Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש לנסות לשחזר את היוזר שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest לא רשום
פורסם

היי

 

היוזר שלי הוא MCYOSSI, נהגתי לגלוש באתר עד לפני כשנתיים,

 

אני מעוניין לחדש את היוזר אך אין לי את הסיסמא שנהגתי להשתמש בה ואני כבר לא משתמש באותו המייל,

 

איך אני יכול לשחזר את הסיסמא? אם תרצו אני אוכל לאמת נתונים כאלו ואחרים אם אצטרך

 

 

 

בתודה מראש,

 

יוסי.

Guest לא רשום
פורסם

רז מלכין היקר,

 

הפולו 16V היקרה שלי כבר מזמן הושבתה ע"י בן מיעוטים ת.נ.צ.ב.ה

 

יפה שאתה זוכר....

 

מאז החלפתי למזדה ספיריט והחזרתי לגולף,

 

אז גם אם הקוד היה קיים שם הוא כבר לא איתנו...

 

איך אנחנו יכולים להתקדם להחזרת הפעילות שלי פה יקירי?

Guest לא רשום
פורסם

אתם אשכרה זוכרים את הלאונה הלבנה שהייתה לי?! ראבק חלף כמעט עשור מאז!

פורסם

יא אללה, אמ סי יוסי עם הסובארו DL והגופיות של מכבי חזר...

 

בדרך כלל התשובה לבקשות כאלו היא לא אבל במקרה שלך אני מוכן לבדוק את האפשרות מול החלונות הגבוהים. שלח לי מייל עם פרטים מזהים לכתובת press כרוכית קארספורום קו איל. אבל אני מזהיר אותך מראש - זה יהיה כרוך בהתחייבות להעלות לפחות פעם בחודש שרשור הלל לסובארו DL הלבנה :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מר מלכין היקר שלום

גם אני מצטרף לבקשתו של המקיוסי. כבר מזמן לא דשנו באיכויותיה הבלתי נידלות של הסובארו ליאונה.

 

חבל...פשוט חבל לאבד אושיות פורום שכזו בגלל ביורוקרטיה. מה גם שאתם פעם נסעתם במאתים וחמש בלי להתייאש...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

Guest לא רשום
פורסם

ירון, אני מאמין שהסובארו עדיין נוסעת...

 

החלפתי כמה רכבים מאז, ורכבים באמת שמורים ואיכותיים יחסית לזבל שיש בחוץ

 

והDL הייתה האמינה ביותר שהייתה לי, המתמטיקה פשוטה,

 

כמה שפחות "שטויות" ברכב כמו חלונות חשמליים הגה כוח וכיוצ"ב

 

והאמינות תהיה גבוהה יותר.

 

אבל מה לעשות שאמינות זה לא הדבר היחיד שמדבר אלינו היום, אליי לפחות,

 

אחרי הפולו יימח שמה וזכרה (עשתה לי המון בעיות) קניתי מזדה 3 ספיריט, שהייתה דיי טובה, שתיינית כרונית ומשעממת,

 

מכרתי אותה לטובת פולקסווגן גולף 2007 2.0 FSI כחדשה עם 30 אלף קילומטר, וחוץ מצריכת דלק טובה יותר משמעותית, מרגישים באיכות הגרמנית, אם בפלסטיקה בצליל המנוע באחיזת הכביש, מרווחת יותר, ובעצם בכל הפרמטרים פשוט איכות אחרת, איכות גרמנית.

 

ד"א

 

צביקה פיק היקר, המייל כבר בדרך אלייך, מקווה שקיבלת אותו.

Guest לא רשום
פורסם
זוכרים אפילו איך לא הצלחת לפתוח סוויץ' יום אחד...

 

בוקי אתה רציני שאתה זוכר את זה, או שרצת חיפוש בפורום?

 

תראה לקח לי כמה דקות להזכר, אם אני צודק זה בגלל שההגה ננעל לי ולא ידעתי איך לשחרר...

 

פה באמת עברו 9 שנים מאז...גיל 17, מלווה, בין ההתנעות הראשונות שלי מאז שהוצאתי רשיון...

 

היום כבר בן 26 אז תבינו שהצלחתם לרגש.

פורסם

זוכר, זוכר... לא הרצתי שום חיפוש.

 

כתבת שם "מאיפה לי לדעת שצריך לסובב את ההגה קצת בשביל לשחרר סוויץ?"

 

 

פורסם

מקיוסי ברוך השב מארצות הקור אל חלוני !

האיש שנולד עם מפתחות של סובארו ביד !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מקיוסי ברוך השב מארצות הקור אל חלוני !

האיש שנולד עם מפתחות של סובארו ביד !

בברכה

צביקה

 

 

אהלן צביקה קרבורטור...!

 

באמת סוג של נוסטלגיה, כיף לראות שהטובים והאיכותיים נשארו.

 

 

שמח לחזור :)

I should win a fucking AWARD for being me

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...