Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעיקר מתלבט בגלל כוכב הבטיחות הנוסף.

בטיחות לטעמי היא דבר חשוב שאין לזלזל בו.

בעיקר אם יש לך נהגים צעירים או חדשים בבית, וגם אם לא - לדעתי זה עדיין חשוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מסכים עם עניין הבטיחות, אבל יש יותר פרטים.

הכוכב נעלם בגלל כרית הברכיים של הנהג שמשפיעה רק בתאונות חזיתיות. בפגיעות צד האוקטביה מקבלת ציון כמעט מושלם ורק בפגיעות חזיתיות היא מקבלת ציון "עובר" להבדיל מ "טוב" שמקנה את הכוכב החמישי.

אז נכון שיש לה 4 כוכבים, אבל זה גם נכון שרוב התאונות אינן חזיתיות, ואם הן חזיתיות אז לא בטוח שכרית אויר בבערכיים זה מה שיעזור לנו.

 

לכן ההתלבטות בכלל. אם ההבדל היה בפגיעות צד זה היה פשוט.

פורסם

יש כאן אחד בשם dorshet שיעשה הכל כדי שלא יקנו מכוניות מקונצרן פולקסווגן וסיבותיו עימו אבל צריך להתייחס לתגובות ולעיצות שהוא נותן מתוך נקודת הנחה שהן "לא ממש" אוביקטיבית ומקצועית כנראה.

לעצם העניין, האוקטביה 1.2 TSI עולה מבחינת הביצועים, מרווח פנים וכמובן תא מטען אדיר על היונדאי.

פורסם

ג'וני בוי, אני מניח שלא נהגת ב- I30CW החדשה? גם אני לא... אז לא ברור לי מאיפה אתה מניח את ההנחות שרשמת בנוגע לביצועים.

 

בנוסף מבחינת נתונים יבשים ובהתחשב במרכב סטיישן לא ברורה לי הטענה שלך לגבי מרווח פנים ותא מטען כאשר ידוע כי הדגם היוצא של I30CW היא אחת המכוניות המרווחות ביותר בקטגוריה גם בהשוואה מול אוקטביה.

 

Dorsht אולי לא אובייקטיבי אך ממליץ בהתאם למה שהוא מכיר, אך בהמלצה שלך אתה ממש קובע עובדות שלא תופסות במציאות וזו גם המלצה סובייקטיבית לגמרי.

פורסם
"עולה על היונדאי בכל פרמטר" - באמת?

 

בוא נציג לך מספר יתרונות של הi30CW:

1. מודל חדש לעומת דור יוצא של האוקטביה

2. גיר אוטומטי שהוכיח את אמינותו בצורה גבוהה מאוד, לעומת DSG שסובל עדיין מתקלות

3. בטיחות עדיפה

4. אבזור עדיף

5. אחריות ארוכה יותר

6. טיפולים זולים יותר

 

איכות תא הנוסעים של הi30CW לא נופל מזה של האוקטביה.

 

חלאס לחשוב שיונדאי של היום זה של יונדאי של לפניי 15-18 שנים, פעם לא הייתה איכות משהו בתא הנוסעים, אבל היום הן לא מביישות הרבה מכוניות אירופאיות ויפניות.

1.ל יונדאי גם יוצא דגם חדש כל תקופה קצרה.

2. על איזה בעיות אתה מדבר ? בכל מקרה גם יונדאי אוכלת מנועים וגירים, ראיתי הרבה שעומדות בתור לשיפוץ גיר.

3. לא הייתי בונה על יונדאי בנושא בטיחות.

4.לא בדיוק כמה תוספות שוליות זה לא איבזור עדיף.

5.נכון

6. לא נכון.

פורסם

אוקטביה, מניסיון של משטרה (מתנדב מידי פעם, ויצא לי לעלות עליה ששתי בלשים נהגו).

 

רכב איכותי, מאסיבי, גרמני לכל דבר.

שורה תחתונה, אם הוא מחזיק במשטרה (אומנם במפרט אחר), אז בטוח שביד פרטית הוא יחזיק הרבה יותר טוב ושמור.

