Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפה של סקודה יטי מקולקלת (או שלא?) במשפחתית קומפקטית ידנית


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 2142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוזר, בכרום לא רואים תמונות, באקספלורר כן.

 

אז כשרות לקהל גולשי הפורום ולמען חיפושים עתידיים, מדובר במ.ר. 81-776-76.

 

למי שלא עובד לו בכרום, זה בגלל שיש לכם תוסף חוסם פרסומות (AdBlock) בטלו אותו ואז תוכלו לראות.

 

חוץ מזה, מסכים איתך על כל מילה ומילה שכתבת כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני דוקא מבין את rs.

כשאתה קונה מוצר במאה עשרים אלף אתה מצפה למוצר חדש ותקין. להתחיל לרוץ למוסכים עם רכב חדש זה מאוד מבעס.

כשדמיינתי שאני שומע צלצולים מאיביזה שעלתה חצי, רצתי למוסכים כמו משוגע עד שהרגיעו אותי שזה הצליל של המנוע.

זה קל לשבת ולבקר מישהו אחר, אבל לדעתי ליפול על רכב לימון או אפילו עם תקלות קטנות ומעצבנות זה הרגשה נוראית!

אז אני יכול להבין שהוא רצה לנסות להשפיע על צמפיון בכל הכלים שהיו לו. וכן, אני מאמין שכל אחד שחסך ואיפשהו הגשים חלום וקנה רכב חדש מהניילון (שתסכימו איתי זה לא מובן מאליו במצב הכלכלי של היום להוציא 120K) היה עושה זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חניתי בחניה שעומדים בניצב למדרכה, נהגת מטומטמת נכנסה בקשת גדולה מידי ושפשפה לי את כל צד שמאל של הרכב.

 

לאחר החלפת פרטים העברתי את הרכב לצד אחר של החניה.

 

5 דקות אחרי זה מגיע נהג חלוקה של חברת משלוחים, לוקח קשת גדולה מידי בכניסה לחניה ומשפשף לי את כל צד ימין! :shock:

 

 

דברים מוזרים בהחלט קורים לכולנו בחיים, כולל האפשרות הקלושה של רכישת 3 לימונים.

 

 

לאחר שזה נאמר, קל מאוד לראות שמסכת ההכפשות או השבחים שעוברים על הלימונים (לכאורה) האלה קשורים באופן ישיר לאג'נדה של מי שכתב אותם ועל זה הכעס העיקרי כאן.

 

כשחשוב לו, אלה הרכבים הטובים, האמינים, החסכוניים והמשובחים בעולם.

כשצריך להפעיל לחץ על היבואן, מדובר בלימונים מתועבים.

 

אויי כמה שאתה צודק,אנחנו ככלי שרת בידי האדון

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מבין



 

הרכב אכן לימון.

הפורום אכן פלטפורמה שעוזרת לטפל בנושאים כאלה.

המצב שם אכן הגיע לדרגה משפטית והסיכום היה אי פרסום פרטים נוסף וניתוק קשר בין הצדדים.

 

על מה הכעס? שהוא לא העלה לוחית רישוי?

 

א. זכותו

ב. בסוף התהליך הוא גם מוצא את עצמו מנוע מלעשות זאת.

 

בגירה - אתה עשית שירות נהדר לפורום בכך שאיתרת את הרכב המדובר ופרסמת את פרטיו.

 

אני יכול להעיד מהיכרות אישית עם אוראל שהוא אכן אוהב את המותג, אני יודע בדיוק עד כמה. חוויה שלילית כמובן מורידה את הכל לפח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כבר היו חויות כאלו ליפני והופס קיבל מה שרצה וסקודה נוספת נכנסה למישפחה, שאני יבין הרכב/היבואן טוב רק כשמקבלים מה שדורשים? אם מקבלים ממשיכים לרכב הבא לא מקבלים אז הרכב/היבואן לא שווה כלום:?:

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק! אם השירות טוב, אז היבואן טוב. אם הרכב תקול והיבואן מתחמק אז היבואן לא טוב.

