Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפה של סקודה יטי מקולקלת (או שלא?) במשפחתית קומפקטית ידנית


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את המשך הודעתי שמעליך מחקתי, כיון שאחרי הכל איני ממונה כאן על מה שהוא בגדר התנהגות אתית ומה שאינו. אלא שההודעה שלך בכל זאת מחדדת את הצורך להבהיר משהו. הענין אינו אם החבר הנכבד כאן זכאי למשהו מבחינת היבואן, אלא האם האופן המניפולטיבי בו הוא משתמש בפורום לצרכי המאבק הזה וכך זה נראה, ראוי או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כנראה שאתם מתקשים להפנים שלא היה כאן ניצול של הפורום לחידוד מעמדות מול היבואן, הרי הנושא היה על סף סגירה בעת פתיחת הת'רד - שמטרתו היחידה לקבל יעוץ לגבי אופציות חלופיות. זה הכל - סה טו.

 

ה"מלחמה" נוהלה מול היבואן לאורך כל הדרך. כשהעניינים נראו שנתקעו / נעצרו, פנינו אל קובי - תוך התייעצות עימו - והוא כמובן הסכים לסייע, אנחנו מכירים תקופה ארוכה מאוד. כשנתקבלה התשובה הסופית מהם (שזו בעצם הייתה גם התשובה המקורית שלהם) - הוחלט לסגור זאת כך ולהפרד מהם לשלום.

 

לא הייתה פה תרומה של הפורום ולא הקלה ביותר - כנגד היבואן - כפי שאתם נוטים להציג זאת (וזה כל כך לא נכון). כך שצר לי לאכזב אתכם, אתם צריכים להתחיל לשנות הקלטות. אתם חוזרים על עצמכם ולא מודעים לכך שזאת הדרך שאתם החלטת לראות זאת - ובפועל זה היה רחוק מכך באלפי מונים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים: "אל תשפוט אלא אלא כשתגיע למקומו".

קראתי את השרשור ואכן יש קצת סתירות ויש צירוף מקרים גדול מאוד עם תקלות ברכבי VAG של RS, אך אני רוצה להניח שדבריו של RS הם אמת (פחות או יותר) גם אם האינטרס האישי כאן ברור.

ויש מגמה מהילול של היצרן/יבואן להכפשתו, מה שלטעמי מובן מאוד לאור התקלות ברכבו של RS וחוסר הטיפול משביע רצון.

 

 

גם אם מקצת התקלות שRS ציין כאן נכונות ועוד ברכב חדש, תסכימו איתי שכל אחד מאיתנו היה עושה הכל, כולל שימוש בפורום (בגבול הסביר) כאמצעי לחץ, ופניה לעיתונות כדי שיחליפו/ ישמישו את הרכב למצב חדש.

 

אז כל ההתחסדות הזאת של למה השתמש בפורום ולמה פנה לעיתונות נראית לי תמוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשו לי טובה, התקנתי כבר עשרות מערכות ברכבים שונים שהיו לנו במשפחה, ושום רכב לא התחיל להפעיל וישרים כרצונו או לעשות אורגן אורות בפנסים או כל תקלה הזויה כזאת או אחרת. רדו מזה, יש תקלות ברכב בלי קשר להתקנה חיצונית, ומנסים להפיל את זה על "מתקין חיצוני". ממש טיפול "מספק" של יבואן לתפארת מדינת ישראל.

יותר מזה? תשאלו בפורום אודיו כאן אם יש קשר בין הדברים, תראו איזה תגובות ציניות תקבלו על ה"קשר" בין הדברים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתם מתקשים להפנים שלא היה כאן ניצול של הפורום לחידוד מעמדות מול היבואן...זה הכל - סה טו...

 

זאת הטענה שלך, תסלח לי שאני לא קונה אותה, בטח לא כשהסיסטמטיות של פעם רביעית זועקת בדיוק הפוך.

