Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בקרוב יגיע הזמן להחליף צמיגים (מצב טוב אבל בני 3 שנים). כרגע אני עם דגם בסיסי של דנלופ. בעבר רביעיה של COOPER. אשמח מאוד לקבל המלצה ספציפית לצמיג מתאים וגם איפה כדאי לקנות. הדנלופ עולים 2,400 לרביעיה היכן שאני גר.

 

205/65R16

 

תודה!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
האם אתה מתכוון לדגם S.Drive ?

לא ידידי אין מידה זו בדגם הזה..

זה הקישור של הדגם המדובר https://www.google.co.il/#hl=iw&q=yokohama+at+s+&oq=yokohama+at+s+&gs_l=serp.3..0i19.1916.2606.0.3291.6.6.0.0.0.0.152.397.4j2.6.0...0.0...1c.SLETVecW82Y&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=d8b00f78fd192dae&biw=1024&bih=673

פורסם

 

אכן זו מידה מאד מאד לא סטנדרטית.

מצאתי רק שתי חברות (לא מהחברות המוכרות) שמוכרות צמיגים במידה הזו.

איך הוא הגיע למידת צמיג כזו ברכב שלו? מוזר

 

זו לא מידה סטנדרטית של גולף 1.4 משנת 1995

קובי

:-)

פורסם
אכן זו מידה מאד מאד לא סטנדרטית.

מצאתי רק שתי חברות (לא מהחברות המוכרות) שמוכרות צמיגים במידה הזו.

איך הוא הגיע למידת צמיג כזו ברכב שלו? מוזר

 

זו לא מידה סטנדרטית של גולף 1.4 משנת 1995

 

 

הי קובי, זה לא לגולף כמובן. כמו שציינתי זה להונדה CR-V שהיא הרכב השני בבית.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

שלום,

לרכב הזה צריך לחפש צמיגים לרכבי 4*4.

השאלה מה אתה מחפש, צמיגי כביש או חצי כביש-חצי שטח (A\T)

 

יוקוהאמה GEOLAND צמיגים מעולים , אבל אלה צמיגי A\T.

 

אם אתה מחפש צמיגי כביש יותר זולים מדנלופ שיש לך עכשיו, MAXXIS MAP1 פרופיל כביש יהיו בסדר.

 

איזה דגם של דנלופ יש לך עכשיו?

חבר שלי קנה SP490 על CRV מודל 1999 ומאוד לא מרוצה.

 

אז אם הצמיגים הנוכחים שלך הם SP490 של דנלופ, תקנה את ה MAXXIS - גם יותר זול וגם עדיף.

 

אם אתה רוצה להשקיע ויורד קצת לשטח- YOKOHAMA GEOLAND פשוט מצויינים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

לרכב הזה צריך לחפש צמיגים לרכבי 4*4.

השאלה מה אתה מחפש, צמיגי כביש או חצי כביש-חצי שטח (A\T)

 

יוקוהאמה GEOLAND צמיגים מעולים , אבל אלה צמיגי A\T.

 

אם אתה מחפש צמיגי כביש יותר זולים מדנלופ שיש לך עכשיו, MAXXIS MAP1 פרופיל כביש יהיו בסדר.

 

איזה דגם של דנלופ יש לך עכשיו?

חבר שלי קנה SP490 על CRV מודל 1999 ומאוד לא מרוצה.

 

אז אם הצמיגים הנוכחים שלך הם SP490 של דנלופ, תקנה את ה MAXXIS - גם יותר זול וגם עדיף.

 

אם אתה רוצה להשקיע ויורד קצת לשטח- YOKOHAMA GEOLAND פשוט מצויינים.

מצטרף להמלצה זו מחירם לרבעייה הוא 2500 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...