Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-Pבזמן הקרוב יש מצב שאני ארשום פה פוסט או שניים, לגביי שאלות עתידיות בתחום ההתקנות, כי הרבה זמן לא התעסקתי בתחום ואני צריך להרכיב את המערכת שלי.

אז בבקשה לא לכעוס :-P:-P

 

בכל מקרה:

amp: jbl gtp 1004 4x100rms

amp: lightning audio b.250.1 150rms monoblock

sub: kicker c12 150 rms

Hu: pioneer 7700 deh

Dotech Ovation 6 Morel 140 rms

 

חשוב לציין: מקסימום אני אוסיף למערכת אולי רמקולים אחורים.

לא מתכוון לשדרג את המערכת מבחינת איכות או מגברים חדשים וכדומה.

 

מה מומלץ יותר: 4 גייג או 8?

ואם אפשר מחירים, אני אשמח מאוד לשמוע..

 

 

שאלה נוספת חברים:

תקלות עתידיות בזמן התקנה..? כי קראתי פה לא מעט פוסטים לגביי רעש אלטרנטור, בגלל זה אני רוצה למנוע את כל הבעיות הללו.

 

שוב תודה רבה לכולם. המשך יום נפלא!!!

פורסם

לדעתי אתה יכול לשים 8 מכל מגבר למפצל של 4 עד המצבר...אני חושב שזה יספיק.

אם אין לך בעיה להוסיף עוד טיפה כסף זה לא ייגרע אם תשים 4 גייג' , תקנו אותי אם אני טועה .

 

אתה קונה את הכבלים מהארץ או מאיביי ?

פורסם

לדעתי כדי להעביר כבל 4 גייג' מהמצבר עד איפה שאתה ממקם את המגברים ולפצל בעזרת מפצל מתח יעודי לכל מגבר כבל 8 גייג' תמיד עדיף שתשקיע טיפה יותר ותבנה בסיס יותר יציב למערכת שלך, מה גם זה נותן לך אפשרות בעתיד עם תרצה להשתדרג.

 

לגבי מחירים אין לי מושג אבל בכל מקום התקנות שמכבד את עצמו תוכל למצוא כבלים כאלה.

 

הדרך הכי טובה להימנע מרעשי אלטרנטור זה להעביר את כבלי הRCA במקום שאין בו חוטי מתח.

 

ואין על מה לכעוס זה המקום לשאול שאלות ולהתייעץ שיהיה בהצלחה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תשקיע טיפה יותר ב 4 , יחסוך לך הרבה בעתיד .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

×
×
  • תוכן חדש...