Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. לאחר חיפוש רכב ארוך ומייגע שעדיין לא הגיע לסיומו , הגעתי לתובנות קצת עגומות. נתחיל במגרשים . ברוב המגרשים של החברות הגדולות הרכבים היחידים שיש להם ידניים - כן זה עם הידית המוזרה ההיא והשלוש דוושות , הם מסחריים. אז עברתי למגרשים פרטיים ושם הידניות שיש או שחוטות בק"מ (2008 עם 120,000 ק"מ והמוכר בשלו - "זה ק"מ ממוצע זה בסדר" ) ,או קופסאות גפרורים כמו ה-107 או I10 . ואני שואל מה עדיף למי שאוהב את הנהיגה המוזרה ההיא שצריך להזיז את שתי הרגליים - שהדלק יטפס ל10 שקלים לליטר ואז פתאום אנשים יזכרו שהם יודעים להשתמש בידית המוזרה ההיא ודווקא די בהצלחה ? צריך לתת הנחות מס ליבואנים החזירים על רכבים ידניים ואז אולי נראה פה שינוי לטובה. ועד אז שיהיה שבוע טוב :)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא משהו חדש שרכבים ידניים ממש לא פופלארים במדינתנו הקדושה.

כשיוצא לי להתבונן דרך חלון של רכב חונה בזמן הליכה ברחוב ולזהות

שמדובר ברכב בעל תיבה ידנית - אני מתפעל לטובה שנשארו עוד נועזים בנינו.

 

באירופה, לעומת זאת, קהל היצע של רכבים ידניים תופס רוב מוחלט,

לפי דעתי אפילו מעל לרכבים האוטומטים.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

גם לי יש את השריטה הזאת של אהבה לרכבים ידניים.

לי יש רכב ידני :lol: וכשהדלק יטפס לכיוון ה-10 שח (הלוואי ולא אבל כולנו יודעים שכן) אני יהנה אפילו יותר מנהיגה ידנית 8)

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
שלום חברים. לאחר חיפוש רכב ארוך ומייגע שעדיין לא הגיע לסיומו , הגעתי לתובנות קצת עגומות. נתחיל במגרשים . ברוב המגרשים של החברות הגדולות הרכבים היחידים שיש להם ידניים - כן זה עם הידית המוזרה ההיא והשלוש דוושות , הם מסחריים. אז עברתי למגרשים פרטיים ושם הידניות שיש או שחוטות בק"מ (2008 עם 120,000 ק"מ והמוכר בשלו - "זה ק"מ ממוצע זה בסדר" ) ,או קופסאות גפרורים כמו ה-107 או I10 . ואני שואל מה עדיף למי שאוהב את הנהיגה המוזרה ההיא שצריך להזיז את שתי הרגליים - שהדלק יטפס ל10 שקלים לליטר ואז פתאום אנשים יזכרו שהם יודעים להשתמש בידית המוזרה ההיא ודווקא די בהצלחה ? צריך לתת הנחות מס ליבואנים החזירים על רכבים ידניים ואז אולי נראה פה שינוי לטובה. ועד אז שיהיה שבוע טוב :)

 

לדעתי ברכבים חדשים מעל 2010 יש כבר הפרש קטן בצריכת הדלק בין ידני לאוטומט.

חלק מהחברות כבר פנו ל-DSG שהוא "אוטומט" אבל גיר נהדר לכל הדיעות+ חסכוני.

המון אנשים מתייחסים לרכב כאל קופסאת פח על גלגלים שלוקחת אותם ממקום למקום,

לכן הם מעדיפים לוותר על 1000 שקל בשנה ולנסוע בנוחות בלי להסתרבל עם גיר ידני.

 

לגבי צריכת הדלק, ההיברידיות היום הרבה יותר רלוונטיות מבחינת חיסכון בדלק, מי שמחפש באמת לחסוך

ויש לו תקציב מתאים, יעדיף פריוס ב10 אלף שקל יותר ולא מאזדה 3 ידנית.

פורסם
זה לא משהו חדש שרכבים ידניים ממש לא פופלארים במדינתנו הקדושה.

כשיוצא לי להתבונן דרך חלון של רכב חונה בזמן הליכה ברחוב ולזהות

שמדובר ברכב בעל תיבה ידנית - אני מתפעל לטובה שנשארו עוד נועזים בנינו.

 

באירופה, לעומת זאת, קהל היצע של רכבים ידניים תופס רוב מוחלט,

לפי דעתי אפילו מעל לרכבים האוטומטים.

 

מסכים בהחלט. הייתי בבודפשט ופשוט היה נדיר למצוא רכב עם תיבה אוטומטית. אפילו האוטובוסים ידניים :)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
לדעתי ברכבים חדשים מעל 2010 יש כבר הפרש קטן בצריכת הדלק בין ידני לאוטומט.

חלק מהחברות כבר פנו ל-DSG שהוא "אוטומט" אבל גיר נהדר לכל הדיעות+ חסכוני.

המון אנשים מתייחסים לרכב כאל קופסאת פח על גלגלים שלוקחת אותם ממקום למקום,

לכן הם מעדיפים לוותר על 1000 שקל בשנה ולנסוע בנוחות בלי להסתרבל עם גיר ידני.

 

לגבי צריכת הדלק, ההיברידיות היום הרבה יותר רלוונטיות מבחינת חיסכון בדלק, מי שמחפש באמת לחסוך

ויש לו תקציב מתאים, יעדיף פריוס ב10 אלף שקל יותר ולא מאזדה 3 ידנית.

