Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום לקחתי מלובינסקי טרייד הונדה סיוויק 2007 אוטומט לבדיקה.

הרכב יד שנייה פרטית די שמורה עם מכות קטנות בפח.

הרכב עשה 118 אלף קילומטר.

האוטו עשה תאונה קטנה מאחור והוחלף טמבון ובאגז׳ אחורי.

מחירון 67, לובינסקי נותנת לי את הרכב ב55 אלף ללא אחריות.

 

לאחר הבדיקה התגלו:

 

מנוע תקין

שלדה תקינה.

גיר עובד מצויין.

 

לא תקין:

פיח בצילינדרים/ קצה הגה.

ויברצייה במנוע.

לתקן זויות היגוי.

מצבר.

פגיעת כנף אחורית, הוחלף.

החלפת מכסה תא מטען, הוחלף.

רעידות בבלימה, בלם יד אינו תקין.

איזון/כיוון.

תפוחי/ אגסי הגה קרועים(2).

 

 

 

לובינסקי מוכנה לתקן: רעידות, מצבר, כיוון פרונט , החלפת ברקסים חדשים.

ללא אחריות על הרכב.

55 אלף- ללכת על זה?

פורסם

אז בעצם כל מה שלא תקין הם מוכנים לתקן?

הק"מ קצת גבוהה ליד פרטית, אתה בטוח שהראשונה לא הייתה ליסינג\השכרה?

לגבי התאונה, אמרת הוחלף בגאז' - הכוונה רק לדלת או שהיה תיקון באמבטיה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא בדיוק. הם לא מוכנים לתקן קוסמטיקה ברכב,

והם טוענים שנם מתקנים רק דברים בטיחותיים.. וגם לא יותר מידי,עשו לי קצת פוזות שם.

הקילומטארג׳ לא מציאה, אבל גם לא יותר מידי.. 20 אלף בשנה.

כן, שתי הידיים הקודמות היו בעלות פרטית.

וכן הכוונה רק לדלת הבגאז׳.

 

לדוגמא הוא לא מוכן להחליף לי את התפוחי הגה שהם שניים והם קרועים.

מה העלות של זה?

פורסם

על קוסמטי ברמה של "מכות קטנות בפח." לא הייתי מתחשבן, צבע כללי לרכב ברור שהם לא יעשו.

כמה יעלו לך התפוחים אין לי מושג, תתקשר מחר למוסך מורשה הונדה כלשהו ותשאל - זה לא מידע מסווג.

 

בוא נאמר שאת הדברים היקרים הם מתקנים על חשבונם, אם תקנה את הרכב מומלץ שתכניס אותו לטיפול "יישור קו" במוסך, זה מוסיף לך כמה אלפים בודדים (תלוי ברמת הבלאי). ככה שבחישוב כללי אתה משלם כ60K על הסיוויק הזו.

(אפרופו טיפולים, יש ספר מסודר? טיימינג ב100K עשו?)

 

בכללי, לא יודע אם הייתי רוכש משפחתומתית בת 5 עם קמ גבוהה יחסית ב60K.

באותו מחיר יש לך יוצאות-ליסינג מאותו הסגמנט בנות 3 עם קמ יותר נמוך משמעותית ואפילו אחריות כזאת או אחרת.

 

אבל זה כבר שיקול שלך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הצבע ברכב במצב מצויין.

חוץ משקע בתוך הפח והוא גם לא גדול בכלל, יש טיפה שיפשופים שלא ממש מפריעים.

 

ושוב, אני מחפש רכב מרווח ונוח שכיף לשבת בו, חזק יחסית ושהצריכה לא תהיה גדולה מ1 ל12 בערך.

חשבתי על הלאנסר החדשות, אבל ההונדה הזאת צצה לי משום מקום... ויכול להיות שזו הזדמנות מצויינת.

בראיה לתווך הרחוק- הונדה שומרת על המחיר שלה והקהל הישראלי מאוד אוהב את הרכב.

אומנם לא ציפיתי להגיע לשנתון 2007, חשבתי על 8-9 בשנתון.

פורסם

אני חושב שזה לא ממש שווה.

נשמע שהרכב קצת מוזנח, נתוני הפתיחה לא מזהירים והקילומטראז' מעט גבוה.

אני כמו NINJMNKY חושב שיש לא מעט משפחתיות אחרות שיציעו תמורה דומה אבל יהיו חדשות יותר ובלויות פחות.

פורסם

גם אני חשבתי כמוכם עד שלפני חודשיים עזרתי לידידה בקנית רכב בתקציב דומה.

והונדה הזאת מרגישה הרבה יותר איכותית מכל רכב אחר שישבתי בו (לנסר חדשה, קורולה, I30, פוקוס)

אני אפילו לא יודע להסביר מה בדיוק, אבל הרגשה של רמה אחרת.

 

 

 

 

 

 

 

ושוב, אני מחפש רכב מרווח ונוח שכיף לשבת בו, חזק יחסית ושהצריכה לא תהיה גדולה מ1 ל12 בערך.

 

סיוויק כזאת עונה בצורה הכי טובה לדרישות שלך.