 

לא רק שאני לא קונה אותה אלא לאור תאור הארועים המפורט והכלל לא מחמיא לצמפיון (גם הציטוט הבא שלך וגם התאוריה המעניינת על יבוא מכוון של לימונים לשוק הישראלי), אני מאוד סקפטי אם בכלל חתמת שם על איזה שהוא הסכם.

 

על מה בדיוק חתמתם? חוזה שאומר, "צד א' יוכל לספר מה שהוא רוצה כולל ליכלוכים והמצאות על צד ב' כל עוד הוא מתחייב לעולם לא לחשוף את מספר הרישוי של הרכב"?:screwy:

 

הבעיות החלו לפני התקנת מערכת השמע / אחרי התקנת מיגון ור"ד שונה (CLASS A).

 

דיפונים / זמזומים. ניסו לסדר - כל פעם שנגעו בהם - הרעשים / זמזומים / קרקושים רק החמירו.

 

הם חשדו תחילה כי מחשב המנוע תקול (בעקבות תופעת המגב ואי יכולת להתחבר אל המחשב בכדי לעדכן תוכנה - בפעם הראשונה), ניסו להחליפו בחדש, ראו שאין הבדל (לטענתם) ואמרו שהחזירו למקורי. אין לי מושג אם זה באמת בוצע, אולי הם בכלל השאירו את המחשב החדש - אלוהים יודע. הם לא נתנו שום מסמך המעיד על מה נעשה בדיוק, רק משהו כללי שכזה.

 

משם זה רק הלך והחמיר. מהרגע שהרכב יצא משערי המוסך לאחר הטיפול הזה - החלו תופעות לוואי הזויות. VAGCOM זיהה כל מיני קצרים בדלתות / מערכת כריות האוויר / חיישן ABS (נדלקה נורת TPM). ידוע לנו שבמהלך הטיפול הזה בוטלו פיצ'רים ברכב - על מנת לנסות ולפתור את בעית המגב, מה שכמובן לא רק שלא פתר את הבעיה, אלא גם "גרע" מהרכב כל מיני פיצ'רים הקשורים בחיישני המגבים / גשם. אחרי שהערתי את תשומת ליבם (בביקור הבא), הם טרחו להחזיר לי את הפונקציות ש"נעלמו" למצב עבודה.

 

מכאן זה המשיך והסתבך. שברו קליפסים ודיפונים ברכב - ולא לקחו אחריות. עד שלא התעקשתי בחוצפה, הם לא טרחו להחליף. מנגנוני החלונות הרעישו פי 4 מכל מנגנון חלונות ברכב דומה / אחר מהקונצרן והמותג. הם טענו שאין להם מושג במה מדובר, אז החליפו בחדשים - וגם הם הרעישו. ריססו ספריי סיליקון וטענו שזה יעזור - נו, כמובן שזה לא עזר והרעש אפילו החמיר קלות. זאת הייתה קומדיה של טעויות מתמשכת - מוסך אחד הורס. המחלקה הטכנית מתקנת. התקלות חוזרות - המחלקה הטכנית מתייאשת. ברדק אחד ארוך ומעיק.

 

ואגב, במחלקה הטכנית המתינו לא מעט רכבים חדשים (טרום רישוי ומסירה כמובן) - עם כל מיני תקלות. הכוכבת הראשית היא איביזה - בנוסף אליה נצפו A6 חדשה ואוקטביה חדשה. אז כן, כנראה שאנחנו כן מקבלים רכבים שבביקורת איכות בגרמניה - לא עברו - אז החליטו לשלוח אותן הלאה ופשוט לנסות לתקן / לסדר לפני מסירת הרכב ללקוח. לא נעים לראות איביזות עירומות לחלוטין, או A6 מאובזרת - עירומה לחלוטין.

