Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו המדובר רנו מגאן 2003

נדלקת לי נורית אזהרה לבלם (!) כאשר אני חונה בחניה מסוימת עם שיפוע לאחר שהורדתי את הבלם יד כמובן..

 

אני נוסע 5 שניות הנורית מתכבית ונגמר הסיפור , עכשיו אין שום אינדקציה שיש ירידה באיכות הבלימה , נסעתי בבוקר מצויין עוד פעם החניתי בחנייה עם השיפוע שוב קרה ל5 שניות שוב נכבה (כאשר חניתי ליד הבית ויצאתי לעבודה לא הייתה שום בעיה ושום נורית)

פורסם
בדוק מפלס נוזל בלמים.

 

בדקתי חסר נוזל , עכשיו מה מומלץ ? לקנות לבד ולמלא? או מוסך שיעשה את זה?

ועוד שאלה זה אומר משהו על הבלם עצמו? או ברגע שאשים מספיק נוזל בלמים הבלם יהיה בסדר?

פורסם

לא אמור להיות חסר נוזל בלם, תבדוק נזילות.

 

לפי מה שידוע לי הנוזל זה חומר לא הכי ידידותי לעבוד איתו, לעבוד עם כפפות ובזהירות על הפלסטיקה כי הנוזל הזה אוכל את הצבע.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

נוזל בלמים לא אמור להגמר, זו מערכת סגורה, אז למרות שאפשר לקנות ולמלא לבד, זה חיוני למצוא ולתקן את הנזילה, לכן אם אין לך את הידע והכלים לבצע זאת, מומלץ בחום ללכת למוסך בהקדם.

פורסם
לא אמור להיות חסר נוזל בלם, תבדוק נזילות.

 

לפי מה שידוע לי הנוזל זה חומר לא הכי ידידותי לעבוד איתו, לעבוד עם כפפות ובזהירות על הפלסטיקה כי הנוזל הזה אוכל את הצבע.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

 

אוקיי ואיזה נוזל בלמים מומלץ? יש מקורי של רנו ? הרכב הוא רנו מגאן 2003 EX

פורסם

תחילה יש לבדוק את מצב הרפידות, כאשר הרפידות מגיעות לסוף חייהן מפלס הנוזל יורד.

 

תוכל למלא נוזל בלמים וליסוע למוסך לבדיקה, בתנאי שאתה לא רואה ניזלה חיצונית מאחד הגלגלים.

 

נוזל בלמים DOT4 לא משנה כ"כ של איזה יצרן, יש של STP/LM/BG/ATE ועוד.

פורסם

קודם כל תודה לכולכם על התגובות.

אז מה שאני יעשה זה יקנה DOT4 בהום סנטר ומחר ייקח את האוטו על הבוקר למוסך מורשה שיבדקו את הרפידות .

פורסם

מחירי הרפידות חליפיות בסביבות ה 100ש"ח עבודה זה עוד כ 200ש"ח.

 

יצא לך הכל כולל מע"מ כ 350 ש"ח, לרפידות בסרן הקדמי.

 

אם צריך להחליף גם צלחות אז זה מייקר את העניין, תלוי אם תבחר במקורי/חליפי.

 

אם אתה פונה למורשה מטעם היבואן(מוסך החברה) אז צפה למחירים גבוהים יותר יכול להגיע לכפול ממה שרשמתי.

פורסם

יש לך הערכת מחיר מדוייקת שכוללת , עלות דיסקיות בלם, צלחות בלם , משאבות בלם, ונוזל בלם, במוסך מורשה רנו הקרוב לביתך.

בבברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
במקרה הגרוע החלפת רפידות יש לכם הערכת מחיר ?

 

יש לך הערכת מחיר מדוייקת שכוללת , עלות דיסקיות בלם, צלחות בלם , משאבות בלם, ונוזל בלם, במוסך מורשה רנו הקרוב לביתך.

בבברכה

צביקה

 

צביקה ידידי למה לעקוץ? הוא ביקש הצעת מחיר רק להחלפת רפידות "במקרה הגרוע". הוא כניראה לא יודע מה זה המקרה הגרוע, שזה החלפת כל החלקים שציינת ואף יותר.

 

אני לא בדקתי לו את הרכב, רק נתתי לו הצעת מחיר שבדרך כלל גובים במוסכים המורשים מטעם משרד התחבורה +-.

פורסם

שלום רב !

מדוע אתה חושב שאני עוקץ?

מעולם לא השכלתי להבין, מדוע לקוח פוטנציאלי, ו/או חבר פורום מבקש לקבל הצעת מחיר, אם על"בערך", או הצעה מדויקת, על מחיר של תיקון רכב מסויים, מבלי שהרכב נבדק פיזית על ידי המכונאי במוסך, ו/או כיצד יכול לחבר פורום לתת הצעת מחיר בטלפון או מעל גבי מסך המחשב,על רפידות,מבלי שהוא בדק תחילה את הצלחות, בדק אפשרות של נזילה ממשאבות אופן אחוריות, משאבת בלם מרכזית, וקליפרים. ושהלקוח יתקשר למוסך, המוסך על מנת למשוך את הלקוח אליו, יתן לו הצעת מחיר כפי שאתה נתת, ואם נניח שהמוסך חאפר, ויציע החלפת דיסקיות בלבד, ללא חריטת צלחות, ללא בדיקת נזילות בלמים או צנרת בלמים.

הרכב יצא מהמוסך הבלמי ישרקו, הההגה ירעד בעת הבלימה, בגלל דיסקיות סיניות זולות. הרכב יחזור למוסך ויתלונן, ואז המוסך יוסיף לו צלחות צנרת בלמים ומשאבות בלמים, וה300 שקלים שלך ,יהפכו ל1000.

הלקוח יחזור לפורום ויתלונן בפורום על המוסך, שהוא גנב , שוחט, פושע, שעושק בעלי רכבים, שרק שעת עבודה, היום היא 200 שקל + מעמ !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מחירי הרפידות חליפיות בסביבות ה 100ש"ח עבודה זה עוד כ 200ש"ח.

 

יצא לך הכל כולל מע"מ כ 350 ש"ח, לרפידות בסרן הקדמי.

 

אם צריך להחליף גם צלחות אז זה מייקר את העניין, תלוי אם תבחר במקורי/חליפי.

 

אם אתה פונה למורשה מטעם היבואן(מוסך החברה) אז צפה למחירים גבוהים יותר יכול להגיע לכפול ממה שרשמתי.

 

שלום רב ידידי היקר!

ששלחתי את תגובתי, מתברר שהקדמת אותי בדקה, ולכן לא ידעתי שהגבת לפני.

מכיוון שאני מכיר אותך שנים רבות באופן ווירטאולי, מעל גבי הפורום, ואני כמובן מחזיק ממך, אני משער שאתה מודע לכך , שלהסתפק בהצעת מחיר של של דיסקיות בלמים, פלוס עבודה , זה לא תיהיה השורה התחתונה, והיא תסתיים במחיר כפול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תחילה סליחה על האי הבנה שהייתה בנינו.

 

מחזק את דבריו של צביקה.

 

פותח האשכול בקצרה ולסיכום, ה"מקרה הגרוע" שאתה צופה הוא לא ה"מקרה הגרוע" שאנחנו צופים, שהבעיה תסתכם רק בהחלפת רפידות כי יתכן שיש נזק גדול יותר מהחלפת רפידות בלבד, וכל מה שנרשם כאן יהיה השערה גסה ללא בדיקת הרכב, פנה למוסך לבדיקה והצעת מחיר מדוייקת.

×
×
  • תוכן חדש...