Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע איח.

יש לי בזוקה של אותה חברה אולי כבר יותר

מ-4 שנים.הבזוקה שיש לי היא 10אינצ' ואני יכול להגיד לך

שהוא לא מבייש שום סאב באותה קטוגוריה.

אם אינני טועה זו חברה אמריקאית

פורסם

ואלה תודה איש היתי צריך לשמוע קצת על הסאב הזה

ושלי הוא בתיבה והוא 14"

300 ואט רשום

אנארעף אני יתקין וישמע איך הוא

---------------Seat LEon Cupra---------------

פורסם
אז ככה הביאו לי סאב וופר בקופסא של חברת ג'נסן jensen

מישהו מכיר את החברה ואיך המוצרים שלה?

וכהמה עולה לי לחבר אותו?

כמה יעלה לך לחבר אותו ?

אם ש לך מגבר אז גרושים ממש עניין של 50 שקל גג אבל גג

 

זה במידה ויש לך מגבר עם אין לך

אז זה קצת עסק יותר יקר כי צריך לקנות גם גבר גם חיווט וגם לשלם על ההתקנה

 

אה אני מקווה שהסאב בא עם תיבה

אם לא

אז שים בצד עוד 100-150 שקל

פורסם

שאלתה על התקנה?

 

זה בתקווה שיש לך מגבר שמתאים לסאב?!?!?!?!

 

בכול מקרה עלות קנייה של קיט למגבר בסביבות ה 150 ש"ח (אחד טוב)

ואני מניח שעלות ההתקנה אצל מישהוא מוסמך יקח גם 100 במקרה המאוד טוב

ו 300 במקרה הגרוע!

פורסם
שאלתה על התקנה?

 

זה בתקווה שיש לך מגבר שמתאים לסאב?!?!?!?!

 

בכול מקרה עלות קנייה של קיט למגבר בסביבות ה 150 ש"ח (אחד טוב)

ואני מניח שעלות ההתקנה אצל מישהוא מוסמך יקח גם 100 במקרה המאוד טוב

ו 300 במקרה הגרוע!

אני לא חושב שצריך להסכל על זה ככה

לפי דעתי בקרה הגרע תשלם 150 במקרה הטוב תשלם 300 ומעלה...

ואנ מתכוון לזה שמתקין שנחשב איכותי עם ידים טבות ולא סתם חאפר יקח יותר אבל זה יהיה שווה את הכסף

תחשוב תמיד על הצד שלפעמים הזול הופך להיות יקר

×
×
  • תוכן חדש...