Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקראתי כאן הרבה שאלות על כניסה לתחום שאלות ובקשות לעזרה הנה מדריך על הקניה האחרונה שעשינו.

 

א- צריך חברים טובים. (כאן המקום להודות לאור מיזרחי על מציאת הרכב והעזרה בתהליכי הקניה).

ב - הגדר תקציב ואל תעמוד בו. (עשר הופך בקלות לעשרים)

ג - תיבדוק את הרכב בלילה. (הליקויים פחות בעיתיים).

ד - חברים אמידים תמיד יכולים לעזור . (הלוואות ללא ריבית עיין סעיף ב').

ה - לך עם הלב כי בהתחלה תיהיה מאושר (הכי חשוב) לא חשוב כמה בעיות הרכב יעשה. (מי אמר מצבר חלש ורצועות בלויות).

ו - מישפחה תומכת - (יש לאחות החדשה 5 אחיות עתירות סמ"ק ומומנט).

ז- תיקרא את הפיסקה שוב ושים אותו על כל מי שמנסה להוריד אותך מהחלום.

ח - התיאור של האחות החדשה: אולדסמוביל קטלס 78 במצב מצויין בלי הרבה נפח רק 4300 סמ"ק אבל 8 ציל' כרגיל במישפחה.

ט - תודה מראש לפירגון שבטח יגיע אבישיראובן.

י - אחרי שחפרנו שעה הנה מס' תמונות מהחושך.

IMG_0132.jpg

IMG_0133.jpg

IMG_0135.jpg

IMG_0136.jpg

IMG_0138.jpg

IMG_0140.jpg

IMG_0141.jpg

פורסם

זה האוטו של מוטי אגזוזים מירושלים.

 

עשית אחלה קנייה. הוא שיפץ אותו לפני איזה שנתיים שלוש ומאז נסעו עליו אולי 800 קמ'

 

תתחדש

פורסם
זה האוטו של מוטי אגזוזים מירושלים.

 

עשית אחלה קנייה. הוא שיפץ אותו לפני איזה שנתיים שלוש ומאז נסעו עליו אולי 800 קמ'

 

תתחדש

 

אכן ירושלמי ואכן קניה טובה.

פורסם

תתחדשו ! ותודה רבה על המדריך הוא באמת מאיר את הנקודות החשובות ושם דברים בפרופורציה:-D

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

ראובן ואבישי היקרים שמחתי לעזור במעט שיכולתי

 

כאחד שהחזיק ברכב זהה בעבר ומהיכרות טובה מהבעלים הקודמים אני יכול להבטיח שתהנו מהv8

 

ובכלל מרכב שיוטי מהנה .

 

 

והכי חשוב שתסעו בדרכים טובות !

פורסם
ישבתי ברכב אתמול - ללא ספק קניה מהנה!

 

ראובן לא ידע לתת פרטים על המנוע מלבד שזה V8

האם זה הסמול בלוק? אותו בלוק שמגיע גם אצלי ב5.7?

 

המנוע הוא 8 צילינדר לשימחתי רק שהוא מדיום סמול.

נפח קטן וחסכוני של 4300 סמ"ק (למי שמתפלא כן יש גם מנועים כאלו).

הרכב אכן משייט לו בשקט ובשלווה.

×
×
  • תוכן חדש...