ואני יכול לקנות איביזה ולקבל שירות טוב ואין תלונות ועוד שנה לקנות סקודה וליפול על רכב לימון. ואם היבואן יגמגם אז הוא לא טוב.

זה לא חוכמה לתת שירות למוצר תקין. יבואן נמדד בשירות למוצרים לא תקינים שהוא מספק ואז הוא נמדד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא.

 

יבואן טוב כשהוא לוקח אחראיות על בעיות, לא יבואן שמתחמק מהם. אז בפעם הראשונה הכל עבד כשורה. בפעם השנייה הם נתנו שירות ראוי רק כשהפעלנו שרירים. בפעם הזאת הם יצרו את התקלות, הרכב היה תקין (למעט המגב), וגם כאן נאלצתי להעזר בחבר (קובי ל.) כדי לקבל יחס ראוי - וחבל. מבחינתי זה לא אמור להגיע למצבים לא נעימים שכאלה, הם יכלו לפתור זאת בדרך נעימה וקלה כפי שעשו בפעם הראשונה עם האיביזה.

 

מעולם לא טענתי שהיטי לימונית. מהרגע הראשון אמרתי כי הם יצרו תקלות חמורות מזאת שעליה התלוננו. המתקין שלי לא היה אחראי לכך, הוא עוסק בתחום שנים ובעברו עבד בסדנא המוכרת על ידי צמפיון כ"רשמית". למעשה הוא השקיע מזמנו, הגיע למוסך והוכיח כי הקשר בין ההתקנה לבין התקלה - לא קיים. התקלות המשיכו להצטבר גם כאשר מערכת השמע נותקה לחלוטין. מאוד קל מצידם להאשים אותו / אותנו - במקום לאתר את התקלה המהותית והמעמיקה, על שלל נספחיה.

 

אף אחד מכם לא היה מקבל זאת - נורא קל לעמוד מהצד ולומר דברים כאלו ואחרים. שילמתם ממיטב כספכם ולא קיבלתם שירות הולם.

 

לא פעם ולא פעמיים נרמז לנו על ידי אנשי היבואן כי בארץ יש לא מעט מקרי לימון. אנחנו מקבלים סוג של עודפי יצור. כמי שביקר על פסי היצור השונים, יתכן מאוד וזה נכון לאור העובדה כי הרכבים שלנו מגיעים עם רמת איבזור הדומה לזו של מדינות נכשלות...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כבר היו חויות כאלו ליפני והופס קיבל מה שרצה וסקודה נוספת נכנסה למישפחה, שאני יבין הרכב/היבואן טוב רק כשמקבלים מה שדורשים? אם מקבלים ממשיכים לרכב הבא לא מקבלים אז הרכב/היבואן לא שווה כלום:?:

 

אל תתייפייף ותשים את עצמך בנעליים שלו.

 

זה כל כך ישראלי למתוח ביקורת על אחרים שהם לא בסדר בזמן שאנחנו עושים בדיוק את אותו הדבר.

 

אתה יודע טוב מאוד שמדובר כאן ברכישה של רכב, זה לא אבוקדו מחר נקנה חדש, זה רכב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השרשור הזה ועדיין לא הבנת מה מנסים להגיד לך כאן. הסיפור שלך מריח לא טוב מהרגע הראשון. בליל של רסיסי מידע שלא תמיד מתחבר לסיפור קוהרנטי, אפילו בתוך שרשור אחד שבקושי בן שבועיים יש סתירות מהותיות.

 

קודם אתה כותב שליטי יש צריכת דלק טובה ואחר כך הולך ליבואן ומספר סיפורים על ספייסרים שמקלקלים צריכת דלק.

קודם אתה טוען שההתקנה בוצעה אצל מתקין מורשה ואחר כך מסתבר שהוא היה פעם מתקין מורשה.

קודם אתה כותב שאתה לא יכול להיכנס לפרטים ויומיים אחר כך מפורסמת כתבה גדולה ומפורטת בוואלה עם כל סיפור המקרה.

קודם אתה כותב שהיטי אמינה לחלוטין ואחר כך אתה ניגש ליבואן ומקבל עליו מחיר מחירון בטענה שהוא מלא בתקלות.