 

לטענתם - בכל ההליכים (בעיקר המתקדמים) - היו מגעים עם היצרן. לדעתי, בולשיט. לא יכול להיות שהיצרן לא יודע היכן טמונה הבעיה. או שהם לא העבירו אליהם את החומר - או שהם לא הסבירו ליצרן מה התקלה המדוייקת או מה הבעיות הנלוות ממנה והיה אי הבנה ביניהם. אני אישית לא קיבלתי שום מסמך מהיצרן (צ'כיה) המעיד על כך שהרכב תקין מבחינתם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנטיה להפיל אשמה על צד ג' היא מחלה קשה בארץ.



 

גם אני כאשר רכשתי לאשתי רנו מגאן 2 - קיבלתי יחס פנטסטי מקרסו ובאמת, עד היום אנחנו סופר מרוצים מהרכב וגם מהטיפול בו אבל ביום בו באתי לקבל את הרכב ולקחת אותו הביתה - הנעילה המרכזית לא עבדה.

 

האשמה הופלה ישירות על המתקין שהכין לבקשתי תשתית חשמל להתקנת מערכת ברכב.

 

בוקר למחורת הרכב נכנס למוסך של קרסו (מוסך מרכזי שם גם נקנה הרכב) והתברר שצמת חוטים שקשורה לנעילת הדלתות היתה מנותקת והיא ממוקמת עמוק עמוק בתוך הדשבורד איפה שידו של המתקין לא יכלה בכלל להגיע.

 

אז כן, היתה אי נעימות - בדרך שלי לא היו צעקות כלל וכלל והנושא בא לפתרונו בדרכי נועם ושלום.

 

אבל הנטיה המיידית בגופים עסקיים בארצנו לא ליטול אחריות היא נגע רע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתם מתקשים להפנים שלא היה כאן ניצול של הפורום לחידוד מעמדות מול היבואן, הרי הנושא

 

ה"מלחמה" נוהלה מול היבואן לאורך כל הדרך. כשהעניינים נראו שנתקעו / נעצרו, פנינו אל קובי - תוך התייעצות עימו - והוא כמובן הסכים לסייע, אנחנו מכירים תקופה ארוכה מאוד. כשנתקבלה התשובה הסופית מהם (שזו בעצם הייתה גם התשובה המקורית שלהם) - הוחלט לסגור זאת כך ולהפרד מהם לשלום.

.

איך זה מסתדר עם הציטוט הבא ?

בקיצור, היו תקלות והיו בעיות עוד בעבר - כשהם רצו - הם ידעו לפתור את הבעיה במידי, עם מתן שירות סביר עד טוב. עכשיו (עם היטי) אין להם מושג מה הם עוללו ברכב על ידי הטיפול הלקוי והחסר מקצועיות שלהם, לכן הם מעדיפים להתנער מאחריות ולנער אותנו מהם - פשוט ככה. למרות שנכתבנו ונחתמו בינינו סיכומי דברים (תודות ובעזרת ידידי היקר, הלא הוא - איל - BAR72) - מעדיפים להתקפל ולברוח. להתנער ולהתחמק מאחריות. הם בעצמם מודים (ומכחישים - בו זמנית) שיש בעיות ברכב, אך מעדיפים לא לגעת בו.

אם רק צריך היה לספק הוכחה שאתה לא מספר את כל הסיפור, אולי יש לך הסבר אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את הסיפור (בחלקו לפחות) יותר לעומק מרובכם.

אני חייב להגיד ש-RS זכה לנפנוף והאשמות שהתלונן על תקלה מסויימת ברכב.

 

האשם היה מתקין מערכות הסטריאו.

מכיוון שגם אני מכיר את אותו מתקין - אני יכול להגיד לכם שהוא מבין היחידים בארץ שהייתי מוכן לשים בידיים שלו רכב ולהשאיר אותו לבד עם הרכב - תוך כדי שאני בטוח שהכל יחזור למקומו בשלום.

