Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - Renault Twingo 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיצוב מעולה, למרות שהפנסים הקדמיים הם העתקה ברורה מהייטי/ג'וק.

לדעתי הפורד קא נראית יותר טוב.

ford-ka-2827.jpg

 

חבל שדלק מוטורס/קרסו לא רואים את הפוטנציאל הגלום שיש לרכבים כאלה בארץ.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאוד יפה. המושבים נראים נוחים, אבל בטח לא יגיעו לארץ אם בכלל הרכב עצמו יגיע.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

באמת שאני לא מבין על מה אתם מדברים... זה אחר הרכבים היותר מכוערים שיצאו בשנה האחרונה. מה הקטע של פיצול הפנסים האחוריים? הרכב כמכלול לא נראה טוב. החלק היחידי שאהבתי ברכב זה העיצוב הפנימי.

פורסם
באמת שאני לא מבין על מה אתם מדברים... זה אחר הרכבים היותר מכוערים שיצאו בשנה האחרונה. מה הקטע של פיצול הפנסים האחוריים? הרכב כמכלול לא נראה טוב. החלק היחידי שאהבתי ברכב זה העיצוב הפנימי.

 

מסכים לגמרי. היא הייתה יכולה להיות יפה בלי הפנסים העגולים מלפנים והפנסים על דלת תא המטען מאחור. אבל אז כנראה היא הייתה נראית גנרית מדי, ורנו החליטו להיות שונים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עיצוב מעולה, למרות שהפנסים הקדמיים הם העתקה ברורה מהייטי/ג'וק.

לדעתי הפורד קא נראית יותר טוב.

 

חבל שדלק מוטורס/קרסו לא רואים את הפוטנציאל הגלום שיש לרכבים כאלה בארץ.

 

איזה פוטנציאל בדיוק? השוק לא צריך עוד פחנוע עם מנוע ליטר. יש לנו מספיק. השוק צריך סופר מיני אמיתית מודרנית בטווח מחירים 65-75 אש"ח.

 

אגב, פורד קא נראת כמו זיווג בין מאזדה 2 לפורד פיאטסה. מזעזע. הדור הקודם יפה יותר. הרכב מונע על ידי מנוע 1.25 Fire עתיק של פיאט שנמצא גם בפנדה/500/פונטו. מי צריך את זה בכלל? תקנה פנדה וזהו.

פורסם
עיצוב מעולה, למרות שהפנסים הקדמיים הם העתקה ברורה מהייטי/ג'וק.

לדעתי הפורד קא נראית יותר טוב.

 

 

חבל שדלק מוטורס/קרסו לא רואים את הפוטנציאל הגלום שיש לרכבים כאלה בארץ.

בהחלט חבל שלא מבינים איזה פוטנציאל אדיר יש לרכב כזה בארץ.

הוא יפיפה בהרבה מהרנו ...והוא עוד עם 3 דלתות (מה שרק מוסיף יופי לעניין).

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
באמת שאני לא מבין על מה אתם מדברים... זה אחר הרכבים היותר מכוערים שיצאו בשנה האחרונה. מה הקטע של פיצול הפנסים האחוריים? הרכב כמכלול לא נראה טוב. החלק היחידי שאהבתי ברכב זה העיצוב הפנימי.

 

מסכים עם כל מילה, חיצונית - מכוערת מאד. בעיקר החלק האחורי המזעזע.

פורסם
בהחלט חבל שלא מבינים איזה פוטנציאל אדיר יש לרכב כזה בארץ.

הוא יפיפה בהרבה מהרנו ...והוא עוד עם 3 דלתות (מה שרק מוסיף יופי לעניין).

 

אבל יש כזה רכב בארץ. הרכב נקרא 500 וזמין לרכישה בסוכנות פיאט.

פורסם

ה500 הפכה לסוג של אופנה,לא חושב שאפשר להגיד את זה על פורד קא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...