 

אני חושב שהבעיה היא לא ברכב. אני חושב שהבעיה היא שלמרות שיצאת לא מרוצה ב-4 מתוך 7 הרכבים שרכשת, לא רק שהמשכת לקנות מהם רכבים אלא גם גררת עשרות אנשים אחריך וכולם "נדפקו" בגללך. או שלא?

פורצה יובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פעם ולא פעמיים נרמז לנו על ידי אנשי היבואן כי בארץ יש לא מעט מקרי לימון. אנחנו מקבלים סוג של עודפי יצור. כמי שביקר על פסי היצור השונים, יתכן מאוד וזה נכון לאור העובדה כי הרכבים שלנו מגיעים עם רמת איבזור הדומה לזו של מדינות נכשלות...

 

טוב, הבנתי.:shock:

 

אין מקום להמשיך את הדיון עם טיעונים חסרי הגיון

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מעלה תמיהות על אדם שהילל וקילס את מוצרי סקודה במשך שנים, ואף קיבל תנאים מעולים מהיבואן.

פתאום הבן-אדם מבצע שינוי 180 מעלות לכל מה שהטיף לו כל השנים, לאחר גילויים על מסכת בעיות בלתי נגמרת בכל הרכבים שנקנו על ידו.

תמרור הזהרה מקבלת עיצה מאנשים שנעולים על מותג מסויים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מסיבה אחת ברורה, התגובות של RS חסרות בסיס שכל מטרתן היא לשרת את האג'נדה הפרטית שלו!

 

כשצריך לקבל הטבה מהיבואן דרך חנופה השקודה/סיאט/סקודה אמינה בטירוף, לא צורכת דלק ונוחה לאללה.

כשצריך להפעיל לחץ על היבואן, אותו רכב בדיוק נהפך ללימון מלא תקלות, זולל דלק.

 

אז ניחא פעם אחת, פעם שניה, שלישית, אבל רביעית לא תהיה.

.

 

מסכים עם כל מילה. מעניין לאן נעלמו כל דברי ההלל והשבח של RS על הסקודה שלו??? איפה כל מסכת השכנועים שהוא המטיר על אחרים כדי שיקנו יטי כמו שלו? אני חושב שהניצול הציני של כוח התקשורת על מנת להשיג טובות הנאה אישיות מיבואן כזה או אחר הוא זבר שראוי להוקיע אותו בפורום ובתקשורת בכלל - מצער אותי שכתבי וואלה רכב נופלים בפח שטומן להם מישהו כמו RS ... חבל!

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה להבין על מה העליהום ולא מצליח להבין (ובאמת שאני מנסה).

אוראל פעל בדיוק כפי שכל אחד מכם היה פועל במידה והרכב לא פיקס במאה אחוז כאשר הוא נקנה מהסוכנות.

עצם העובדה שכולם נופלים עליו די מראה על צביעות ועל טיפשות לשמה.

אני לא מאחל לכם לשלם 120 אלף שקל ולגלות שאחרי שהשקעתם ממיטב כספכם, אתם מגלים כי המוצר עבר לכאורה "טיפול" לא ראוי במוסך.

 

 

יש הבדל בין להלל את המותג ואכן הבעיה לא הייתה ברכב עצמו, לבין לטעון שהטיפול של היבואן לא טוב.

את ההבדל הזה, כנראה לא הבנתם.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצם העובדה שכולם נופלים עליו די מראה על צביעות ועל טיפשות לשמה.

 

אם לאוראל זה היה קורה פעם אחת בודדת ברכב אחד בלבד אך אחד לא היה פוצה פה ולראיה, כשזה קרה עם הרכב הראשון כולם תמכו.

 

גם ברכב השני לא יצאו עליו.

 

 

אבל רכב שלישי? :shock:

 

האמת, כנראה שזה בגלל שהיבואן הישראלי מנסה לחסוך ע"י כך שהוא קונה בזול את כל הלימונים של סקודה ומשווק אותם בארץ :brickwall::loco::drinking::screwy:

 

 

רק על זה מגיע לו תביעת דיבה מהם, לפחות שיצאו מרוצים מכל המסכת הזו שהוא העביר אותם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...