Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקנות רכב מאדם שנוהג ברכב מיומו הראשון אך הרכב רשום על שם חברת ליסינג (שלמה סיקסט).

 

הבעיה היא שהמוכר חייב לחברת הליסינג סכום כסף לא קטן אותו הוא יכול לשלם אך ורק אחרי שימכור את הרכב, מצד שני חברת הליסינג לא תוציא מסמכים להעברת בעלות לפני שתקבל את מלוא הסכום. כל זה יוצר מצב שבו הקונה צריך לשלם את מלוא הסכום על הרכב המשומש בלי העברת בעלות בדואר ביום הרכישה.

 

השאלה היא, איך עושים זאת נכון? איך ואיזה מסמכים אני צריך לוודא שיש לי בזמן התשלום?

 

מה שמצחיק בשאלה שלי הוא שאני מכרתי רכב שהיה אצל ההורים שלי בליסינג מימוני אבל עד היום אני לא יודע איך התהליך הושלם, הקונה שילם, לקח את האוטו וחברת הליסינג אמרה שהקונה יקבל את המסמכים תוך חודש, לא שמענו ממנו מאז אז אני מאמין שהכל הסתדר.

 

תודה לעונים!

פורסם

אם אתה משלם את מלוא הסכום לחברת הליסינג ואין יותר חובות כלפיהם, הם צריכים לשחרר את הרכב ולהעביר את הבעלות.

חברת הליסינג צריכה לספק לך אישור שהחוב נסגר, והבן אדם שמכר לך את הרכב צריך לדאוג לביצוע העברת הבעלות על שמך.

וגם ראוי שתבדוק את החוזה שהבחור/מוכר סגר מול שלמה סיקסט, לראות שאין מניעה למהלך כזה או כל סעיף בעייתי אחר.

 

בהצלחה,

ענת

אוויס

 

שלום,

אני מעוניין לקנות רכב מאדם שנוהג ברכב מיומו הראשון אך הרכב רשום על שם חברת ליסינג (שלמה סיקסט).

 

הבעיה היא שהמוכר חייב לחברת הליסינג סכום כסף לא קטן אותו הוא יכול לשלם אך ורק אחרי שימכור את הרכב, מצד שני חברת הליסינג לא תוציא מסמכים להעברת בעלות לפני שתקבל את מלוא הסכום. כל זה יוצר מצב שבו הקונה צריך לשלם את מלוא הסכום על הרכב המשומש בלי העברת בעלות בדואר ביום הרכישה.

 

השאלה היא, איך עושים זאת נכון? איך ואיזה מסמכים אני צריך לוודא שיש לי בזמן התשלום?

 

מה שמצחיק בשאלה שלי הוא שאני מכרתי רכב שהיה אצל ההורים שלי בליסינג מימוני אבל עד היום אני לא יודע איך התהליך הושלם, הקונה שילם, לקח את האוטו וחברת הליסינג אמרה שהקונה יקבל את המסמכים תוך חודש, לא שמענו ממנו מאז אז אני מאמין שהכל הסתדר.

 

תודה לעונים!

פורסם

כן זה נהדר אבל זה לא ממש קרה כך עם שלמה כשאנחנו מכרנו. הם קיבלו את התשלום אבל אמרו שהמסמכים להעברת בעלות יגיעו לקונה תוך כחודש.

 

יש מישהו שקנה מליסינג מימוני של שלמה ויכול להגיד איך התבצעה בסוף העברת הבעלות?

פורסם

תראה תשובה של לוי יצחק באתר שלו לסוגיה דומה:

"

שלום, לפני שבועיים רכשתי רכב באופרייט ליס, ועד עכשיו לא קיבלתי את העברת הבעלות, שאלתי מה החוק לגבי זה? (עמי פ.) 07.08.11עמי שלום.

העברת בעלות יש לבצע ביום המכירה. "

לפי דעתי יש כאן סיכון מסויים, גם אם שואף לאפס.

מה אם חברת הליסינג פושטת רגל לפני שהספיקה להעביר בעלות? נשארים בלי רכב ובלי כסף.

פורסם

לא יודע מי זה המשתמש הזה לוי אבל כנראה שהוא לא מבין הרבה מהחיים שלו

 

כי חברת שלמה שטוענת להיות הגדולה במדינה, ללא ספק לא מעבירה בעלות ביום המכירה.

×
×
  • תוכן חדש...