המתקין הגדיל ועשה ונסע יחד עם RS למוסך על מנת לראות במה מדובר.

כבר במוסך למיטב הבנתי הבינו החברה שמה שאין קשר בין אותה תופעה להתקנה.

 

אני כבר עם הואגית השלישית שלי ברצף.

2 נרכשו כחדשות מהיבואן ואילו אחת נרכשה מהיד הראשונה לאחר שטופלה כל חייה באותו מוסך מורשה צ'מפיון.

לא חסרה לי ביקורת על צ'מפיון. על דרך ההתנהלות שלהם. על המקצועיות של המוסכים שלהם.

 

שרכשתי את הנוכחית - ממש לא רציתי עוד לעשות עסקים עם צ'מפיון. אבל היא הכי התאימה לי בזמנו וחשבתי לעצמי שאני צריך לחיות 99% מהזמן עם הרכב ובמקרה הגרוע - 1% עם רשת צ'מפיון - אז זה שווה לי. כי האוטו באמת עד כדי כך טוב :wink:

 

ברכב הבא סביר להניח שאני אבחר ביבואן אחר. כי גם כאן היבואן נפל בדברים הקטנים. בשירות לא טוב לתקלות קטנות ומעצבנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פגמים ביצור הם דבר שכיח, על אחת כמה וכמה כשמדברים על פס יצור מודרני בו כמות המכוניות שיורדת מהמסלול היא עצומה + העבודה שמדובר במכוניות מאוד מורכבות מבחינה טכנולוגית.

 

במקרה של אוראל, ניתן להבחין כי עיקר התקלות נמצאות ברשת הפנימית (COMFORT CAN BUS) שהיא לרוב רשת במהירות נמוכה (LOW SPEED CAN BUS) ועליה, לרוב, נמצאים כל הרכיבים שקשורים ב"נוחות" (וישרים, אורות, רדיו, דלתות [חלונות\מראות], מושבים וכד').

 

מדבריו של אוראל אני מבין שניסו לאתר את התקלה, לנתק\לחבר רכיבים על הרשת המדוברת בשביל לשלול תקלה - אך ככל הנראה לא הצליחו לאתר את הגורם לתקלה.

בלא מעט מקרים, אגב, כאשר נוטים להאשים רכיב מסויים - בסופו של דבר מוצאים שבעיית חיווט היא זו שגורמת לתקלה, בין אם מדובר בחוט שפשוט נסגר ונצבט בין 2 רכיבים שהודקו בבורג - ובין אם מדובר במגע רופף בתקע כלשהו (בגלל זה, בניגוד לעבר, היצרנים כיום משתדלים לייצר צמות חשמל עם מינימום חיבורים בדרך).

מתוך ניסיון אישי אני יכול לספר שבמו עיני ראיתי תקלות יצור שגרמו לתופעות כאלה ואחרות: בינהן חוט של מצוף דלק שנכנס מהצד החיצוני של גוף הרכב לתא הנוסעים, וכולו פצוע\גלוי. במקרה אחר (דגם אחר לגמרי של רכב) מצאתי שחוט מסויים של שליטת בקרת תיבת הילוכים אוטומטית (חוט שמקושר ללחצן "שלג") נצבט בזמן הידוק מושב הנהג לרצפת הרכב ונגע קבוע במינוס.

 

לצערי הרב (מאוד), ענף הרכב הוא לא סביבה מעודדת במיוחד עבור אנשים משכילים שרוצים לשלב בין הידע\מוח שלהם לידיים עובדות - והתוצאה היא שבחלק מהמוסכים קיימים אנשי דיאגנוסטיקה שהקשר בינם לבין המקצוע הוא מקרי לחלוטין. תוסיפו לכל זה מחסור עצום בכח אדם, לחץ רציני במוסך, בעל בית שרוצה לראות כסף נכנס - והנה מתכון לעוד לקוח מאוכזב.

