Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדין מתחבט.

נפלה לידי אופציה לרכוש מסור של מותג fox דגם f36-090. כל מה שמופיע ברשת הוא בעיקר בשפה האיטלקית.

הנה מפרט שלופרטים נוספים.

המחיר כ 1500₪. עם 2 להבים בעלי מספר שיניים שונה.

 

בנצי, זאת חברה שמוכרת בח׳״ל?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

רעיון לחסכנים..

פעם, כשהייתה לי חצר ורציתי לעשות קצת עבודות נגרות חובבניות, בניתי לי שולחן עבודה כזה.

לקחת שולחן עץ ישן שהיה לי, פתחתי פתח באמצע ומיקמתי בתוכו משור עגול רגיל של וולף שעלה לי 300 ש"ח או משהו באיזור.

קיבעתי אותו לשולחן, את הדק ההפעלה חיברתי במצב לחוץ באופן קבוע עם אזיקון. את החשמל חיברתי לשקע בודד שקובע לצד השולחן,

עם מפסק הפעלה גדול של תאורה. בנוסף היה רב שקע עם מתח קבוע ששימש למכשירים אחרים. כל זה חובר עם כבל מאריך לקיר, מאד נוח...

העסק עבד לא רע בכלל. שיפור שרציתי לעשות זה להוסיף מוביל מתכוונן על השולחן, אולי אפילו משהו עם מסילה כמו של מגירות,

שירוץ חלק. לא יצא לי להגיע לזה ואז עברתי דירה והשולחן נתרם לקרוב משפחה.

מודה שזה קצת מסוכן ודורש אחריות בהפעלה (נאלצתי לפרק את המגן המובנה של המשור כי הוא היה נתקע כל הזמן).

pic_01 Apr. 23 23.48.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תודה על הרעיון, השתמשתי בו:wink: גם יוטיוב תרם.

קניתי מסור (משור?) החלפתי ללהב של BOSCH עם צפיפות שיניים גבוה יותר.

אפשר לראות שיש מסילות שחורות שעוזרות לדחוף.

הספקתי גם לבנות ספסל עם משענת מתקפלת8) רק נשאר לחשוב איך לקבע אותה שלא תיפול אחורה כשנשענים.

IMG_3092.JPG

IMG_3242.JPG

IMG_3239.JPG

IMG_3197.jpg

IMG_3198.JPG

IMG_3246.JPG

IMG_3244.jpg

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

סחתיין :)

 

הערה אחת - ראיתי שקיבעת את המסור מתחת לפלטה ורק הלהב יוצא למעלה.

מה שזה אומר, שאתה מבזבז חלק מעומק החיתוך שלך על הפלטה של השולחן.

אני יצרתי פתח בפלטה של השולחן שמתאים לכל המשטח ברזל של המסור, ומתיישר איתו בגובה זהה.

זה גם מאפשר לשלוף את המסור בקלות אם צריך אותו לעבודה ידנית כלשהי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
יש לי גרונג של איזה חברה בריטית, בהמה שקניתי בגרושים ממסגר מבוגר שסגר את העסק.

כרגע יש לו דיסק לחיתוך מתכת, יש לכם הצעה לדיסק שיתאים לעץ לא עבה מדי?

האם זה כמו שמתאימים סרט למסור סרט מבחינת השיניים או שזה עץ וזהו?

שלב ראשון לרפפת עץ, בהמשך אולי אנסה גם לבנות דק בעצמי.

 

 

אתה בטוח שמה שיש לך זה גרונג ולא Cold saw (מה שקוראים בארץ מסור תומאס)? זה כלי שונה לגמרי. סביר שמסגר מחזיק מסור תומאס ולא גרונג. עם גרונג לא חותכים ברזל.

פורסם

שרשור מצוין.

אני משתמש במטבו, הפירמה לא נופלת מבוש ומהחיר יותר נוח בדר"כ הנה המסור שלי עם המעמד שבניתי לו

20130627_165853.jpg

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...