Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, נסעתי לעשות ישור צמיגים

הבחור שם הפנה את תשומת ליבי לחתכים בצמיגים האחוריים, החתכים באורך חצי עד סנטימטר.

 

#הבחור מהצמיגים אומר שזה קריטי וצריך להחליף דחוף (הגיוני, למרות האינטרס שלו)

 

#מוסכניק אחר אומר שהצמיגים עברו טסט (לפני שבוע) ואין סכנה שהם יתפוצצו בגלל שיש רשת ברזל כלשהי בתוך הצמיג.

 

לי זה נראה כאילו הגיע הזמן להחליף.. הצמיג לא נראה ישן\יבש\משופשף מידי... נטו בגלל החתכים.

 

מי לדעתכם צודק מבין השניים?

פורסם

השאלה היא היכן נמצאים החתכים: אם הם נמצאים על המדרס (החלק השטוח שבא במגע עם הכביש) אז אין בעיה כל עוד זה לא חודר לשכבות הפנימיות (ורואים בד\רשת פלדה). אם זה בפינות של המדרס או בדפנות של הצמיג - חד משמעית להחליף!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני לא יוע מה חומרת החתכים ועד כמה המוסכניק רציני שזה מסוכן או שזה אינטרס...

מה שכן תבדוק כמה זמן יש לך את הצמיגים וכמה הרכב נוסע..

 

אם יש חשד לגבי הצמיגים- תחליף!

 

תדע לך צמיגים זה יותר חשוב מכל מערכת או תוספות יופי זה בטיחות

ולא כדאי לך בשביל כמה מאות שקלים ליסוע ולהסיע אנשים תחת סכנה.

 

תעלה תמונה בכל זאת

פורסם

ההבדל הוא גם בעובי הגומי (דפנות של צמיג רדיאלי הן דקות מאוד) אך גם בתפקיד. דפנות הצמיג הרדיאלי משמשות ככקפיץ והן למעשה מתכווצות ו"נפתחות" כל הזמן בנסיעה, והתנועה הזו לא מאפשרת לדופן להחזיק כאשר יש בה פגמים, תיקונים או שלחץ האוויר המחזיק אותה נמוך מידי. כתפי הצמיג (דפנות המדרס) הן נקודת החיבור בין הדפנות והמדרס והן גם המקור לכוחות הצד שיוצר הצמיג והן נחשבות לאזור פגיע מאוד. לרוב יש סימון של חץ שמסמן את קצוות המדרס. אם יש פגם בקרבתו - עדיף להחליף.

 

עוד משהו: אמנם האינטרס של הצמיגאי (פאנצ'רמאכער) הוא למכור צמיגים, אבל מצד שני הם כפופים להנחיות מקצועיות שאינן מספיק מוקפדות! צמיגאי, ואפילו אחד מאוד תאב לבצע, יכול לאשר צמיג שעומק חריציו עוד לא הגיע ל"סימון" ה-2 מ"מ, אפילו שכבר ב-3 מ"מ הצמיג מסוכן, או לאשר המשך שימוש בצמיג בן חמש שנים שלא הייתי משתמש בו כרזרבי...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...