Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיכום שלי לעניין


דרור לסט
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרבה זמן התאפקתי ונמנעתי מלהגיב בפורומים השונים ולחוות את דעתי על פרויקט פורמולה ישראל. בכל פעם שעצבנו אותי דברים אמרתי לעצמי שעדיף לחכות ולראות מה יצא בסופו של דבר.

נראה לי שעכשיו הגיע הזמן להעלות את כל הסיפור מנקודת מבטי על הכתב.

כשפורסם לראשונה דבר קיומו של המרוץ אי שם באביב 2011 מיד פנו אלי קולגות וחברים שמכירים את השיגעון שלי ושאלו אותי האם זה באמת קורה. אני עניתי בסקפטיות אופיינית שעד שאני לא יראה מכוניות פורמולה על מסלול בישראל אז זה לא באמת קורה.

 

הפרסומים נעלמו לכמה חודשים וחגי תשרי (סוכות היה המועד המקורי לאירוע) כבר כמעט מגיעים ולפתע פורמולה ישראל קורם עור וגידים ומתפרסמת האפשרות להירשם למיונים. אני חוכך בדעתי האם להגיש מועמדות כשמדברים על 20-30 איש.

אני כבר תקופה ארוכה מתכנן את החוויה שלי במכוניות פורמולה ואחרי שנים של ציפייה שוחרר לכך קצת תקציב לכבוד יום הולדתי ה-40. כבר כמעט שנה שאני נמצא בבירורים שונים איפה לעבור את החוויה ופתאום צצה הזדמנות נוספת לעשות את זה ואפילו בעלות אפסית (אם רק נעבור את המיונים).

 

בשלב זה אני עדיין לא מאמין שהאירוע בכלל יתקיים באילת אבל ההבטחה בתקנון (שאגב השתנה כל הזמן) שתצא נבחרת לקורס של 4 ימים בצרפת "ותנהג ותנהג ותנהג" מספיקה עבורי הרי זה מה שאני מחפש.

המחשבות מתחילות להתרוצץ ושמות של אנשים שונים מסצנת המרוצים בישראל מתחילים לעבור בראש אבל מדובר במכוניות סינגל סיטרס ברור שלפחות חצי מהנבחרת תהיה מורכבת מאנשים מנוסים בענף הקארטינג. בטוח אנשים מהעבר ינערו את האבק ויגיעו לנסות את מזלם ויש שם לא מעטים שנראה לי באופן אישי שהם ראויים ממני לעניין. ועדיין ידעתי שאם בסוף חצי מהגריד יהיו האנשים שאני מתחרה איתם ביום יום תהיה תחושת פספוס אדירה ולהשקיע סכום קטן יחד עם קצת ציונות מוטורית שהכסף הולך למקום טוב....

 

למרות שנראה שהסיכויים קלושים כבר הוכחתי את עצמי ברגע האמת ואני ממהר להיות בין הנרשמים הראשונים בעזרת תשלום בפייפאל. בפרטי ההרשמה כמעט ואין מקום למלא פרטים ומיד לאחר הרישום אני ממהר להתקשר למוקד להבין איך הם יחזרו אלי כשכל מה שיש להם ביד זה בערך מספר תעודת הזהות שלי. זו הייתה כמובן תחילתה של סאגה ארוכה כשרק כמה ימים לפני המיונים ההרשמה שלי הוסדרה לבסוף לאחר עזרה מאביחי נציג ההפקה בקארס פורום. כשמסתבר מספר הנרשמים הגדול ובהניחי שהבלגאן יחגוג אני נרשם ליום השלישי של המיונים לחלקו האחרון בתקווה שעד אז יהיה קצת יותר מסודר.

 

אחי לעומת זאת נאלץ להתייצב לחלק הראשון ביום הראשון בשל שרות מילואים והטלפונים ממנו על הבלגאן החוגג לא איחרו להגיע. הוא באופן אישי עבר רק חצי מהתחנות לפני שנאלץ באיחור גדול לרוץ למילואים.

יום המיונים שלי היה יחסית מסודר שמחתי לפגוש בקבוצה איתי את חגי פארן ולהפתעתי זמן קצר אחרי ההתחלה קיבלתי טלפון מאחי שהצטרף שוב על מנת שיצליח לסיים את המיונים. אם אתם שואלים אותי אני די בטוח שאף אחד לא ידע להצליב את החלקים שהוא עשה בשני הימים אם מישהו עשה בכלל משהו עם התוצאות.

 

אני יצאתי מהיום בהרגשה אופטימית. כבר בסימולאטור הייתי מצוין כשסיימתי עם זמן מדהים במקום הראשון על המסלול. בקארטינג היה לי פספוס קטן אבל הקונוס הנוסף שעקפתי נעקף לפני גם ע"י חגי וכל שאר הקבוצה באמת הוכיחה יכולת עלובה. גם היכולת ב-"ג'ימיקאנה" (ככה היה כתוב על השלט) הייתה טובה ובחלק הפסיכומטרי השוויתי תוצאות עם חגי ונראה שההספקים שלנו היו דומים ובכלל עם תואר האלוף בליגת 40/80 בקארטינג הייתי די בטוח שאני יגיע ליום המיונים השני.

המייל המבשר על כך שלא עליתי שלב הצית בי באופן מיידי אנטי מוחלט לכל הפרויקט הזה. תחושת הבטן שכל העסק מכור מראש ומי שיסעו לצרפת הרימה חזק את הראש. בקשתי מאביחי לנסות לברר לאיזה מקום כן הגעתי במיונים ולא הופתעתי שמעולם לא זכיתי לתשובה על כך.

תגובות של אנשים בפורומים שונים בעיקר לאחר צורת ההתנהלות של יום המיונים השני, חוסר השקיפות של מדידות הזמנים רק חיזקה את ההרגשה שהעסק מכור. ודווקא קבלתו של חגי פארן נהג שללא ספק ראוי לעלות לנבחרת שפישל בסימולאטור ובקארטינג מעלה אצלי עוד כמה סימני שאלה.

 

תוצאות השלב השני מתפרסמות וכמי שמכיר כמה אנשים הרכב הנבחרת נראה לי תמוהה. אני לא יכול להעיד על אנשים אותם אני לא מכיר אבל יש שם כמה שמות שאם הייתי צריך למקם אותם ברשימה לפי יכולתם במרוצי קארטינג מול הנהגים השונים בענף שהגיעו למיונים, הם היו מתחילים הרבה אחרי המקום ה-100.

 

 

הנבחרת יוצאת לצרפת כדי "לנהוג ולנהוג ולנהוג" מסתבר שכדי להיות כשיר למרוץ פורמולה בישראל מספיקים שני מקצים של כ-10 הקפות על מסלול של 2.5 קילומטר (חלקם על מסלול רטוב). זה בדיוק מה שעברו המתמודדים שם שכן עלו לנבחרת. בשלב זה אני לפחות מתנחם בעובדה שהקורס הזה בצרפת בכל מקרה לא היה מהווה תחליף למה שאני באמת מחפש.

