Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

''כמה שפחות אלקטרוניקה'' אמרת, כנראה הרכב מיועד לבן אדם בוגר ושמרן שלא אוהב להיחשף

למערכת מולטימדיה לדוגמא וכדומה ודווקא מהסיבה הזו הגיר הרובוטי לטעמי לא יתאים,

כי בדיוק כמו להיחשף לאלקטרוניקה, הגיר הרובוטי מצריך שינוי ואפילו יותר ממערכת מולטימדיה,

הוא מצריך שינוי אופי נהיגה, להתרגל להוריד את הרגל מהגז בין הילוכים וזה מיותר ולא נעים.

 

אני הייתי בודק יותר לעומק את הטידה, מראה זה עניין של טעם ולדעתי הטידה נראית לא רע והיא אמינה מאוד,

חסכונית יחסית ולא בעלת משהו מיוחד, הכי שגרתית והכי טוטאלית.

הייתי בודק גם את ה- SX4. מכונית שאני לא הכי מת עליה עיצובית אבל לכשעצמה היא מעולה.

מכונית לא יקרה בכלל ואפילו זולה יחסית, גם בעלת גישה דומה לשל הטידה לא יותר מדי מנקרת עיניים, פשוטה יחסית.

אפשר למצוא אותה יותר בגירסאות המפוארות יותר עם הג'אנטים המקוריים ועוד אי אילו אבזורים קטנים

(ואפילו מומלץ). אפשר למצוא אותה בשנתון מתקדם יותר במחירים ממש נוחים (2009-10)

שלומי.

פורסם

בשעה טובה נרכשה עבור אבא שלי הונדה סיוויק 2007 1.8L אוטומטית, יד ראשונה, 78 א.ק"מ, יש ספר טיפולים, ללא תאונות, הבעלים גר בווילה עם חניה מקורה, הרכב לא מלוקק, אבל גם לא מוזנח מדי, מחירון 67 נרכשה בעבור 63, עכשיו נשאר רק לנקות את האוטו ייסודי מבחוץ ומבפנים + ריפוד, ולהנות ממנה :-)

תודה לכל העוזרים.

וד.א. היה באמת לא קל למצוא דגם שמור ללא תאונות וללא הזנחה, כי לפניה נבדקו 4 רכבים, 2 מתוכם עברו תאונות רצניות והיו עקומים לגמרי, 1 מסוחר שגימגם ולא ידע מה לענות לגבי תאונות ומצב האוטו, ואחת שמרוב ההזנחה היה מספיק רק לפתוח את הדלת ולראות ולא להאמין איך נשים שומרות על האוטו, הכל בקרעים, כתמים, לכלוך שלא רואים מה הצבע של האוטו ומה הצבע של הריפוד, וכבר כשהיא הניע את הרכב היה ברור שהאוטו מסכן, אחרי סיבוב הסטרטר והמנוע כבר מונע, היא פשוט המשיכה להחזיק את הסטרטר מסובב לכמה שניות נוספות, והיה כזה רעש של חיכוך מתכת שכאבו לי האוזניים, ועוד היא אמרה לי שככה היא מניע תמיד, כי זה יותר טוב וככה צריך :x:shock:.

×
×
  • תוכן חדש...