Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה לlanosforce \ http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=5943

שעזר לי להבין , אבל אני רוצה ליראות עם הבנתי ב 100% ושלא יקרה משהו חס וחלילה. :wink:

אז קיבלתי את המגבר ואת הטווטרים (Infinity REF475A , MOREL MT23) אגב איך המגבר ? חח

אז ככה lanosforce חישב ב LPAD וזה התוצאות :

mlzihd0mhldz.jpg

 

אלה הם "הנגדים"

עכשיו כאן לא הבנתי משהו. אני לא הולך לחבר WOOFER (הוא הולך להיתחבר ל רדיודיסק) אז למה יש תמונה של WOOFER?

12mmlnfntzdy.jpg

וזה הקבל.

 

אז לפי מה שהבנתי אני צריך קבל שהערך שלו הוא 8.2 מיקרופאראד.

ועמיד למתח של 250V.

ושני סוגי נגדים. האחד שהוא 50OHM אשר ניקרא לו R2

ואחד שהוא 0.65OHM אשר ניקרא לו R2

עכשיו איפה אני יכול ליקנות אותם? בכל חנות אלקטרוניקה? (זה ממש ערכים וזה בטח קשה לימצוא את המושלם לא?)

אז עשיתי צירתי בצייר בשביל ליראות עם "הבנתי" איך לחבר

1fyuntkdmj2t.png

נקווה שתבינו חח.

 

זה החיווט שלו :

הרכיב הכי קרוב לטוויטר יהיה הנגד של הLPAD שנקרא R2 וזה בעצם זוג הנגדים 25 אוהם שיחוברו בטור אחד לשני כנגד אחד.

 

הרכיב שבא מיד אחרי זה הוא נגד הR1 שמחובר בטור על רגל הפלוס.

 

ומיד אחריו - הכי רחוק מהרמקול - יגיע הקבל בחיבור בטור על רגל הפלוס גם כן.

 

זהו - את זה בעצם מחברים למגבר.

 

תודה רבה ושבוע טוב וחובבי הדציבלים חח וסליחה על החפירה

פורסם

רון

:-D

 

בלינק המקורי נתתי לינקים לכל הרכיבים - אתה יכול לקנות אותם דרך מדיסאונד, דרך פארטס אקספרס ודרך עוד איזה שניים שלושה אתרים שאני לא זוכר, ממליץ על מדיסאונד בחום - אין להם מחיר מינימום, הם מהירים וסופר אמינים.

 

יש שם ציור של וופר כי הוא מחשב לך קרוס בסדר ראשון גם לוופר וגם לטוויטר - תתעלם מהוופר פשוט.

 

כן, התכנון הנ"ל יצור לך קרוס אובר מקבילי (חיבור מקבילי) מייוצב התנגדות בנקודת החיתוך שהיא 3200 הרץ עם הנחתה של 1 דציבל לטוויטר שהיא בקושי מורגשת ולדעתי בכל מקרה תהיה רצויה והחיתוך יהיה בסלופ 6 (סדר ראשון).

 

אפרופו - נגדים הם אביזר מאוד פשוט ואתה יכול לקנות אותם כאן בארץ בכל חנות אלקטרוניקה.

 

אם תיגש לחנויות לתיקון רמקולים אולי תוכל לקנות כמה קבלים בי-פולאריים של WIMA ולצמת אותם שיהיו בערך של 8 מיקרופאראד רק תברר מה יהיה ערך העמידות שלהם למתח - שיהיה לפחות 150VDC.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רון

:-D

 

בלינק המקורי נתתי לינקים לכל הרכיבים - אתה יכול לקנות אותם דרך מדיסאונד, דרך פארטס אקספרס ודרך עוד איזה שניים שלושה אתרים שאני לא זוכר, ממליץ על מדיסאונד בחום - אין להם מחיר מינימום, הם מהירים וסופר אמינים.

 

יש שם ציור של וופר כי הוא מחשב לך קרוס בסדר ראשון גם לוופר וגם לטוויטר - תתעלם מהוופר פשוט.

 

כן, התכנון הנ"ל יצור לך קרוס אובר מקבילי (חיבור מקבילי) מייוצב התנגדות בנקודת החיתוך שהיא 3200 הרץ עם הנחתה של 1 דציבל לטוויטר שהיא בקושי מורגשת ולדעתי בכל מקרה תהיה רצויה והחיתוך יהיה בסלופ 6 (סדר ראשון).

 

אפרופו - נגדים הם אביזר מאוד פשוט ואתה יכול לקנות אותם כאן בארץ בכל חנות אלקטרוניקה.

 

אם תיגש לחנויות לתיקון רמקולים אולי תוכל לקנות כמה קבלים בי-פולאריים של WIMA ולצמת אותם שיהיו בערך של 8 מיקרופאראד רק תברר מה יהיה ערך העמידות שלהם למתח - שיהיה לפחות 150VDC.

 

קודם כל תודה על התגובה המהירה :lol:

תוכל להסביר לי מה זאת אומרת "1 דציבל לטוויטר שהיא בקושי מורגשת" מה הכוונה (סורי לא מבין בזה)

אז נגדים בישראל , תודה לאל.

אגב , השמות שרשמת פה : מדיסאונג , פארטס אקספרס , הם מי חול? , עם כן זאת תיהיה בעיה בשבילי.. אבל תודה על הצעה , נקווה למצוא משהו נורמאלי בישראל.

פורסם

הנחתה - ניחות בעוצמה.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין יותר ברור מזה



 

LPAD הוא מנחת - הוא מוריד את עוצמת הרמקול שמחובר אליו ע"י הנחתת ההספק בכמות מסויימת של דציבלים.

 

דציבל זו יחידת מדידה לעוצמה נשמעת לאוזן ולעוצמה חשמלית.

 

אם אתה לא מבין את זה, פשוט עדיף שתקבל את ההסבר כמו שהוא. אתה מוריד לטוויטר את הווליום ממש טיפונת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא ירגיש בזה סבבה

תודה רבה.

--

חברה ידועה לכם עם יש בנתניה חנות שמוכרת נגדים וקבלים?

×
×
  • תוכן חדש...