 

לא מפתיע שנהגי הקארטינג הטובים באמת מנופים החוצה. נראה שמישהו שם עשה 1+1 ושומר אותם לטובת מרוצי הקארטינג (אבל זאת סתם ספקולציה שלי)

 

בשלב זה כבר מתחילות להתפרסם חבילות הנופש למרוץ. המחירים לא מביישים מחירים ביציעי הפורמולה-1 ובתור מי שהיה גם באירועי ספורט מוטורי קטנים כמו מקאו אני יודע שמחיר של 150 שקל לכרטיס גם הוא קצת מוגזם תמורת התמורה. האמת שאני מניח שהייתי יכול להיות נוכח באירוע כאיש צוות קארטינג ולהיכנס בחינם אבל העלויות הנלוות של ירידה לאילת בימי חול גרמו לי לוותר בכלל על כל העניין.

 

מועד האירוע מתחיל להתקרב ותמונות ראשונות ממתקן המרוצים המרשים באילת מתחילות להופיע ברשת. ניתוח תצלומי אויר של המקום ומדידות בגוגל מגלה שבמקום נסלל מסלול קארטינג באורך אמיתי של כ-900 מטר (לא 1.2 ולא 1.3 ק"מ כפי שעדיין מנסים לפרסם בכל מקום) ובינתיים עולם הקארטינג כמרקחה. לכבוד האירוע פתאום הוסרו כל החסמים הבירוקרטים הנהגים והכלים מקבלים רישיונות ותקנונים מאושרים לפחות באופן זמני לאירוע. במטרה להפוך את מרוץ הקארטינג למפגן מרשים מנסים לעזור לכמה שיותר נהגים להגיע למרוץ וגם לי מציעים להשתתף שם במחיר עלות. אני חוכך בדעתי כמעט יממה בעניין אבל כבר קיומו של קורס הרישיון ביום חול בו אני לא יכול להגיע מחסל את העניין.

 

בפורומים אחרים מסתבר שהאירוע גם מזיז את גלגלי הבירוקרטיה בענפים אחרים בעולם הדו גלגלי ואגב גם רוכבי המסלול של האופנועים הצליחו ליהנות מהעניין למרות שלבסוף בחרו לוותר על עלויות השינוע הגדולות בשל חשש שנוצר ברגע האחרון בשל בעיות באישור המסלול לתחרות והפחד שיגיעו למופע של הקפות ראווה לטובת הקהל.

 

בינתיים נהגי הנבחרת ממשיכים לקבל זמן אימונים מרשים על המסלול שלפחות לפי פוסט של חגי בפייסבוק לא מספיק כדי להבין את נקודת הבלימה להירפין. בין לבין מצליחים לנפות מהנבחרת את רני דקל אולי האדם היחיד שאני מכיר שנראה כדוגמה למישהו שעלה למיונים באופן הגון.

 

בישראל כמו בישראל מצליחים לעגל את כל הפינות הנותרות איכשהו המסלול מקבל אישור ומרוץ פורמולה ישראל יוצא לדרך.

 

 

אומנם אני לא שם פיזית אבל בזכות השידור הישיר והמלא של האירוע מערוץ הספורט אני יכול לראות הכול גם אם אני יודע שמכוניות על המסלול נשמעות ונראות כמו דבר אחר לחלוטין.

את היום הראשון אני רואה דרך האינטרנט ודי מופתע שהשידור מתחיל לפני הזמן האמור. לא ברור לי אם הפיד שראיתי הגיע ישירות מהמסלול אבל היה נראה כאילו אני צופה בחזרה גנרלית לתחילת השידור והזוג קורפל את אילדיס קשקש לעצמו שטויות יותר גרועות ממה שרואים על המסך בשידור עצמו. זה הזמן להגיד שהשידור של היומיים שבר שיאים חדשים גם ביחס למה שהישראלים כבר הורגלו אליו ואלי אילדיס המומחה מספר אחת לדריפטינג אופנועים ומרוצי מסלול בישראל העשיר את הידע שלנו בפיסיקה שרק "בוזון היגס" אם יתגלה במאיץ החלקיקים בשוויץ יכול להסביר. לפחות שידורי הקארטניג היו קצת יותר נורמאליים בזכותו של ירון אדרי. הדבר ה-אולי מחריד הוא שגם הצופים שהגיעו פיזית למסלול נאלצו לשמוע את השטויות.

 

העסק מתחיל ונראה רע! המקצים נגד השעון עלובים למראה ועם כל הכבוד לבנות שנבחרו מתוך אלפי אנשים, זה מה שהצלחתם בסוף לבחור? אלי אילדיס דווקא מפתיע לטובה ביום הראשון מה שלא מפריע לו לחזור לעצמו ביום השני ואני מאוד מופתע לראות את אלון דאי כחלק מהאירוע. כנראה שבפרובינציאליות הישראלית אם אתה לא שם אתה לא ממש קיים. לדעתי גם אם אתה שם אתה קיים בדיוק ליומיים.

 

גם מרוצי הפורמולה לא מרשימים במיוחד. מרוץ גמר עם 4 מכוניות? תעשו לי טובה. השונות בין הנהגים מדהימה ונובעת בחלקה הגדול מהבחירה האיכותית של הנבחרת וכמות האימונים שניתנה להם. לא צריך ללכת רחוק כדי לראות איך נהג כמו אלון דאי יכול לעלות למסלול בפעם הראשונה ובהקפה המדודה הראשונה שלו לעשות זמן ויתר טוב ממרבית חברי הנבחרת. לכן גם לא מפתיע ואולי מבורך שארז ליבן ניצח את המרוצים.

אגב אולי רק חדי העין שמו לב לזה אבל המרוצים והמקצים עצמם היו שנויים במחלוקת. לחלק מהנהגים הונפו דגלים שחורים שהאטו אותם לא ממש ברור על מה. אחד מהנהגים קיבל באמצע המקצה דגל כחול לנאלץ לפנות את מקומו בהירפין. בקיצור מרוץ זה לא בדיוק היה והבעיה שמעכשיו אצל ההדיוט הישראלי זה יהיה הסטנדרט למרוץ.

 

מופעי הדריפטינג היו מופע ראווה נחמד. החלק האחרון של דונאטס משולבים היה הקטע היפה ביותר וממה שראיתי במקומות אחרים בעולם היו צריכים להתרכז יותר בדברים האלו. באופן כללי יכלו לחשוב על עוד כמה מיצגים למלא את הזמן במקום להעלות את המופע 5-6 פעמים כל יום אבל לפחות זה היה נחמד.

 

מרוץ הסופרמוטו היה נחמד אבל המסלול הזה חוטא למהות ושוב השונות בין הכלים והרוכבים לא יצרה מרוצים מעניינים במיוחד.

