Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחצי שעה הראשונה קשה להחליף הילוכים , לא עובר חלק

ראשון לא נכנס בכלל צריך להפעיל כוח

 

 

זה גיר או קלאץ או מה זה יכול להיות ???

 

 

תוד המראש , שבת שלום

פורסם

יש גם רעשים בנוסף לזה שקשה להעביר הילוכים?

תבדוק באמת מה קורה עם השמן ועם החלפתה כבר אז תחליף עוד פעם למה שצריך כי זה יגמור לך את הגיר והקלאץ' מהר מאוד.

הבעיה יכולה להיות גם בגיר וגם בקלאץ' עם החלפת השמן לא תעזור אז קח את האוטו למוסך שיבדקו אותו טוב.

איזה אוטו זה דרך אגב?

כי אני שומע הרבה על הבעיה הזאת במכוניות ישנות.

פורסם

אחרי שבדקת שמן והכל ניראה בסדר, תנסה משהו שאולי יוכל לעזור:

תסיר את שק העור מידית ההילוכים.

קח מטלית יבשה ונקייה ותנגב את כל הג'יפה שהצטברה בתוך המנגנון.

רק אחרי שהכל נקי שים קצת גריז.

 

 

*לחבר שלי היתה בעיה דומה וניקוי האיזור, בתוספת, גריז פתר את הבעיה.

פורסם

אחלה רעיון אני צריך לעשות את זה אצלי יש לי שם פול חרא.

אבל למרות ערמות החרא שיש לי שם את ההילוכים אפשר להעביר באצבע.

נראה לי הבעיה אצלו זה בגיר.

פורסם

יכול להיות שהבעיה (במיוחד במכוניות ישנות) אלו טבעות הסנכרון, שהן בדבר הראשון שמתבלה בגיר.

תנסה להעביר הילוכים בדאבל קלאצ' וגז ביניים. אם החריקה והקושי לא יופיעו בהעברה בדאבל קלאצ' וגז ביניים אז אכן הבעיה היא בטבעות הסנכרון.

 

איך מעבירים בדאבל קלאצ'?

 

נניח שאתה נוסע בהילוך שני ב-1000 סל"ד במהירות של 25 קמ"ש ורוצה להעביר להילוך שלישי. אתה לוחץ על הקלאצ', מעביר את הגיר לניוטרל, משחרר את הקלאצ' ומאיצה את המנוע ל-2000 סל"ד. זה גורם לשוויון מהירויות בתוך מוטות הגיר וגלגי השיניים(קונטרה גיר, ציר היציאה, גלגל שיניים של הילוך שני ושלישי..). בשלב זה אתה לוחץ על הקלאצ' ומשלב בשקט להילוך שני.

 

אם הבעיה נפטרת ע"י פעולה זו, גש למושך והחלף טבעות סנכרון.

 

 

בהצלחה.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

גם לי יש בעיות כאלו! אבל ביום ראשון עושים טיפול ונחליף שמנים ונראה אם זה יסתדר

אם לא אז זה כנראה הסיפור של הסינכון האלה. זה יקר לטפל בזה?

×
×
  • תוכן חדש...