היבואן היה צריך לאשפז את הרכב עד להודעה חדשה ולתת ללקוח רכב חלופי עד לפתרון הבעיה. בכל הסיפור הזה אני מוצא שהמוסכים פשוט לא רצו להתעסק עם הרכב יותר מידי, ולכן הוא נכנס ויצא מהמוסכים יותר מידי פעמים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה לציין שאני תומך באוראל ואם יש סתירות מעטות בשרשור או ביחס לשרשורים אחרים אני בטוח שיש הסבר הגיוני לכך. נכון שהוא מרבה להחליף רכבים ביחס לממוצע, אבל אין בכך פסול - להיפך: חיים רק פעם אחת. אני בעד לעשות/לקנות את מה שרוצים כמובן ביחס להכנסה.

 

קראתי את הכתבה הזאת פעמיים ואת השרשור הזה גם כן, וזאת דעתי:

היטי הזאת הגיעה מהמפעל עם רדיו דיסק מקורי שהוחלף לרדיו דיסק מקורי אחר, מתקדם יותר. אם זה היה תלוי בי, לא הייתי נוגע במערכת השמע בכלל מכיוון שמדובר במתכון לצרות. מכיוון שאוראל רושם שהבעיה התחילה לפני התקנת המערכת שמע, אבל אחרי התקנות מקומיות אחרות, אני לא שולל יצירת תקלה שנובעת מהתקנות אלה. עם זאת, משתמע כי המקצועיות של אנשי היבואן למיניהם מוטלת בספק רב - וזאת הבעיה. אילו היו מצליחים לתקן את הרכב בפעם הראשונה/שניה, אני מאמין שהוא לא היה מוכר את הרכב ולא קונה את הפורד.

 

מה שלא ברור לי בכלל, זה למה צ'מפיון מוטורס העמידה את הרכב למכירה תוך יום אחד בלבד מרגע שהוא הוחזר לה? ואם כן מדוע היא רוצה עליו 100K ש"ח? לא נראה לי הגיוני שצ'מפיון תמכור מכוניות מקולקלות ללקוחות - למרות הכל. לפיכך, אני חושב שיש סיכוי שהם לכאורה תיקנו הפעם את הרכב כנדרש, ותוך זמן מועט של מס' שעות עבודה לכל היותר. לכן:

 

א. האם צ'מפיון מוטורס לכאורה ידעה מראש מהי התקלה אבל לא רצתה לתקן/להתעסק עם הרכב כדי לא לבזבז עליו שעות עבודה למשל?

ב. האם צ'מפיון לכאורה לא תיקנה את התקלה בכוונה וזאת ע"מ לטרטר את ע' ומשפחתה?

ג. ובכלל, מדוע צ'מפיון שיחקה במשחקים של חתול ועכבר עם הלקוח, למרות שידעה שהוא מקושר (הכתבה ב- ynet לפני שנתיים)? האם מישהו נרדם שם בשמירה?

ד. מי ה"גאון" שהוציא את התגובה הזאת בנוסח "פניית הלקוחה סובלת מאי דיוקים בלשון המעטה"? מה זה "בלשון המעטה"? הם רומזים שהלקוחה משקרת?! בכל אופן ה- א' ב' של שירות זה לא להתבטא כך ללקוח, במיוחד באמצעות תגובה לכתבה כזאת. אין ספק שפה הם נכשלו.

 

כל מי שגר בסביבות אזור המכירה של הרכב (באזור המרכז) ויש לו זמן פנוי, אני חושב שזה יהיה סגירת מעגל אם תלכו לראות את הרכב בטענה שאתם מתעניינים בו, ואפילו תקחו אותו לנסיעת מבחן. אם המגב האחורי פועל עצמאית הוא יפעל גם בנסיעה הזו. אם ברכב יש תופעות אחרות הנהג יגלה אותם בנסיעה הזאת. נסו להוציא פרטים על הסטוריית הרכב - מעניין מאוד למה צ'מפיון מציעה רכב מקולקל (לכאורה) למכירה במאה אלף ש"ח?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, אחדד קלות:

 

הבעיות החלו לפני התקנת מערכת השמע / אחרי התקנת מיגון ור"ד שונה (CLASS A).