 

מבחינתי מרוץ המכוניות האמיתי של סוף השבוע היו מרוצי הקארטינג. בין המילים מסתתרת העובדה שהתקיימה בארץ עונה שלמה של 5 מרוצים והאירוע באילת על שני ימיו היו רק מרוצים 4-5 של העונה ככה שבכל זאת יש קצת ספורט מוטורי אמיתי בארץ עוד לפני פורמולה ישראל.

 

 

צריך להוריד את הכובע בפני בועז מאירי. ההתנהלות שלו שנויה במחלוקת ויש בחוץ עוד לא מעט אנשים שחייבים להם כסף אבל הבן אדם סובב את הבירוקרטיה הישראלית על האצבע הוריד כמה אלפי אנשים לאילת ששילמו ממיטב כספם והרים אירוע ראווה בהחלט נחמד.

 

בדרך הוא פתח את החסמים לכמה ענפים שאולי יוכלו להסדיר את פעילותם במסגרת החוק המטופש והמיותר שקיים רק בישראל. בדרך יכול להיות שהוא הצליח גם להשתלט על כל עתיד של מרוצי פורמולה בישראל ולרוקן את מה שנשאר מתקציב רשות הספורט המוטורי לשנת 2011.

 

בפעם הבאה יהיה לו כבר הרבה יותר קל לגייס מועמדים לנבחרת גם אם הרבה ממיטב הברנז'ה כבר לא ינסו לקפוץ על העגלה שוב. כולי תקווה שבעתיד יהיה פה משהו אמיתי שיאפשר לבעלי אמצעים להשתתף במרוצים בלי הצורך בבחירות של תוכני ריאליטי.

 

לגבי המסלול עצמו כבר אמרתי שאורכו האמיתי כ-900 מטר אולי אפילו טיפה פחות. הוא לחלוטין לא מתאים למכוניות פורמולה שהיו מהירות רק במעט יותר מהקארטינג על המסלול. אם היו מביאים לשם רוטקסים או כלים אחרים עם מנועי 125 קצת ויתר מודרניים הם היו יותר מהירים מהפורמולה רנו. המסלול אגב גם לא ממש מתאים לקארטינג בגלל הישורת הארוכה מה שאילץ הכנסת קונוסים למסלול שגרמו יותר מפעם לבעיות.

 

בינתיים ההזדמנות לנהוג במכוניות פורמולה בישראל קיימת. מי שרוצה לעשות את זה לטובת תמונה יפה בפורום ולחוות בקטנה איך מכונית פורמולה מרגישה ואולי על הדרך לקבל כובע וחולצה מוזמן לרדת לאילת ולתרום קצת כסף לקופה רק אל תתפלאו אם תקבלו דגל שחור אם תנסו באמת קצת לנהוג. לי המחיר של 150 שקל להקפה של 900 מטר ב-45 שניות (אם אתה נהג נורא) נראה קצת מוגזם.

אני מקווה שהתוכניות שלי יצאו לפועל ובעוד כ-3 שבועות אזכה לחוויה קצת יותר רצינית בנהיגת פורמולה רנו על מסלול בינלאומי אבל זה כבר בפוסט אחר.

 

 

 

כמה מסקנות לעתיד...

 

בפורמולה ישראל אוהבים כסף, אתה יכול להמתין עד היום האחרון לפני המיונים ולהירשם אז ולעולם לא תהיה בעיה של מקום. זה אפילו יכול להיות יותר מסודר אם תחכה, מסתבר שלקפוץ ולהירשם ראשון רק עושה צרות.

 

אם תחכה לרגע האחרון עם הכרטיסים כנראה שתרוויח. האירועים באילת למרות פרסום מסיבי ממש לא היו מכורים לחלוטין. יציע נוסף שהיה אמור לקום לא נבנה בסוף, ואם כן היו מוכרים יותר כרטיסים כנראה שהיו בונים אותו ומוכרים אותי במחירים מוזלים. לקראת הסוף המחירים צנחו במאות אחוזים.

 

אל תבוא למיונים עם ציפיות שהיכולות שלך קשורות למשהו. תתרכז בפעילות מקדימה של יצירת קשר אישי עם אנשים בהפקה בסופו של דבר מדובר בתוכנית ריאליטי וזה כנראה הרבה יותר חשוב למה שיקבע.

 

לאנשי התאחדות הקארטינג שכנראה סוף סוף זכתה להכרה. אחרי האירוע הזה אתם יכולים להרים דברים דומים עם הסופרמוטו או לפחות לגבות כסף מבועז מאירי תמורת ההשתתפות. הקארטינג היה ללא ספק הדבר המרגש ביותר על המסלול.

 

 

לסיום פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים. אני בפעם הבאה לא ישתתף בסאגה הזאת אבל אני בטוח שיהיו שם הרבה אחרים ואפילו כמה בודדים שירוויחו מהעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wow

יפה מאד

אמנם היתעוררת באיחור,אבל לקחת צאנס שאולי תגשים משהו.

הרגשות שלך מעורבים וזה מובן ,הרבה עוברים את אותו הדבר ברגע זה.

לאומת זאת,היית יכול להיות "פיקח" ולא לרוץ עם העדר,ההחלטה היתה שלך

התבחינים היו לפארק שעשועים.

החוק,ונראה שאתה לא בקיא בו,לא נשמע כמותו במדינות עולם שלישי ו/או מתפתחות,,אנחנו ממציאי הגלגל.

 

למעשה יש בך ובכמותך,המומחים,המבינים,הרציניים בלבד,את כל כובד המצב שבו הספורט המוטורי (ושאר עניינים) נמצא

בגללך ושכמותך,הוכרז "אלוף ישראל "ב"מירוץ הפורמולה הראשון בישראל"..

 

עכשיו אני לא מתיח בך למעשה כלום,זהו רק חלק מבליל הרגשות שאתה חווה כרגע.

 

כל הכבוד למארגן האירוע

הוא לא קם בבקר ומקשיב לאנשים ולהדיוטות,

הלך ועשה.

שאר הדיבורים הם מחלה ישראלית,שכמו שנרקומנים לא יודעים שיש להם בעיה חמורה.

 

הבחנה נכונה שהיית לך הקריינות המזובללת וניפוח האגו העצמי של המעורבים.

התגדלות במשפטי מפתח וקביעות לא מאופקות לכאן ולכאן,

ואולי הקריינים גם בתחרות..על תפקידם.

 

בנושא אלון דאי מתחבר השם שלך כאחד שעוקב בקפדנות אחריו אולי אפילו אוהד שרוף

איפה הבעיה שלך איתו בדיוק?

 

אלון דאי הוא דוגמא קלסית

מצד אחד פירגון מלא,בתור אדם שהולך אחרי חלום..כל הכבוד

מצד שני אפשר גם פה להצר את העין

מנפחים קצת

אבל ההישג שלו ,וככה זה במירוצים.