אולי לנסר 1.8 צורה חדשה תהיה יותר זולה,חדשה. אבל היא פחות זריזה, פחות חסכונית, פחות איכותית ופחות סחירה.

אני כן הייתי סוגר עסקה עם לובינסקי טרייד על סיוויק, אבל מניסיון שלי צריך לוודא שכל מה שהובטח גם תוקן בפועל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גם אני חשבתי כמוכם עד שלפני חודשיים עזרתי לידידה בקנית רכב בתקציב דומה.

והונדה הזאת מרגישה הרבה יותר איכותית מכל רכב אחר שישבתי בו (לנסר חדשה, קורולה, I30, פוקוס)

אני אפילו לא יודע להסביר מה בדיוק, אבל הרגשה של רמה אחרת.

 

 

 

 

 

 

 

 

סיוויק כזאת עונה בצורה הכי טובה לדרישות שלך.

אולי לנסר 1.8 צורה חדשה תהיה יותר זולה,חדשה. אבל היא פחות זריזה, פחות חסכונית, פחות איכותית ופחות סחירה.

אני כן הייתי סוגר עסקה עם לובינסקי טרייד על סיוויק, אבל מניסיון שלי צריך לוודא שכל מה שהובטח גם תוקן בפועל.

 

אם הם באמת יסכימו לתקן את הליקויים הקיימים העסקה משתלמת לי ממש...

תודה על התגובה, אשמח לעוד תגובות.

פורסם

סחירות זה לא הכל בחיים. סיויק שתהיה יד שלישית עם קילומטראז' גבוה יחסית ועם תאונה בעברה היא לא הרכב הכי סחיר בשוק של היום וכולם כבר הפנימו את זה.

היא לא זריזה בפער עצום מהמשפחתיות הסטנדרטיות עם מנוע 1.6, ההבדלים מינוריים ולא מצדיקים רכישה של רכב שבמקרה הטוב ישן בשנתיים או שלוש.

איכות? מצטער אני מתקשה להסכים גם כאן, תא הנוסעים אמנם מעוצב היטב אבל לא איכותי במיוחד ומבחינת חומרים היא בינונית לגמרי.

לסיויק יש גם חסרונות כמו ציון בטיחותי ואבזור בטיחותי נחות לעומת המשפחתיות החדשות יותר. יש לה רק 4 כריות אויר והיא קיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק.

 

אני מציע לפותח השרשור לפתוח מעט את הראש ולבדוק אפשרויות אחרות לפני שהוא קונה, הרכב הספיציפי הזה בטוח לא יברח. נסה קיה פורטה או יונדאי I30CW, שתי משפחתיות מרווחות, חסכוניות, בעלות ביצועים טובים, אבזור טוב ובמקרה של היונדאי מאוד מבוקשות. אפשרות אחרת טויוטה קורולה אוטומטית שמציעה חבילה דומה מאוד לשל ההונדה מינוס עיצוב ומעט אבזור אבל עדיין תהיה חדשה בשנתיים.

מעט מחוץ למשפחתיות הסטנדרטיות אפשר למצוא את מאזדה 3 ספיריט שפחות או יותר עונה על כל הדרישות אבל תהיה מעט פחות חסכונית. היא מאובזרת יותר וזריזה יותר וכבונוס גם מהנה לנהיגה.

 

 

בנוגע לרכב עצמו, שים לב לתיקון בכנף האחורית, יש מכונים שמחשיבים תיקון כזה לליקוי בעל משמעות גבוהה משום שתיקון מבוצע הרבה פעמים ע"י חיתוך החלק הפגוע וריתוך של חלק מפירוק.

פורסם

במחיר 55 אלף ש"ח יהיה קשה מאוד למצוא פורטה\I30CW\קורולה אוטומטית עם נתונים טובים, גם מחברות ליסינג ( אני כבר לא מדבר על רכבים פרטיים). באיזור 70 אלף ש"ח זה כבר סיפור אחר.

ומה לעשות, על טעם וריח..

וחוץ מזה, המחיר שמבקשים על סיוויק הזאת + תיקון בעיות לדעתי טוב מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני מציע לפותח השרשור לפתוח מעט את הראש ולבדוק אפשרויות אחרות לפני שהוא קונה, הרכב הספיציפי הזה בטוח לא יברח. נסה קיה פורטה או יונדאי I30CW, שתי משפחתיות מרווחות, חסכוניות, בעלות ביצועים טובים, אבזור טוב ובמקרה של היונדאי מאוד מבוקשות. אפשרות אחרת טויוטה קורולה אוטומטית שמציעה חבילה דומה מאוד לשל ההונדה מינוס עיצוב ומעט אבזור אבל עדיין תהיה חדשה בשנתיים.

 

מסכים לגביי הקורולה, ממש לא מסכים לגבי צמד הקוראניות- הן עדיין לא איכותיות כמו הסיוויק והפרש הביצועים ביניהם גדול יותר ממה שאתה חושב.

פורסם

הקוראניות דווקא איכותיות יותר מהקורולה ובפער מורגש והפרש הביצועים לא גדול וזה מניסיון ארוך עם ה-"קוראניות" ועם הסיויק.

×
×
  • תוכן חדש...