 

דיפונים / זמזומים. ניסו לסדר - כל פעם שנגעו בהם - הרעשים / זמזומים / קרקושים רק החמירו.

 

הם חשדו תחילה כי מחשב המנוע תקול (בעקבות תופעת המגב ואי יכולת להתחבר אל המחשב בכדי לעדכן תוכנה - בפעם הראשונה), ניסו להחליפו בחדש, ראו שאין הבדל (לטענתם) ואמרו שהחזירו למקורי. אין לי מושג אם זה באמת בוצע, אולי הם בכלל השאירו את המחשב החדש - אלוהים יודע. הם לא נתנו שום מסמך המעיד על מה נעשה בדיוק, רק משהו כללי שכזה.

 

משם זה רק הלך והחמיר. מהרגע שהרכב יצא משערי המוסך לאחר הטיפול הזה - החלו תופעות לוואי הזויות. VAGCOM זיהה כל מיני קצרים בדלתות / מערכת כריות האוויר / חיישן ABS (נדלקה נורת TPM). ידוע לנו שבמהלך הטיפול הזה בוטלו פיצ'רים ברכב - על מנת לנסות ולפתור את בעית המגב, מה שכמובן לא רק שלא פתר את הבעיה, אלא גם "גרע" מהרכב כל מיני פיצ'רים הקשורים בחיישני המגבים / גשם. אחרי שהערתי את תשומת ליבם (בביקור הבא), הם טרחו להחזיר לי את הפונקציות ש"נעלמו" למצב עבודה.

 

מכאן זה המשיך והסתבך. שברו קליפסים ודיפונים ברכב - ולא לקחו אחריות. עד שלא התעקשתי בחוצפה, הם לא טרחו להחליף. מנגנוני החלונות הרעישו פי 4 מכל מנגנון חלונות ברכב דומה / אחר מהקונצרן והמותג. הם טענו שאין להם מושג במה מדובר, אז החליפו בחדשים - וגם הם הרעישו. ריססו ספריי סיליקון וטענו שזה יעזור - נו, כמובן שזה לא עזר והרעש אפילו החמיר קלות. זאת הייתה קומדיה של טעויות מתמשכת - מוסך אחד הורס. המחלקה הטכנית מתקנת. התקלות חוזרות - המחלקה הטכנית מתייאשת. ברדק אחד ארוך ומעיק.

 

ואגב, במחלקה הטכנית המתינו לא מעט רכבים חדשים (טרום רישוי ומסירה כמובן) - עם כל מיני תקלות. הכוכבת הראשית היא איביזה - בנוסף אליה נצפו A6 חדשה ואוקטביה חדשה. אז כן, כנראה שאנחנו כן מקבלים רכבים שבביקורת איכות בגרמניה - לא עברו - אז החליטו לשלוח אותן הלאה ופשוט לנסות לתקן / לסדר לפני מסירת הרכב ללקוח. לא נעים לראות איביזות עירומות לחלוטין, או A6 מאובזרת - עירומה לחלוטין.

 

לטענתם - בכל ההליכים (בעיקר המתקדמים) - היו מגעים עם היצרן. לדעתי, בולשיט. לא יכול להיות שהיצרן לא יודע היכן טמונה הבעיה. או שהם לא העבירו אליהם את החומר - או שהם לא הסבירו ליצרן מה התקלה המדוייקת או מה הבעיות הנלוות ממנה והיה אי הבנה ביניהם. אני אישית לא קיבלתי שום מסמך מהיצרן (צ'כיה) המעיד על כך שהרכב תקין מבחינתם.