ובנוסף עשה עבודה יפה באילת

 

אז אתה יכול להגיד שהארוע לא היה מאוזן עדתית,אבל הם נתנו לו סיכוי וחשיפה ואולי יבוא משקיע..

 

יש עוד נהגים בארץ וברור בחו"ל שהמעורבים בתחום והמומחים לא שמעו עליהם מכל מיני סיבות

את אלון שמים באור הזרקורים ,שלא יקרה לו מה שקרה לכולנו במדינה הזו.

 

לפני שנים פגשתי בחור בתערוכת מוטור בגני התערוכה בתל אביב,על רכבו היה כתוב שהוא המנצח של "פריז-דקר"

לפי בדיקה שלי בתוצאות המירוץ,(ואני לא מומחה,אולי טעיתי..) הוא לא מנצח התחרות.

אולי הקטגוריה,לא יודע,אשתול ואומר..ואולי בדקתי שנה לא נכונה..

ומכאן המונח מנפחים שהזכרתי

הוא כנראה לא שמע על אינטרנט באותו הזמן

 

אם כבר נראה שהמי ומי העכשוי של הספורט היה מעורב באירוע

 

ולסיום ציטוטים ממך שאפשר להסכים עליהם:

 

"והזוג קורפל את אילדיס קשקש לעצמו שטויות יותר גרועות ממה שרואים על המסך בשידור עצמו. זה הזמן להגיד שהשידור של היומיים שבר שיאים חדשים גם ביחס למה שהישראלים כבר הורגלו אליו ואלי אילדיס המומחה מספר אחת לדריפטינג אופנועים ומרוצי מסלול בישראל העשיר את הידע שלנו בפיסיקה שרק "בוזון היגס" אם יתגלה במאיץ החלקיקים בשוויץ יכול להסביר. לפחות שידורי הקארטניג היו קצת יותר נורמאליים בזכותו של ירון אדרי. הדבר ה-אולי מחריד הוא שגם הצופים שהגיעו פיזית למסלול נאלצו לשמוע את השטויות"

 

"אני מאוד מופתע לראות את אלון דאי כחלק מהאירוע. כנראה שבפרובינציאליות הישראלית אם אתה לא שם אתה לא ממש קיים. לדעתי גם אם אתה שם אתה קיים בדיוק ליומיים."

 

 

מכל מקום,אין צורך בתבחינים,או במכונית בשביל להוציא רשיון

אבל זה עולה יותר מה 300 ש"ח ששילמת,גם אם אתה גר בחו"ל ליד המסלול

יש לך אינטרנט,תבדוק

ומכאן היה עדיף בשביל שקל ליום לשנה אחת לנסות להיתקבל

 

יש מקום לשיפור

אבל עם האימונים בא ה..

 

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור,

 

סיכום איכותי, מעניין וממצה לכל הסאגה. הזוית האישית בהחלט הוסיפה צבע.

 

כמוך, גם אני נמנעתי עד אתמול מלהגיב בנושא, מאחר וחיכיתי לראות מה ילד יום. למבחנים לא ניגשתי, עקב אילוצי זמן(עבודה חדשה), אבל אינני מצטער במיוחד שלא הייתי שם. לא מעט חברים ועמיתים לפורום כבר שיתפו אותי בחויה :oops:.

 

מה שהיה יכול להתאים למסלול הזה ככפפה ליד ולתת שואו אדיר לקהל היה מכוניות Legends. הז'אנר הזה יכול להיות התחלה נהדרת לספורט מוטורי ישראלי בעלויות די סבירות - ובורסטיליות רבה(מתאים למסלולי מירוץ/מסלולי קארטינג ארוכים, מסלולים אובליים קצרים ומסלולי עפר אובליים(בארה"ב משתמשים בהן בכל האופציות, באירופה בעיקר בשתי האופציות הראשונות).

 

מכונית הלג'נדס משתמשת במנוע וגיר של אופנוע ימאהה 1100, קצרה יותר מסמארט, שוקלת כמו פורמולה רנו ומורידה את הכח דרך סרן אחורי ללא דיפרנציאל :evil:. עלויות הרכישה/השתתפות בעונת לג'נדס בחו"ל זולות משמעותית מסינגל סיטר.

 

וטעימה קצרה, ממירוץ רחובות גשום בצרפת;

 

וגם קצת דריפטינג;

 

ואפילו על הקרח;

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wow

אז אתה יכול להגיד שהארוע לא היה מאוזן עדתית,אבל הם נתנו לו סיכוי וחשיפה ואולי יבוא משקיע..

 

 

אשמח אם תסביר להדיוטות שכמותי את המשפט התמוה הזה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח אם הוא יסביר לי את כל מה שהוא כתב, כי אני לפחות לא הבנתי כלום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו גם אני לא הגבתי, וכנראה שהגיע זמני.

 

את נושא ה"המיונים" כבר דשנו אבל אני רק יזכיר שהכל היה בזיוני וגם ככה כנראה שהמשתתפים במירוץ היו ידועים מראש.

 

עכשיו לעיקר

אפשר לחלק את הנושא לשתיים:

1. אלה שבאו לראות מופע מוטורי (בהנחה ששילמו עד 120 ש"ח)

2. אלה שבאו לראות את המירוץ פורמולה.

 

1. הקבוצה הזאת קיבלו תמורה מלאה, דריפטינג יפיפה, מרוץ אופנועים נחמד, מירוץ קרטינג מלהיב, כמה מכוניות פורמולה שנסעו עם מהירות של צב אחד אחרי השני.

 

2. הקבוצה שבאו לראות את המרוץ פורמולה- פה הם לא קיבלו תמורה של אגורה, זה היה נראה פשוט כמו שיירה של רכבי פורמולה רנו שנוסעים במהירות איטית מאוד עד כמעט לעצירה בסיבובים (החלקה קטנה ואתה בתוך קונטנר או עמוד תאורה)אין דרמה אין עקיפות פשוט שיעמום אחד גדול.

 

 

בקשר לקניית כרטיסים: ביום חמישי היו אולי 200 איש שאולי אחדים מהם שילמו משהו

יום שישי: היציאים אומנם היו נראים מלאים אבל 80% היו כאלה שקיבלו כרטיסים חינם במיוחד אזור הVIP שלא מכרו 50 כרטיסים וכולו היה מפוצץ בכל כרטיסי החינמים למיניהם(אני ואשתי למשל),

דבר נוסף מי שבא לאירוע ורצה לקנות כרטיס במקום ראה שלא צריך לקנות כרטיס כי מבחוץ ראו יותר טוב את המסלול וככה יכלתה לשבת בחוץ ולראות הכל חינם.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל "המומחים " שלום.

 

תפסיקו לבלבל את המוח ותנסו למנף את ההישגים שהשיג אדון המאירי להמשך הפעילות של ספורט מוטורי בארץ, כל עוד הברזל חם.

 

מהיום הראשון כך טענתי , עצם קיומו של אירוע כזה, בהשתתפות השרה ותמיכה של הרשות לנהיגה ספורטיבית ספונסרים ורשויות

 

הוא החשוב.

