Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , היום החלפתי נוזל קירור ברכב (פג'ו 406 שנת 02 מנוע 1.8 ) נוזל מקורי שמתי .

בקיצור היה חסר לי ליטר (אולי קצת פחות ) אז הוספתי מים האם זה בסדר ???

פורסם

אם נוזל הקירור שלך צריך מהילה במיים אז זה בסדר ואם מילאו לך

נוזל קירור מוכן לשימוש אז זה לא כלכך טוב.

חבל שאתה לא מתייעץ לפני שאתה עושה.

תמיד טוב לקחת את מה שנישאר בגלון לצורך מילוי כי אחרי נסיעה וחימום

הרכב תמיד תחסר כמות מסויימת של נוזל קירור.

ואם לא נשאר נוזל בגלון אז תמיד טוב לרכוש נוזל קירור תואם

בשביל להוסיף במידת הצורך.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

חבר בעבודה שהוא מכונאי אמר לי שאין בעיה עם זה קצת מים ....

השאלה האם זה נכון ?

הנוזל ירוק מקורי של חברת פג'ו כתוב עליו PRO קניתי מג'אן .

המוסכניק שהחליף לי את הנוזל אומר לי פעם הבאה תקנה ממני נוזלים אני גם מוכר

ובאיכות טובה + ,פתאום הוא מוציא לי גלון כתוב עליו "XXX ובניו "(סתם דוגמא שם בסגנון אבל אחר ,לא משנה שמות ) נוזל קירור 20 ש"ח מה רע ?!

התאפקתי שלא לצחוק לו בפנים , ואז הוא מוציא גלון של פרסטון זה טוב ,אמרתי לו נכון הוא אחלה מבחינת איכות , מה המחיר ?

100 ש"ח חחחחחחחחחחח ועוד משהו גרמני לא מכיר 75 ש"ח ליטר ...יש גם כאלה :-)

(כמובן זכותו לקחת איזה מחיר שבא לו )

פורסם
חבר בעבודה שהוא מכונאי אמר לי שאין בעיה עם זה קצת מים ....

השאלה האם זה נכון ?

הנוזל ירוק מקורי של חברת פג'ו כתוב עליו PRO קניתי מג'אן .

המוסכניק שהחליף לי את הנוזל אומר לי פעם הבאה תקנה ממני נוזלים אני גם מוכר

ובאיכות טובה + ,פתאום הוא מוציא לי גלון כתוב עליו "XXX ובניו "(סתם דוגמא שם בסגנון אבל אחר ,לא משנה שמות ) נוזל קירור 20 ש"ח מה רע ?!

התאפקתי שלא לצחוק לו בפנים , ואז הוא מוציא גלון של פרסטון זה טוב ,אמרתי לו נכון הוא אחלה מבחינת איכות , מה המחיר ?

100 ש"ח חחחחחחחחחחח ועוד משהו גרמני לא מכיר 75 ש"ח ליטר ...יש גם כאלה :-)

(כמובן זכותו לקחת איזה מחיר שבא לו )

 

זכותך גם לא לבקר אצלו שוב אם זו הסחורה שהוא עובד איתה .

פורסם

אייל בגדול אתה צודק למרות שאת העבודה הוא ביצע סבבה גם עקבתי אחרי כל צעד כמובן ....החלפתי עוד כמה דברים ,

כמובן שקניתי במקומות אחרים עם מחירים שפויים . האמת שפעם הוא היה סבבה לגמרי עכשיו התקלקל לא ביקרתי אצלו

ים זמן

פורסם

מניסיון עם 406 99', הייתה אצלי 13 שנים, שתתה רק מים ירוקים וולאו, כשפתחתי את הפלאנץ' כדי להחליף טרמוסטט (שעד כמה שאני זוכר היה מקורי), ראיתי קצת מהבפנים של המנוע והיה מבריק! (לא יודע אם זה אינדיקציה למשהו, אבל זה מרשים).

בחיים לא הלך לי בה ראש ובחיים לא פתחו מנוע (והרכב יתחמם עד להדלקת נורת הSTOP כ3 פעמים בערך).

 

אם אין בעיה במנוע, לא הייתי מוסיף מים רגילים, הייתי נוסע עם חוסר עד לחנות ומוסיף את החסר כולל הוצאת אוויר מהמערכת.

(בשביל שקט לטווח הארוך).

 

חייב לציין שבמידה ומהלת באמת רק ליטר מתוך כל ה3.5 או 4 ליטר שנכנס, זה זניח יחסית, לא יקרה כלום, פשוט אני מעדיף ליהיות שקט בשביל כמה שקלים. (בייחוד עם מנוע טוב כמו של ה406).

×
×
  • תוכן חדש...