Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

שלום, אני מעוניין לרכוש רכב שיספיק למשפחתי מצד אחד (בינתיים שישה נפשות) וגם יהיה לעזר לעבודה, עוד מס' חודשים אני מקווה שהוא יוכל לשמש אותי לעבודה בהתקנת דלתות כך שהוא צריך באגז' גדול יחסית.(פירוק מושבים)

 

התקציב הוא 20K, ממש בדוחק אפשר להגיע גם ל25K.

 

השאיפה היא לרכב עם כמה שפחות תקלות כמובן, צריכת דלק יחסית נמוכה, בטיחות ככל האפשר.

חלקים לא יקרים, נוחות לילדים מאחורה, וגם לנו מקדימה..

 

בהתחלה רציתי את הניסן סרנה (ועדיין מתלבט לגביה מאד) אבל ראיתי כמה וכמה אנשים שכתבו שהיא עגלה, שהרעש בלתי נסבל, ואחזקה שלה מעט יקרה.

 

הג'מפי של סיטרואן גם היתה אופציה, אבל הורידו אותי מצרפתיות - בעיות חשמל, הזרקת דיו וכו'.

 

H1 של יונדאי נראית לי מפלצתית מדי, שותה יחסית יותר מהקודמות.

 

 

אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי סדר, אני מתבחבש בזה כבר מס' ימים ולא מוצא פתרון נורמלי, כל רכב והחסרון שלו, וכל רכב והיתרון שלו..

 

תודה רבה.

שרון

פורסם

מהרשימה שלך רק את ג'מפי אפשר להגדיר כרכב למשפחה.

שני האחרים בקושי מתאימים להובלת בהמות.

חפש ג'מפי במצב שמור, עזוב סטיגמות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני יכול להמליץ לך על האחות של הסרנה - הניסאן לארגו,

 

רכב מצויין, אותו מנוע ואותו גיר של הסרנה,

השוני? תא מטען עם יותר נפח, ומתלים אחוריים שבנויים להעמסה,

 

החלקים של ניסאן יקרים לצערי, ויש חלקים שניתן להשיג רק אצל קרסו,

והם כמובן מנצלים את המונופול שלהם,

 

אבל בגדול הלארגו הוא רכב טוב, עם 600 אלף ק"מ אחי עובד איתה בחשמל ומזגנים,

ברוך ה', חוץ מהבלאי הרגיל, היא כמעט חפה מתקלות, - מנוע מאוד פשוט וסימפטי לתפעול

וגם יכולת העמסה לא מבוטלת בכלל,

 

הרכב שאני יכול להציע לך חוץ מלארגו

זה הפורד טראנזיט, גם היא רכב מעולה, וגם היא מתאימה ל6 נפשות (קומבי)

היא בנויה להעמסה כבדה, - לא סתם היא מסחרית מועדפת ע"י בני דודינו,

והיא גם גניבה בהתאם,

 

עוד רכב שאני יכול להציע לך זה טויוטה האייס,

מה לא נאמר על האמינות של הטויוטות הישנות, האייס עם שני שורות מושבים

יכולה להתאים לך לעבודה, - חפש אחת שלא עבדה בהסעות / הייתה משטרתית,

 

יונדאי H1 נראת גדולה, אך בפועל די קשה לדחוף לתוכה מזגן מרכזי + כלים,

מה שהלך די יפה בלארגו בזכות הגג הגבוה,

בדלתות אני מאמין שזה אותו סיפור - נפח,

 

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

תודה על התשובות (אשמח לעוד תגובות....

 

לגבי התשובה המפורטת, שוב תודה, ו : חשבתי על הלארגו, באמת אבדוק עם מישהו אולי מחר את רכבו.

לגבי ההייאס, במחיר שלה אני יכול להתעסק רק עם שנתונים 97-99 בערך, אולי טיפ טיפה יותר, כדאי להתעסק עם רכב בן כמעט 15? ומה עם צריכת הדלק שלה? הבנתי שזה 1 ל8.5, זה הרבה יחסית ללרגו והסרנה..

הפורד נראית לי עוד יותר שתיינית...

 

תודה שוב ושבת שלום.

פורסם

האייס שתיינית "בזכות" הגיר האוטומאט שלה,

הלארגו מאוד חסכונית (ביחס למסחרית בגודל שלה)

 

אין לך ממש הרבה אופציות בוואנים - אם צריכת הדלק לא הייתה מעניינת אותך הייתי מציע לך סוואנה,

 

 

עד כה אני חושב שהלארגו הכי מתאימה לך,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אני מצטרף דווקא להמלצה על הג'מפי,

מדובר במסחרי די מפנק למשפחה,

עם המושבים המקוריים זו עסקה לא רעה, נוחה יחסית, עם ביצועים לא רעים וצריכת דלק טובה.

 

לדודה שלי (נכה, לא נוהגת, היינו מסיעים אותה ברכב הזה) היה כזה רכב, למען האמת לא היו בעיות מיוחדות של חשמל,

בסך הכול מצד שני הרכב לא נסע הרבה אז אין לי מה להגיד לגביי אמינותו.

הרכב פשוט נוח ביחס למסחרי, המושבים המקוריים נראים טוב וכיף לשבת עליהם ולא מרגישים חוסר בנוחות גם אחריי שעתיים ושלוש שעות נסיעה (להבדיל מהמושבים המותקנים עכשיו בהתקנה מקומית בטרנספורטר).

גם הביצועים די טובים, הרכב לא גדול מדי, הוא קצת יותר גדול ממיניוואן, אבל הוא לא מרגיש מסחרי ומגושם, הוא בדיוק נופל בבור שבין מיניוואן לבין רכב מסחרי כבד ואפור.

 

מבחינת בטיחות הוא לא חזק, יש לו ABS וכרית אוויר אחת בלבד.

אוטו קצת מוזר מבחינת הנדסת אנוש (חלונות חשמל וכיוון מראות חשמלי מעל המושב האמצעי, מקום מאוד מוזר), בלם יד מצד שמאל, דברים הזויים כאלו.

 

צריכת הדלק טובה, יצא לי לנסוע הרבה באוטו הזה ואני הערכתי אותו מאוד בנושא הנוחות (וזה עוד מסחרי!), גם מי שנהג עליו וגם אני שנהגתי עליו פעם או פעמיים, אהבנו מאוד את הרכב.

 

הבעיה עם כל המסחריות הללו, זה למצוא אקזמפלר נורמלי שלא קרעו אותו ושטיפלו בו כמו שצריך, צריך המון סבלנות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...