 

ואם תעשו זאת , ותדעו לעשות זאת יותר טוב מה טוב , ותבורכו כפליים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תסביר להדיוטות שכמותי את המשפט התמוה הזה.

 

אתה לא תבין

 

הבנאדם נימצא בסיחרור ריגשי

והוא ,ואחרים מנסים לנווט ולהיתמודד עם המפגן המוצלך באילת

ולעניינו

נראה לו שהכל קונספירציה,למרות שהמציאות בשידור חי וכולנו רואים תוצאות

יש לו פוסטים של מומחה בעיניני אלון דאי ,פירגון,מעקב קריירה,

ועכשיו לא ניראה לו שאלון דאי הוזמן בתור סלבריטאי(צודק הוא לא) ו"ברור לו למה ארז ליבן זכה."

ממהלך הפוסט שלו הממורמר לא נותר אלא להסיק בסרקסטיות שאולי הוא מנסה לרמוז על משהו

בכל מקרה זה לא מקומך אלא מקומו להבהיר על מה הוא מדבר

אולי הוא יתפכח.

 

לכל אחד יש זכות להביע את דעתו,

גם אם לא הבנת את הנקרא זה בסדר ולא מחייב

 

לשבת על הגדר ולמתוח ביקורת כולם יודעים

חבל על המקום בשרת המחשבים

 

יצא בציבור עם הכרזה שהיה פראייר וניסיתי לנחמו

בסך הכל אם היה יושב וחושב על מעשיו לא היה בוכה על 300 שח עלובים

יש תרמיות אמיתיות יותר גדולות שיכול היה ליפול בהם

 

אמר משהו לעניין (לדעתי) בנושא הקריינות וקיבל את תמיכתי

 

מה עוד עשה בחייו בשביל אי פעם לעשות סיבוב במסלול ?

נתן לאחרים להביס את חלומו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר 289 היקר (שאגב אשמח לדעת את שמך),

בתור פסיכולוג לא הייתי לוקח אותך כי כנראה לא הבנת חצי ממה שכתבתי.

 

כן מפריע לי שהפרובנציאליות הישראלית משכה את אלון דאי ובמידה מסוימת גם את רוי ניסני לתוך הפסטיבל באילת. ממי שעוסקים בספורט הזה בצורה הכי מקצועינת שיש אפשר היה לצפות ליותר אבל אולי האמונה שבכל זאת גם זה יקדם קצת עניינים ויעזור ברמה האישית ובטח לא יזיק גרמה לזה. אגב לכל חובב ספורט מוטורי רציני ההופעה הקצרה של אלון על המסלול הייתה מאוד חשובה להבין את רמת החובבנות של מרבית הנהגים בטח בחלקים הראשונים של היום. ולכן בסופו של דבר הייתה חיובית גם לדעתי.

 

כנראה שגם לא ממש הבנת את מה שאמרתי על ארז ליבן. העובדה שהוא היה הנהג המקצועי היחידי על המסלול כמעט חייבה אותו לזכות במקום הראשון שוב בשביל להראות שנהיגת מרוצים אינה משהו שלומדים בשני מקצים קצרים בצרפת גם אם אתה מדריך נהיגה מתקדמת ואלוף ישראל ב-"ג'ימיקאנה".

 

לגבי סיבובים במסלול כל אחד והיכולות הכלכליות שלו.

ספורט מוטורי הוא ספורט יקר והדבר היחידי שהרשיתי לעצמי עד היום הוא השתתפות רציפה לאורך 15 שנים בענף הקארטינג בליגות 4 פעימות שונות. נכון הייתי רוצה הרבה יותר אבל זה מה יש. עד היום נמנעתי מלהיכנס ל-2 פעימות כי מעולם לא היה פה אופק ברור לקיום מרוצים באופן סדיר וביום שזה ישתנה אני יחשוב על העניין שוב.

מעבר לכך אני באותן 15 שנים מבקר בממוצע יותר מפעם בשנה בארוע גדול בעולם אם זה במרוצי פורמולה 1, WRC, INDY NASCAR, NHRA ועוד כך שהארוע באילת באמת לא ממש מרגש אותי.

 

ולמר ישה היקר אני ניסיתי לתרום מזמני היקר לקידום הספורט המוטורי בצורה שקטה ובשוליים אבל אני לא חברת הפקות ובחיים לא אכנס למקומות האלו. שימשתי כמרשל ושופט בהתנדבות בארועי ראלי סופרמוטו וקארטינג לאורך השנים ודי ברור לי שאיפה שלא אשתתף בעצמי אני אהיה שם כדי לתמוך.

ללא הדיווחים שלי בפורומים שונים החל מהשנים הראשונות של חנוך ניסני במרוצים בהונגריה דרך המרוצים של איתן צידקילוב באסיה ועד פועלם של אלון דאי ורוי ניסני גם חובבי הספורט המוטורי לא ממש היו יודעים מי הם.

אני ממש לא צריך שמישהו יטיף לי מוסר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הבנת מה הוא כתב ,וזה מה שחשוב.

 

שיהיה ברור, התכוונתי שלא הבנתי מה שאתה כתבת. כנראה שאני לא היחיד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה מהטפות מוסר.

דעתך מקובלת כאן כמו דעתם של אחרים

 

אתה כלכך עפוף בעצמך

שעכשיו אתה זורק שמות להרשים בסחבקיה

אין לך מושג כמה ישראלים מתחרים

 

מה שכתבת ברור לכולם

בתור הפסיכולוג שאתה,חשבת שהפורום הוא המקום להיתבכינות ומתיחת ביקורת

הכרזת על עצמך פראייר ששילם לגנב

כאב לך איך אלון דאי התנהג וחזרת על זה בתגובתך,(מי אתה בכלל בעולמו)אבל זכותך להרגיש כפי שאתה מרגיש..

ניפוח עצמי של האגו שלך בפורום לא תורם כלום לחברה

סע לך לחו"ל בכיף ולא בשביל להרשים

תרום בתור מרשל בענווה ולא בכח,כי יש מספיק חארות

ולמד,שאם תהיה בן אדם ההקרה תגיע מאחרים ולא מכח ה"אני ואני ואני" שרובץ בך

הבנו שקרה לך עוול נורא מר חובב ספורט מוטורי רציני

 

נראה לי שבכמה משפטים סיכמתי את כל מה שהיה לך להגיד בשני פוסטים ארוכים

ומכאן,לא בטוח שאם הייתי צריך טיפול הייתי בא אליך,אתה לא מיתמודד טוב עם פחות 300 שח

ונראה שנפלת בפח

אז מה אתה יכול להגיד למישהו

איזה דוגמא אתה נותן?