 

אתה שוכח שעלויות תיקון לרכב עם גיר ידני לעומת כל תיבה אחרת הם שונות לחלוטין.

אז במשוואה נכנס לא רק חסכון בדלק.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

Gunner מסכים בהחלט

מי שפוחד מ-10₪ לליטר אז שכבר עכשיו יקנה איברידית ואם זה יקרה אז זו השקעה טובה :). אני אוהב ידניות אבל כרגע בגלל שאין דגם ידני וגם שאני מוכן לשלם קצת יותר בגלל הנוחות.

החיים הם כמו....

פורסם
Gunner מסכים בהחלט

מי שפוחד מ-10₪ לליטר אז שכבר עכשיו יקנה איברידית ואם זה יקרה אז זו השקעה טובה :). אני אוהב ידניות אבל כרגע בגלל שאין דגם ידני וגם שאני מוכן לשלם קצת יותר בגלל הנוחות.

לכל מי שחושב שהיברידי זה הפתרון אני מבקש ממנו לחשוב שוב. במדינה הזאת ברגע שמשהו מצליח מוצאים דרך לגרום לו להיות מתומחר ביוקר. ראה ערך סולר. גז כרגע לא ממש פופלארי אז המדינה הניחה לו .

ברגע שרוב המכוניות יעבדו על חשמל אני מבטיח לכם שהחשמל יעלה. מישהו הרי צריך לממן את הגלידה של ביבי.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
אתה שוכח שעלויות תיקון לרכב עם גיר ידני לעומת כל תיבה אחרת הם שונות לחלוטין.

אז במשוואה נכנס לא רק חסכון בדלק.

 

מעטים האנשים שלוקחים בחשבון תיקונים ברמה כזו. (אם כבר אז טיפולים לחלפים כמו פלאגים פילטרים שמנים וכו').

רוב האנשים שהם לא חברי פורום כמונו ומבינים קצת בחישוב שכזה, מעניין אותם רק מה הם מרגישים בכיס והמון פסיכולוגי.

תיקון גיר אוטומט יכול ליפול על מי שיקנה את האוטו ממך, או על אחריו, ולפעמים עליך, זה רק עניין של זמן.

מכיר רכבים 15 שנה על הכביש עם אותו גיר אוטומט, ומכיר רכבים שאחרי 5 שנים כבר הוחלף בהם גיר אוטומט...

פורסם
לכל מי שחושב שהיברידי זה הפתרון אני מבקש ממנו לחשוב שוב. במדינה הזאת ברגע שמשהו מצליח מוצאים דרך לגרום לו להיות מתומחר ביוקר. ראה ערך סולר. גז כרגע לא ממש פופלארי אז המדינה הניחה לו .

ברגע שרוב המכוניות יעבדו על חשמל אני מבטיח לכם שהחשמל יעלה. מישהו הרי צריך לממן את הגלידה של ביבי.

 

רכב היברידי זה רכב שמשתמש במנוע חשמלי+ בנזין.

מנוע הבנזין מטעין את המנוע החשמלי.

אתה לא מטעין אותו בבית, ולא משנה כמה יעלה החשמל, אתה לא תשלם על הרכב יותר.

פורסם

אתה מצאת במגרשים ידניים בעיקר מסחריות כי בדגמים האלה של כל הטנדרונים למיניהם עד לאחרונה לא היו בכלל תיבות אוטומטיות. אם תסתובב באירופה תגלה שרוב רובם של האנשים שם מעדיפים גיר ידני. בישראל וארה"ב, מדינות של עצלנים אוהבים גירים אוטומטים. זה משתנה לאט לאט מסיבות של עלויות אחזקה, צריכת דלק וכן, גם הנאה מנהיגה.

פורסם

דווקא בשנים האחרונות יש חזרה מסוימת ומבורכת לידני במחיוחד בפלח המיני והסופר מיני

עדיין מיעוט אבל כבר לא רק 2-3% - לדעתי יותר לכיוון ה 15% מהרכבים החדשים.

אני בעצמי חזרתי לידני לפני שלושה חודשים עם פיקנטו יש לנו גם פריוס במשפחה

הצריכה של הפריוס עדיין טובה יותר במיוחד בעיר מחוץ לעיר ההפרש קטן אבל ניתן לקנות 2 1/2 פיקנטו במחיר פריוס

פורסם

כמו ש-vday הגיב מעליי, עכשיו דווקא יש חזרה לתחום הידניות.

שים לב שיונדאי מייבאים את הולוסטר, i30 ועוד מכוניות מיינסטרים עם גיר ידני ומתמחרים אותם במחיר סביר

כנ"ל פורד עם הפוקוס. (סתם דוגמאות שקפצו לי לראש בלי לבדוק באמת את השוק)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני זוכר שגם בגרמניה ואיטליה בקושי ראיתי רכבים אוטומטיים. שזה מצויין. אבל גם פה אצלנו זה הולך וגדל, אני לא זוכר שהיו כ"כ רכבים ידניים לפני3-4 שנים. הייתי עובר 10 מכוניות על מנת למצוא אחת ידנית, היום בשכונה שלי, יש מס' של רכבים ידניים חלקם חדשים לגמרי, ולא רק "קופסאות גפרורים" כמו שפותח השרשור תיאר!

 

יש איביזות, פג'ו 206, 306 , ולוסטר ועוד.. מקווה שזה רק יגדל :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...