Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ברנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע כמה צריך להיות החום מנוע ברנו 12 (76')

 

אצלי בד"כ הוא עומד על 90 ואם אני עוצר לקצת זמן אז החום עולה

 

מישהו יכול להגיד לי אם זה תקין או לא?

 

ובכל מקרה מה אפשר לעשות כדי למנוע ממנו להגיע לכזה חום?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שהוונטה לא מספיקה או משהו לאחר עמידה ללא נסיעה החום אף עובר את ה-100

 

יכול להיות שזה בגלל שלא החזירו את הכונס של הוונטה

 

ולכן היא לא שואבת את האוויר רק ממעבר לרדיאטור אלא קצת מתוך חלל בית המנוע

 

ויש את אותה הבעיה עם המזגן שהוא לא מתקרר מספיק והגז מגיע למדחס כשהוא חם

 

מישהו מכיר אולי פתרון אחר לבעיות אלו?

לי נראה שזה בגלל הוונטה אבל אשמח לשמוע אם מישהו חושב על בעיה אחרת אפשרית

 

 

דרך אגב Citroën Visa אתה זוכר מתי מילאו גז בפעם האחרונה או שמילאו רק בבנית המזגן?

פורסם

אבי,

כונס אויר בנוי בדיוק בשביל לתעל נכון ויעיל את האויר דרך כל המצנן, במיוחד בנסיעה אטית עם מאוורר מכני. המכונאי הישראלי הממוצע, מתעצל להחזיר את כל ה"פלסטיקים המעצבנים" עם כל הברגים שלהם...

זה בהנחת יסוד שהמצנן נקי ומלא בנוזל קירור, התרמוסטט נפתח בחום הנכון ומשאבת המים תקינה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

רק כשהתקינו את המזגן מילאו גז.

הרדיאטור בבטי נקי, ומשאבת המים חדשה.

יכול להיות שבגלל שעמדה תקופה הרשת התלכלכה, או שנוצרו משקעים ברדיאטור.

המים שמילאתי מאז שהרכב אצלי הם אך ורק נוזל קירור מתוצרת טובה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
אוקיי תודה על התגובות,

אז לפי מה שנראה זה רק הכונס אוויר

אז אני יחבר אותו ונראה מה יהיה

 

אולי כדאי להוסיף וונטה חשמלית לפני הראדיאטור ולחברו בזמן שהמזגן עובד

תבדוק עם יש מקום בין המצנן לגריל

יש לי וונטה חשמלית אתה מוזמן לקחת..........אתה יודע איפה

שבת שלום

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

מסתבר שזה לא הכונס אוויר,

כי ברנו השניה שלי הוונטה המכנית שקיימת מספיקה

ובקשר לאוויר - הוצאתי אותו

ובקשר לוונטה הנוספת אני יכול להוסיף רק ונטה דקה-אני כבר ידבר איתך

מה זה עוד יכול להיות?

רק בעמידה המנוע מתחמם, אם אני כל הזמן נוסע לא קורה כלום

תודה מראש על העזרה, אבי.

פורסם
מסתבר שזה לא הכונס אוויר,

כי ברנו השניה שלי הוונטה המכנית שקיימת מספיקה

ובקשר לאוויר - הוצאתי אותו

ובקשר לוונטה הנוספת אני יכול להוסיף רק ונטה דקה-אני כבר ידבר איתך

מה זה עוד יכול להיות?

רק בעמידה המנוע מתחמם, אם אני כל הזמן נוסע לא קורה כלום

תודה מראש על העזרה, אבי.

 

מה מצב כיוון ההצתה שלך? ייתכן וזז משהו?

פורסם

מה זה קשור לכוון ההצתה?

לפני כמה ימים יצא לי פלג אחד והאוטו נסע איזה 2-3 קילומטר על 3 בוכנות אבל זה היה הרבה לפני

פורסם
מה זה קשור לכוון ההצתה?

לפני כמה ימים יצא לי פלג אחד והאוטו נסע איזה 2-3 קילומטר על 3 בוכנות אבל זה היה הרבה לפני

 

קשור לכיוון ההצתה. הצתה בתזמון לא נכון גורמת למנוע להתחמם.

פורסם

את ההצתה בד"כ בודקים (ומכוונים) עם אקדח הצתה, אם כי ברכב עם פלטינות אפשר לבדוק ולכוון הצתה "סטטית" (במנוע כבוי) עם מנורת ביקורת 12V.

דרך זאת פרימיטיבית יותר, אך לא בהכרח פשוטה יותר, ולא בטוח שתוכל ללמוד אותה ב"התכתבות".

 

וסתם רמז - הצתה מאוחרת עלולה לגרום להתחממות. לא בהכרח זאת הסיבה אצלך.

עודד


×
×
  • תוכן חדש...