 

נראה שכבוד לאחרים חסר לך

 

ושוב אם לא מבינים אותי,זה בסדר אני לא מתלונן

אפשר להמשיך הלאה

זו דעה וזו דעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן התאפקתי ונמנעתי מלהגיב בפורומים השונים ולחוות את דעתי על פרויקט פורמולה ישראל. בכל פעם שעצבנו אותי דברים אמרתי לעצמי שעדיף לחכות ולראות מה יצא בסופו של דבר.

נראה לי שעכשיו הגיע הזמן להעלות את כל הסיפור מנקודת מבטי על הכתב.

כשפורסם לראשונה דבר קיומו של המרוץ אי שם באביב 2011 מיד פנו אלי קולגות וחברים שמכירים את השיגעון שלי ושאלו אותי האם זה באמת קורה. אני עניתי בסקפטיות אופיינית שעד שאני לא יראה מכוניות פורמולה על מסלול בישראל אז זה לא באמת קורה.

 

הפרסומים נעלמו לכמה חודשים וחגי תשרי (סוכות היה המועד המקורי לאירוע) כבר כמעט מגיעים ולפתע פורמולה ישראל קורם עור וגידים ומתפרסמת האפשרות להירשם למיונים. אני חוכך בדעתי האם להגיש מועמדות כשמדברים על 20-30 איש.

אני כבר תקופה ארוכה מתכנן את החוויה שלי במכוניות פורמולה ואחרי שנים של ציפייה שוחרר לכך קצת תקציב לכבוד יום הולדתי ה-40. כבר כמעט שנה שאני נמצא בבירורים שונים איפה לעבור את החוויה ופתאום צצה הזדמנות נוספת לעשות את זה ואפילו בעלות אפסית (אם רק נעבור את המיונים).

 

בשלב זה אני עדיין לא מאמין שהאירוע בכלל יתקיים באילת אבל ההבטחה בתקנון (שאגב השתנה כל הזמן) שתצא נבחרת לקורס של 4 ימים בצרפת "ותנהג ותנהג ותנהג" מספיקה עבורי הרי זה מה שאני מחפש.

המחשבות מתחילות להתרוצץ ושמות של אנשים שונים מסצנת המרוצים בישראל מתחילים לעבור בראש אבל מדובר במכוניות סינגל סיטרס ברור שלפחות חצי מהנבחרת תהיה מורכבת מאנשים מנוסים בענף הקארטינג. בטוח אנשים מהעבר ינערו את האבק ויגיעו לנסות את מזלם ויש שם לא מעטים שנראה לי באופן אישי שהם ראויים ממני לעניין. ועדיין ידעתי שאם בסוף חצי מהגריד יהיו האנשים שאני מתחרה איתם ביום יום תהיה תחושת פספוס אדירה ולהשקיע סכום קטן יחד עם קצת ציונות מוטורית שהכסף הולך למקום טוב....

 

למרות שנראה שהסיכויים קלושים כבר הוכחתי את עצמי ברגע האמת ואני ממהר להיות בין הנרשמים הראשונים בעזרת תשלום בפייפאל. בפרטי ההרשמה כמעט ואין מקום למלא פרטים ומיד לאחר הרישום אני ממהר להתקשר למוקד להבין איך הם יחזרו אלי כשכל מה שיש להם ביד זה בערך מספר תעודת הזהות שלי. זו הייתה כמובן תחילתה של סאגה ארוכה כשרק כמה ימים לפני המיונים ההרשמה שלי הוסדרה לבסוף לאחר עזרה מאביחי נציג ההפקה בקארס פורום. כשמסתבר מספר הנרשמים הגדול ובהניחי שהבלגאן יחגוג אני נרשם ליום השלישי של המיונים לחלקו האחרון בתקווה שעד אז יהיה קצת יותר מסודר.

 

אחי לעומת זאת נאלץ להתייצב לחלק הראשון ביום הראשון בשל שרות מילואים והטלפונים ממנו על הבלגאן החוגג לא איחרו להגיע. הוא באופן אישי עבר רק חצי מהתחנות לפני שנאלץ באיחור גדול לרוץ למילואים.

יום המיונים שלי היה יחסית מסודר שמחתי לפגוש בקבוצה איתי את חגי פארן ולהפתעתי זמן קצר אחרי ההתחלה קיבלתי טלפון מאחי שהצטרף שוב על מנת שיצליח לסיים את המיונים. אם אתם שואלים אותי אני די בטוח שאף אחד לא ידע להצליב את החלקים שהוא עשה בשני הימים אם מישהו עשה בכלל משהו עם התוצאות.

 

אני יצאתי מהיום בהרגשה אופטימית. כבר בסימולאטור הייתי מצוין כשסיימתי עם זמן מדהים במקום הראשון על המסלול. בקארטינג היה לי פספוס קטן אבל הקונוס הנוסף שעקפתי נעקף לפני גם ע"י חגי וכל שאר הקבוצה באמת הוכיחה יכולת עלובה. גם היכולת ב-"ג'ימיקאנה" (ככה היה כתוב על השלט) הייתה טובה ובחלק הפסיכומטרי השוויתי תוצאות עם חגי ונראה שההספקים שלנו היו דומים ובכלל עם תואר האלוף בליגת 40/80 בקארטינג הייתי די בטוח שאני יגיע ליום המיונים השני.

המייל המבשר על כך שלא עליתי שלב הצית בי באופן מיידי אנטי מוחלט לכל הפרויקט הזה. תחושת הבטן שכל העסק מכור מראש ומי שיסעו לצרפת הרימה חזק את הראש. בקשתי מאביחי לנסות לברר לאיזה מקום כן הגעתי במיונים ולא הופתעתי שמעולם לא זכיתי לתשובה על כך.

תגובות של אנשים בפורומים שונים בעיקר לאחר צורת ההתנהלות של יום המיונים השני, חוסר השקיפות של מדידות הזמנים רק חיזקה את ההרגשה שהעסק מכור. ודווקא קבלתו של חגי פארן נהג שללא ספק ראוי לעלות לנבחרת שפישל בסימולאטור ובקארטינג מעלה אצלי עוד כמה סימני שאלה.

 

תוצאות השלב השני מתפרסמות וכמי שמכיר כמה אנשים הרכב הנבחרת נראה לי תמוהה. אני לא יכול להעיד על אנשים אותם אני לא מכיר אבל יש שם כמה שמות שאם הייתי צריך למקם אותם ברשימה לפי יכולתם במרוצי קארטינג מול הנהגים השונים בענף שהגיעו למיונים, הם היו מתחילים הרבה אחרי המקום ה-100.

 

 

הנבחרת יוצאת לצרפת כדי "לנהוג ולנהוג ולנהוג" מסתבר שכדי להיות כשיר למרוץ פורמולה בישראל מספיקים שני מקצים של כ-10 הקפות על מסלול של 2.5 קילומטר (חלקם על מסלול רטוב). זה בדיוק מה שעברו המתמודדים שם שכן עלו לנבחרת. בשלב זה אני לפחות מתנחם בעובדה שהקורס הזה בצרפת בכל מקרה לא היה מהווה תחליף למה שאני באמת מחפש.