 

שקודה יטי 1.2TSI105 ידנית (6 הילוכים), רמת גימור Ambition וצבע לבן "ממתק".

 

עלתה לכביש ב-6/1/12, מאז גמעה 3300 ק"מ, וכמובן ללא כל פגע או שפשוף.

 

הרכב באחריות מלאה עד 1/14 ועם טסט עד 1/13 מן הסתם.

 

לרכב ישנן תוספות: השחמת חלונות אחוריים, מגני בוץ מקוריים, ספי דלתות מקוריים, תא עליון למשקפי השמש, הגה עור 3 צלעות מקורי, דוושות אלומיניום מקוריות וסופית אגזוז מקורית.

 

בנוסף, ברכב מותקנת מערכת שמע משודרגת - קומפוננט Rainbow SAX265, מגבר Sundown SAX50.4 וסאב Image Dynamics ID8 וכמובן מנחת של Gensis. הרכב ימסר עם הר"ד המקורי מדגם SWING, הכולל גם AUX במשענת היד.

 

תמונות עדכניות וחוו"ד על הרכב - כאן.

 

הרכב מוצע למכירה לפרק זמן מוגבל של כחודש, לאחר מכן לא יהיה רלוונטי. נמכרת בעקבות מעבר ל-יטי אחרת :-)

 

לגבי מחיר, מחירון משוקל פלוס התוספות - מי שלא מוכן לשלם אקסטרה על מערכת השמע, היא תפורק מהרכב. לקחת בחשבון כי מחירון הרכב עלה בחודשיים האחרונים (ותודה ללוי יצחק על כך), אז בלי קשקושי שכל מיותרים - אין לי זמן וכוח לזה

 

 

הפתעה הפתעה, כנראה שצמפיון הם לא היחידים שמנסים למכור רכב תקול במחיר מעל מחירון!

נראה אם עכשיו אתה ממשיך להזדהות איתו 100%.

מי הזיז את הדלי של ההקאות?

בגללו עשיתי שלולית על הרצפה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, קלעת בול - עם הידע שלך יתכן והבעיה הייתה נפתרת. חשדו במחשב מנוע, חשדו במחשב "נוחות", חשדו בתקע מחשב, חשדו בחיווט שלו - לא ברור לי אם משהו מהם הוחלף באמת או שרק נאמר לי באוויר ולא באמת בוצע. לצערי אין לי תשובה לכך, איני יכול לענות על זאת מכוון שאין לנו מושג. העיקר (מצידם) היה כגדר "חשדות". אף אחד לא עידכן אותנו באמת מה בוצע, איך, כמה ומדוע.

 

הרכב אושפז בכל כניסה לפחות 4 ימים, בהם לא טרחו לעדכן אותנו בנעשה. טרחו לומר לנו שוב ושוב שזה כתוצאה מהתקנה מקומית - עד שהמתקין שלי מאס בהכשפות והאשמות עליו, ניגש אל המוסך, ניגש אל הדיאגנוסטיקאי, הפך את הרכב והוכיח לו שאין כל קשר בין א' לבין ב' - וכי משהו בבדיקות שלהם רשלני והכי פשוט לזרוק זאת על אחרים מבלי לחקור לעומק - דורש זמן, משאבים וחשק...

 

הגרוע מכל היה במרכז הטכני, שם לא ידעו (המקצועניים האמיתיים - לטענת בכירי המותג) שיש ביטי חיישן אורות / חיישן גשם. זה היה ביזיוני ברמות חסרות תקדים. אני צריך למצוא את עצמי בריב מול ה"רב דיאגנוסטיקאי" כדי להוכיח ולהראות לו שברכב יש חיישנים שאין לו מושג שקיימים ברכב. זאת הסיבה שהיה להם מאוד קל לומר "תפעול לא נכון של הרכב" - ברור לחלוטין. אין להם מושג מה קיים ברכב או לא. פרט קטן ודבילי כמו העובדה שהמגב האחורי עושה ניגוב אוטומטית עם הכנסה לרכב (בגשם) - גם זה לא ידוע להם, וזה קיים בשקודה מימי הפאביה MK1 (!). כל כך מצער שזאת רמת הידע של המקצועניים של היבואן, זה כל כך עצוב ועגום.