 

הנדסת אנוש לטעמי יותר טובה מהיונדאי, ובכללי מהרבה מאוד רכבים בכביש. (יש לי פאביה, היא דומה לאוקטביה מבחינת ישיבה וסביבת נהג, וזה משהו חשוב מאוד, קח נסיעת מבחן על שתי הרכבים ותבין לבד. לפני שקניתי את הפאביה, אני רק ישבתי בפאביה בסוכנות, והתרשמתי ממנה הרבה יותר מכל המתחרים.)

 

אם שתיהם עולות לך אותו מחיר או הפרש קטן, רק אוקטביה.

 

לדעתי קח בחשבון שהמקיף של הסקודות (כולם) גבוה, אני לא יודע בכמה ביחס ליונדאי, אבל הוא גבוה.

פורסם
מסכים עם עניין הבטיחות, אבל יש יותר פרטים.

הכוכב נעלם בגלל כרית הברכיים של הנהג שמשפיעה רק בתאונות חזיתיות. בפגיעות צד האוקטביה מקבלת ציון כמעט מושלם ורק בפגיעות חזיתיות היא מקבלת ציון "עובר" להבדיל מ "טוב" שמקנה את הכוכב החמישי.

אז נכון שיש לה 4 כוכבים, אבל זה גם נכון שרוב התאונות אינן חזיתיות, ואם הן חזיתיות אז לא בטוח שכרית אויר בבערכיים זה מה שיעזור לנו.

 

לכן ההתלבטות בכלל. אם ההבדל היה בפגיעות צד זה היה פשוט.

 

1. הכוכב לא "נעלם" בגלל כרית הברכיים.

2. הציון של האוקטביה מתאים למבחנים הפחות מחמירים שנערכו לפני כמעט עשור. היום יש מכוניות בטוחות הרבה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
1.ל יונדאי גם יוצא דגם חדש כל תקופה קצרה.

2. על איזה בעיות אתה מדבר ? בכל מקרה גם יונדאי אוכלת מנועים וגירים, ראיתי הרבה שעומדות בתור לשיפוץ גיר.

3. לא הייתי בונה על יונדאי בנושא בטיחות.

4.לא בדיוק כמה תוספות שוליות זה לא איבזור עדיף.

5.נכון

6. לא נכון.

1. כמדומני הi30 המקורית הושקה ב2007, היום 2012. בהחלט 5 שנים זה בסדר.

2. אוכלת מנועים וגירים? לך תספר סיפורים למישהו אחר, אני רואה מה הולך עם היונדאי בצבא.

3. אוי, לא, עוד פעם סטיגמות על עובי פח, חשבתי שפה אנשים קצת יותר מתקדמים.

4. זה כן. וזה לא תוספות שוליות.

5. אין מה להגיד.

6. כן נכון. תפסיק להתווכח סתם!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הכוכב כן נעלם בכלל נושא הברכיים.

אני לא יכול לשים לינק כאן אבל תרשום בגוגל "How safe is my car" ובאתר הראשון תגיע לאתר אוסטרלי שנותן יותר נתונים מהאתר של NCAP למרות שהוא לגמרי מתבסס על המבחנים של ה Euro NCAP.

ציון 16/16 לפגיעות צד

ציון 10.73/16 לפגיעות חזיתיות

פורסם
1. כמדומני הi30 המקורית הושקה ב2007, היום 2012. בהחלט 5 שנים זה בסדר.

2. אוכלת מנועים וגירים? לך תספר סיפורים למישהו אחר, אני רואה מה הולך עם היונדאי בצבא.

3. אוי, לא, עוד פעם סטיגמות על עובי פח, חשבתי שפה אנשים קצת יותר מתקדמים.

4. זה כן. וזה לא תוספות שוליות.

5. אין מה להגיד.

6. כן נכון. תפסיק להתווכח סתם!