 

לא מפתיע שנהגי הקארטינג הטובים באמת מנופים החוצה. נראה שמישהו שם עשה 1+1 ושומר אותם לטובת מרוצי הקארטינג (אבל זאת סתם ספקולציה שלי)

 

בשלב זה כבר מתחילות להתפרסם חבילות הנופש למרוץ. המחירים לא מביישים מחירים ביציעי הפורמולה-1 ובתור מי שהיה גם באירועי ספורט מוטורי קטנים כמו מקאו אני יודע שמחיר של 150 שקל לכרטיס גם הוא קצת מוגזם תמורת התמורה. האמת שאני מניח שהייתי יכול להיות נוכח באירוע כאיש צוות קארטינג ולהיכנס בחינם אבל העלויות הנלוות של ירידה לאילת בימי חול גרמו לי לוותר בכלל על כל העניין.

 

מועד האירוע מתחיל להתקרב ותמונות ראשונות ממתקן המרוצים המרשים באילת מתחילות להופיע ברשת. ניתוח תצלומי אויר של המקום ומדידות בגוגל מגלה שבמקום נסלל מסלול קארטינג באורך אמיתי של כ-900 מטר (לא 1.2 ולא 1.3 ק"מ כפי שעדיין מנסים לפרסם בכל מקום) ובינתיים עולם הקארטינג כמרקחה. לכבוד האירוע פתאום הוסרו כל החסמים הבירוקרטים הנהגים והכלים מקבלים רישיונות ותקנונים מאושרים לפחות באופן זמני לאירוע. במטרה להפוך את מרוץ הקארטינג למפגן מרשים מנסים לעזור לכמה שיותר נהגים להגיע למרוץ וגם לי מציעים להשתתף שם במחיר עלות. אני חוכך בדעתי כמעט יממה בעניין אבל כבר קיומו של קורס הרישיון ביום חול בו אני לא יכול להגיע מחסל את העניין.

 

בפורומים אחרים מסתבר שהאירוע גם מזיז את גלגלי הבירוקרטיה בענפים אחרים בעולם הדו גלגלי ואגב גם רוכבי המסלול של האופנועים הצליחו ליהנות מהעניין למרות שלבסוף בחרו לוותר על עלויות השינוע הגדולות בשל חשש שנוצר ברגע האחרון בשל בעיות באישור המסלול לתחרות והפחד שיגיעו למופע של הקפות ראווה לטובת הקהל.

 

בינתיים נהגי הנבחרת ממשיכים לקבל זמן אימונים מרשים על המסלול שלפחות לפי פוסט של חגי בפייסבוק לא מספיק כדי להבין את נקודת הבלימה להירפין. בין לבין מצליחים לנפות מהנבחרת את רני דקל אולי האדם היחיד שאני מכיר שנראה כדוגמה למישהו שעלה למיונים באופן הגון.

 

בישראל כמו בישראל מצליחים לעגל את כל הפינות הנותרות איכשהו המסלול מקבל אישור ומרוץ פורמולה ישראל יוצא לדרך.

 

 

אומנם אני לא שם פיזית אבל בזכות השידור הישיר והמלא של האירוע מערוץ הספורט אני יכול לראות הכול גם אם אני יודע שמכוניות על המסלול נשמעות ונראות כמו דבר אחר לחלוטין.

את היום הראשון אני רואה דרך האינטרנט ודי מופתע שהשידור מתחיל לפני הזמן האמור. לא ברור לי אם הפיד שראיתי הגיע ישירות מהמסלול אבל היה נראה כאילו אני צופה בחזרה גנרלית לתחילת השידור והזוג קורפל את אילדיס קשקש לעצמו שטויות יותר גרועות ממה שרואים על המסך בשידור עצמו. זה הזמן להגיד שהשידור של היומיים שבר שיאים חדשים גם ביחס למה שהישראלים כבר הורגלו אליו ואלי אילדיס המומחה מספר אחת לדריפטינג אופנועים ומרוצי מסלול בישראל העשיר את הידע שלנו בפיסיקה שרק "בוזון היגס" אם יתגלה במאיץ החלקיקים בשוויץ יכול להסביר. לפחות שידורי הקארטניג היו קצת יותר נורמאליים בזכותו של ירון אדרי. הדבר ה-אולי מחריד הוא שגם הצופים שהגיעו פיזית למסלול נאלצו לשמוע את השטויות.

 

העסק מתחיל ונראה רע! המקצים נגד השעון עלובים למראה ועם כל הכבוד לבנות שנבחרו מתוך אלפי אנשים, זה מה שהצלחתם בסוף לבחור? אלי אילדיס דווקא מפתיע לטובה ביום הראשון מה שלא מפריע לו לחזור לעצמו ביום השני ואני מאוד מופתע לראות את אלון דאי כחלק מהאירוע. כנראה שבפרובינציאליות הישראלית אם אתה לא שם אתה לא ממש קיים. לדעתי גם אם אתה שם אתה קיים בדיוק ליומיים.

 

גם מרוצי הפורמולה לא מרשימים במיוחד. מרוץ גמר עם 4 מכוניות? תעשו לי טובה. השונות בין הנהגים מדהימה ונובעת בחלקה הגדול מהבחירה האיכותית של הנבחרת וכמות האימונים שניתנה להם. לא צריך ללכת רחוק כדי לראות איך נהג כמו אלון דאי יכול לעלות למסלול בפעם הראשונה ובהקפה המדודה הראשונה שלו לעשות זמן ויתר טוב ממרבית חברי הנבחרת. לכן גם לא מפתיע ואולי מבורך שארז ליבן ניצח את המרוצים.

אגב אולי רק חדי העין שמו לב לזה אבל המרוצים והמקצים עצמם היו שנויים במחלוקת. לחלק מהנהגים הונפו דגלים שחורים שהאטו אותם לא ממש ברור על מה. אחד מהנהגים קיבל באמצע המקצה דגל כחול לנאלץ לפנות את מקומו בהירפין. בקיצור מרוץ זה לא בדיוק היה והבעיה שמעכשיו אצל ההדיוט הישראלי זה יהיה הסטנדרט למרוץ.

 

מופעי הדריפטינג היו מופע ראווה נחמד. החלק האחרון של דונאטס משולבים היה הקטע היפה ביותר וממה שראיתי במקומות אחרים בעולם היו צריכים להתרכז יותר בדברים האלו. באופן כללי יכלו לחשוב על עוד כמה מיצגים למלא את הזמן במקום להעלות את המופע 5-6 פעמים כל יום אבל לפחות זה היה נחמד.

 

מרוץ הסופרמוטו היה נחמד אבל המסלול הזה חוטא למהות ושוב השונות בין הכלים והרוכבים לא יצרה מרוצים מעניינים במיוחד.