 

כמובן שבכל פעם שהרכב אושפז לו, נאלצנו להתנייד ברכב שכור (על חשבונם) - וכמובן שתמיד ניתנו לנו הרכבים הכי מוכים, פגומים וישנים שיש. אז פעם אחת זה נגמר בגולף ששבקה חיים כמה שעות אחרי שנמסרה לנו (הקלאצ'ים ב-DSG7 עברו לעולם שכולו טוב...) ובאמצע הלילה הביאו רכב אחר (סונטה מהאחרונות ששווקו). היו גם פעמים שנאלצנו לקחת מונית מכספנו אל חברת ההשכרה - כי לא היה רכב זמין (במוסך) להקפיץ אותנו לאיסוף הרכב השכור. כל השירות היה כושל וביזיוני - לא משנה כמה הערנו וביקשנו התייחסות ראויה יותר. אני בטוח שאף אחד מכם לא היה מוכן לסחבת הזאת - נתנו צ'אנס, עוד אחד, עוד אחד, עוד אחד, עוד אחד - עד שזה הפך טרטור מיותר לחלוטין. היה ברור שהנזק שנגרם - לא יתוקן תמידית. בפעם האחרונה שהרכב יצא משערי המרכז הטכני - התיקון החזיק כמעט שלושה חודשים, אז המזגן חזר לחמם (במקום לקרר) / החלונות חזרו להרעיש בצורה לא הגיונית ונמצאה אותה תקלה בחיישני כריות האוויר. חברים, יש גבול כמה ניתן לתת להם לאפס / לתקן זמנית, זה השלב בו קובי התערב למעשה.

 

גיא, הרשה לי לחלוק על דעתך - אני לא רואה פסול בלשדרג את הר"ד לכזה מקורי / איכותי ורב פונקציות - בעיקר כשזה נעשה דרך המתקין המורשה של היבואן. מתקין שהניסיון שלנו עימו בעבר - היה מצויין, גם השירות. אין לי מילה אחת רעה על CLASS A ועל בעל הבית - שהוא איש מקסים. ספק - לדעתי - אם המתקן שלו טעה בהתקנת הקודנית, חיווט לא נכונה וגרם לתקלה קטנה שהפכה גדולה.

 

נ.ב, הרכב נמכר היום. נוטה להאמין שבסופ"ש הוא בילה במוסך / מ. טכנית - ושוב נעשה בו תיקון זמני.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב היקר, אתה מוזמן להקיא כאוות נפשך - גם לטבוע בפנים, אם תרצה.

 

כשהמודעה פורסמה - אלו היו הימים בהם התקלה "נפתרה" (פשוט איפסו את כל הגדרות ה"נוחות" של המגבים, כולל האחורי) - ורק חודשיים לאחר מכן (סוף מאי / תחילת יוני) הופיעו תופעות הלוואי הקריטיות. משמע כשהרכב פורסם למכירה, הרכב היה תקין.

 

על זה נאמר, תמשיך להיות חכם גדול ולחשוב שאתה יודע הכל.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברי הפורום ישפטו מי פה ניסה למכור להם לימון (ועוד במחיר מופקע), אני או אתה.

 

בעצמך אתה כותב שהצרות התחילות לפני ההתקנה ובעצמך אתה כותב:

 

משם זה רק הלך והחמיר. מהרגע שהרכב יצא משערי המוסך לאחר הטיפול הזה - החלו תופעות לוואי הזויות.

 

מה שנקרא בעיברית צחה, עשית את הפאדיחה שלך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...