Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גירים אוטומטיים - מכה קטנה בהעברה לרוורס. S40


Silencer23
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

השאלה שלי היום פשוטה :)

האם זה נורמלי לגיר אוטומטי לתת BUMP קטן או "מכה" קטנה שמלווה בקפיצת סל"ד קטנה של 100-200 בהעברה לR מפארק או מD ?

 

יש לציין שנוזל הגיר הוא חדש לפי הגדרות היצרן, שהגיר מתפקד מצויין בנסיעה, ושכל ארבעת התושבות של המנוע והגיר הוחלפו במקוריות לא מזמן. יש גם לציין שהבאמפ לא קשור בחניה כשהאוטו נשען על ההשן של הגיר. אני תמיד מפעיל בולם יד לפני.

 

משום מה אף פעם לא הצלחתי להפטר מהמכונת הזאת. (זה היה קיים גם לפני התושבות באותה עצימות)

 

כשאני אומר מכונת, אני מתכוון שמרגישים את ההעברה בניגוד לגיר אוטומטי של מרצדסים שאני נוסע עליהם ששם אני יכול להעביר ולא מרגישים שום דבר בכלל, אם אני עוצם עיניים אין שום אפשרות לדעת שהועבר הילוך לרוורס.

 

מצד שני, בדקתי טויוטה קורולה עם 60 אלף ק"מ ושם יש אפילו יותר ויברציה בהעברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...