 

מתקן את עצמי

 

יונדאי עדיפה בכל פראמטר, היא מעולם לא נכנסת למוסך, למעשה אין להם מוסכים כלל וכאשר יש תקלה כל שהיא (מה מעולם לא קרה) אז היצרן מתנצל ושולח מרצדס חדשה.

היא חסכונית ונוסעת בעיקר על אויר לפעמים קצת מים.

הרכב בטיחותי מאוד ומותקנת בוא טכנולוגיה חדשה שמונעת מהפח להתעקם.

האיבזור רב ועשיר, כסטנדר יש מכונת קפה טלפון לוייני ( כמובן עם שיחות חינם) ומערכת מולטימדיה עם טכנולוגיה חדשה ויחודית שלא קיימת בשום רכב אחר( החלונות האחוריאים הופכים למסכים ורק מבפנים רואים את זה), שלא לדבר על הנהג האוטומטי כסאות מסאג וקריאני שמגיש במקומך עבודות דוקטורנט לאוניברסיטה.

אחריות לכל החיים הריי היא מעולם לא מתקלקלת.

והכי חשוב נאיביות שמתאימה לעם ישראל.

ושכחתי מחיר של רכב גרמני מתקדם.

 

לגביי סקודה וכל שאר היצרנים, הם מבלים במוסך כל היום ולא מצליחים לתקן אותם כלל, כל נסיעה היא סכנה, וכל יום יוצא דגם חדש שאולי יצליח לנסוע עוד ק"מ מהמוסך.

 

:-D

פורסם

אוקטביה ברור שאוקטביה!!!

 

בכל מקרה מציע לך לעשות בשני המכוניות נסיעה מבחן ולהחליט! ברגע שתשב ביונדאי יותר מ 5 דקות, אני מאמין שתדע את התשובה לבד!!

לנו במשפחה הייתה סקודה אוקטביה 2002 (דור קודם) וI30 2009 וללא ספק הסקודה הישנה הייתה עדיפה ברבה!

ועכשיו היא רוצה לחזור עוד פעם לסקודה חדשה!

דבר שני גם מבחינת שוק וירידת ערך הסקודה עדיפה!

גם גרסת הTSI מאוד חסכונית!

 

היתרון היחיד של יונדאי, הטיפולים בחברה והמקיף יותר זולים.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
ג'וני בוי, אני מניח שלא נהגת ב- I30CW החדשה? גם אני לא... אז לא ברור לי מאיפה אתה מניח את ההנחות שרשמת בנוגע לביצועים.

 

בנוסף מבחינת נתונים יבשים ובהתחשב במרכב סטיישן לא ברורה לי הטענה שלך לגבי מרווח פנים ותא מטען כאשר ידוע כי הדגם היוצא של I30CW היא אחת המכוניות המרווחות ביותר בקטגוריה גם בהשוואה מול אוקטביה.

 

Dorsht אולי לא אובייקטיבי אך ממליץ בהתאם למה שהוא מכיר, אך בהמלצה שלך אתה ממש קובע עובדות שלא תופסות במציאות וזו גם המלצה סובייקטיבית לגמרי.

 

אתה דוגמא קלאסית לגמל שלא רואה את הדבשת של עצמו, "אוסר" עלי לקבוע עובדות ועושה זאת בעצמך. בנוסף לכך, אל תצא מנקודות הנחה אם אתה לא יודע כמה הן נכונות ולגבי החבר שלך, הוא משמיצן קבוע של המותג וגם אם יביאו לו R8 במתנה יהיה לו מה להגיד על הגיר שלה ושדה הראיה הצר.

פורסם

עובדות יבשות חבר לא פחות ולא יותר.

 

אני המלצתי על 2 הרכבים שלדעתי הם ראש בראש (במקרה שלך ושל דור תלוי של מי הראש)

הבחירה נובעת מההתאמה והטעם האישי ולא משום דבר אחר, כל טענה לגבי זה או זה מהסוג שהועלו פה אינה עובדה במקרה הטוב גחמה.

 

זו דעתי.

×
×
  • תוכן חדש...