 

מבחינתי מרוץ המכוניות האמיתי של סוף השבוע היו מרוצי הקארטינג. בין המילים מסתתרת העובדה שהתקיימה בארץ עונה שלמה של 5 מרוצים והאירוע באילת על שני ימיו היו רק מרוצים 4-5 של העונה ככה שבכל זאת יש קצת ספורט מוטורי אמיתי בארץ עוד לפני פורמולה ישראל.

 

 

צריך להוריד את הכובע בפני בועז מאירי. ההתנהלות שלו שנויה במחלוקת ויש בחוץ עוד לא מעט אנשים שחייבים להם כסף אבל הבן אדם סובב את הבירוקרטיה הישראלית על האצבע הוריד כמה אלפי אנשים לאילת ששילמו ממיטב כספם והרים אירוע ראווה בהחלט נחמד.

 

בדרך הוא פתח את החסמים לכמה ענפים שאולי יוכלו להסדיר את פעילותם במסגרת החוק המטופש והמיותר שקיים רק בישראל. בדרך יכול להיות שהוא הצליח גם להשתלט על כל עתיד של מרוצי פורמולה בישראל ולרוקן את מה שנשאר מתקציב רשות הספורט המוטורי לשנת 2011.

 

בפעם הבאה יהיה לו כבר הרבה יותר קל לגייס מועמדים לנבחרת גם אם הרבה ממיטב הברנז'ה כבר לא ינסו לקפוץ על העגלה שוב. כולי תקווה שבעתיד יהיה פה משהו אמיתי שיאפשר לבעלי אמצעים להשתתף במרוצים בלי הצורך בבחירות של תוכני ריאליטי.

 

לגבי המסלול עצמו כבר אמרתי שאורכו האמיתי כ-900 מטר אולי אפילו טיפה פחות. הוא לחלוטין לא מתאים למכוניות פורמולה שהיו מהירות רק במעט יותר מהקארטינג על המסלול. אם היו מביאים לשם רוטקסים או כלים אחרים עם מנועי 125 קצת ויתר מודרניים הם היו יותר מהירים מהפורמולה רנו. המסלול אגב גם לא ממש מתאים לקארטינג בגלל הישורת הארוכה מה שאילץ הכנסת קונוסים למסלול שגרמו יותר מפעם לבעיות.

 

בינתיים ההזדמנות לנהוג במכוניות פורמולה בישראל קיימת. מי שרוצה לעשות את זה לטובת תמונה יפה בפורום ולחוות בקטנה איך מכונית פורמולה מרגישה ואולי על הדרך לקבל כובע וחולצה מוזמן לרדת לאילת ולתרום קצת כסף לקופה רק אל תתפלאו אם תקבלו דגל שחור אם תנסו באמת קצת לנהוג. לי המחיר של 150 שקל להקפה של 900 מטר ב-45 שניות (אם אתה נהג נורא) נראה קצת מוגזם.

אני מקווה שהתוכניות שלי יצאו לפועל ובעוד כ-3 שבועות אזכה לחוויה קצת יותר רצינית בנהיגת פורמולה רנו על מסלול בינלאומי אבל זה כבר בפוסט אחר.

 

 

 

כמה מסקנות לעתיד...

 

בפורמולה ישראל אוהבים כסף, אתה יכול להמתין עד היום האחרון לפני המיונים ולהירשם אז ולעולם לא תהיה בעיה של מקום. זה אפילו יכול להיות יותר מסודר אם תחכה, מסתבר שלקפוץ ולהירשם ראשון רק עושה צרות.

 

אם תחכה לרגע האחרון עם הכרטיסים כנראה שתרוויח. האירועים באילת למרות פרסום מסיבי ממש לא היו מכורים לחלוטין. יציע נוסף שהיה אמור לקום לא נבנה בסוף, ואם כן היו מוכרים יותר כרטיסים כנראה שהיו בונים אותו ומוכרים אותי במחירים מוזלים. לקראת הסוף המחירים צנחו במאות אחוזים.

 

אל תבוא למיונים עם ציפיות שהיכולות שלך קשורות למשהו. תתרכז בפעילות מקדימה של יצירת קשר אישי עם אנשים בהפקה בסופו של דבר מדובר בתוכנית ריאליטי וזה כנראה הרבה יותר חשוב למה שיקבע.

 

לאנשי התאחדות הקארטינג שכנראה סוף סוף זכתה להכרה. אחרי האירוע הזה אתם יכולים להרים דברים דומים עם הסופרמוטו או לפחות לגבות כסף מבועז מאירי תמורת ההשתתפות. הקארטינג היה ללא ספק הדבר המרגש ביותר על המסלול.

 

 

לסיום פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים. אני בפעם הבאה לא ישתתף בסאגה הזאת אבל אני בטוח שיהיו שם הרבה אחרים ואפילו כמה בודדים שירוויחו מהעניין.

 

זה מה שחשוב בהודעה שלך המוכחל.

 

כל הביקורת שלך כאילו נכתבה לאחר שסיקרת כאן בישראל 1000 מירוצי פורמולה ועכשיו אתה מוצא פגמים במירוץ ה 1001בהשוואה ל 1000 הקודמים.

 

אז אני לא בא להטיף לך בשביל זה קיים משתמש בשם "המטיף"

 

אני רק מראה לך את "הפרגון " הישראלי שנוטף ממך, ובאמצע אני , אני ,אני ואני.

 

השיא המשפט המואדם " מניתוח צילומי אוויר ..." לך תפענח את הצילומים להתקפת הכורים הגרעיניים באירן.

 

והמסקנות שלך לעתיד שוברים שיא נוסף בקידום הספורט המוטורי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שגם אתה ישה הצלחת להבין שמטרת הפוסט שלי לא הייתה רק להתנגח במישהו או להביע חוסר שביעות רצון אלא להסתכל בעיניים מפוכיות על כל העניין. וכן יצאו ממנו גם לא מעט דברים חיוביים והמשפט שלא סימנת בכחול הוא "צריך להוריד את הכובע בפני בועז מאירי" והוא לא נכתב בציניות או בביקורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור

 

הטון עושה את המוזיקה אומר הצרפתי.

 

וההודעה שלך הייתה שלילית וכאילו את ההישגים הקאת החוצה לאחר לחץ פיזי יותר ממתון.

 

כתוב את ההודעה רק בקטעים המוכחלים נהדר.

 

רק מי שלא עושה לא טועה.

 

ונעשו כאן הרבה טעויות אבל כולן יחד מתגמדות לנוכח ההישג וכל מה שיבוא בעקבותיו אם רק ידעו , כל אלה שעושים במלאכה למנף את ההצלחה הזאת להמשך ולקיום של ספורט מוטורי בישראל.

 

וכדי שלא תרגיש מקופח גם אחרים היו סקפטיים ולא האמינו ,והנה הטוב מכל קרה והאירוע על שלל הפעילויות שלו התקיים .

 

קרא הודעות של מישל ותשווה אותם לשלך או לשל אחרים ותבין את ההבדל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...