Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

קיבלתי לא מזמן דו"ח על 125 קמ"ש במקום 90. (120 אחרי הפחתה). לדעתי אין סיכוי שנסעתי במהירות כזו, נסעתי נסיעה רגועה בנתיב הימני, לפניי נסעה משאית והיה רכב שעקף אותנו בשמאלי. לאחר שהרכב עקף המשאית התחילה לבלום אז עברתי לשמאלי וראיתי שוטר שמסמן למשאית לעצור. התחלתי בעקיפה ואז ראיתי שהשוטר מסמן גם לי לעצור ולמשאית להמשיך.

הייתי עם רכב של העבודה שיש עליו את הסמל של החברה בגדול. פתחתי חלון ואמרתי בוקר טוב בנימוס, והשוטר פצח בשטף קללות על החברה שאני עובד בה: כולכם חרא של נהגים, צריך להוריד אתכם מהכביש, אין יום שאני לא רואה רכב שלכם עושה עבירות תנועה, אתם עוקפים בצמתים ומשתוללים בכביש, וכו'.

הוא הראה לי את המהירות בצג של הממל"ז לשבריר שניה, ואז הוא לזר שוב והראה לי "הנה, תראה את המונית, נוסעת 90. אתה רואה? לא צריך להשתולל".

בקיצור הבנתי שלא משנה מה אני אעשה או אגיד, השוטר החליט שהוא רושם לי דו"ח ברגע שהוא ראה אותי. קיבלתי קנס של 750 ש"ח. יש לי כמה שאלות:

 

1. האם לעובדה שהיו לידי עוד רכבים בכביש יש משמעות?

2. המקרה קרה באזור רחוק ממקום מגוריי, האם אצטרך לנסוע עד לשם אם אבקש להשפט?

3. היה לי תנאי על מהירות, האם הוא יופעל רק במידה שאורשע במשפט או גם אם אשלם את הקנס? ואיך אני בודק אם התנאי כבר נגמר?

 

אשמח לכל סוג של תשובה או עצה.

 

תודה ושבוע טוב,

יוני

פורסם
שלום.

 

קיבלתי לא מזמן דו"ח על 125 קמ"ש במקום 90. (120 אחרי הפחתה). לדעתי אין סיכוי שנסעתי במהירות כזו, נסעתי נסיעה רגועה בנתיב הימני, לפניי נסעה משאית והיה רכב שעקף אותנו בשמאלי. לאחר שהרכב עקף המשאית התחילה לבלום אז עברתי לשמאלי וראיתי שוטר שמסמן למשאית לעצור. התחלתי בעקיפה ואז ראיתי שהשוטר מסמן גם לי לעצור ולמשאית להמשיך.

הייתי עם רכב של העבודה שיש עליו את הסמל של החברה בגדול. פתחתי חלון ואמרתי בוקר טוב בנימוס, והשוטר פצח בשטף קללות על החברה שאני עובד בה: כולכם חרא של נהגים, צריך להוריד אתכם מהכביש, אין יום שאני לא רואה רכב שלכם עושה עבירות תנועה, אתם עוקפים בצמתים ומשתוללים בכביש, וכו'.

הוא הראה לי את המהירות בצג של הממל"ז לשבריר שניה, ואז הוא לזר שוב והראה לי "הנה, תראה את המונית, נוסעת 90. אתה רואה? לא צריך להשתולל".

בקיצור הבנתי שלא משנה מה אני אעשה או אגיד, השוטר החליט שהוא רושם לי דו"ח ברגע שהוא ראה אותי. קיבלתי קנס של 750 ש"ח. יש לי כמה שאלות:

 

1. האם לעובדה שהיו לידי עוד רכבים בכביש יש משמעות?

2. המקרה קרה באזור רחוק ממקום מגוריי, האם אצטרך לנסוע עד לשם אם אבקש להשפט?

3. היה לי תנאי על מהירות, האם הוא יופעל רק במידה שאורשע במשפט או גם אם אשלם את הקנס? ואיך אני בודק אם התנאי כבר נגמר?

 

אשמח לכל סוג של תשובה או עצה.

 

תודה ושבוע טוב,

יוני

 

לפי התיאור שלך סביר יותר שהרכב שעקף לפניך הוא שנתפס במהירות ולא אתה, אבל...

 

מקום שיפוט הוא באיזור בו נתפסת אלא אם אתה רוצה להודות אז יכולים לשפוט אותך באיזור מגוריך

 

לך למשטרה ובקש להוציא את גליון העבירות שלך ואז תראה אם התנאי עדיין בתוקף.

 

אם התנאי בתוקף שלם את הקנס , התנאי יכול להיות מופעל רק על ידי שופט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום רב.

 

דו"ח המהירות שנרשם לך הוא מסוג ברירת משפט, כך שבכדי להביא את העניין לבחינה

ולבדיקה של בית המשפט עלייך להגיש בקשה להישפט.

 

1. העובדה שהיו כלי רכב סביבך יכולה להיות מאוד רלוונטית.

2. בית המשפט אשר ידון בתיק יהיה בית המשפט אשר בשטח

ובתחום שיפוטו בוצעה העבירה

3. הרשעה עלולה להביא להפעלת העונש המותנה.

 

בכדי לקבל החלטה מה לעשות ואיך לטפל ולנהל את התיק יש לבדוק

ראשית את חומר הראיות (תרשומת עורך הדו"ח, תגובתך, בדיקות

תחילת וסיום משמרת, יומן הפעלת מכשיר האכיפה, תע"צ תקינות וכו')

וכן יש לבדוק את גיליון הרשעותייך.

 

את הדברים הללו יש כמובן לבדוק במסגרת התייעצות עם עו"ד, איש מקצוע בתחום.

 

רק לאחר בדיקת הדברים הללו והערכת הסיכויים בתיק ניתן יהיה לקבל

החלטה מושכלת לגבי הצעדים שיש לנקוט בתיק.

 

עו"ד אסף שמיר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אף אחד לא שם לב חוץ ממני שהשוטר לא הציג את המרחק ? נראה כאילו מצא כתירוץ את הלזירה הנוספת של המונית כדי למחוק את הנתון האחרון.

:evil:אחינו הנהג:evil:
פורסם

אכן כן השוטר לא צריך למחוק את הלזירה .

הוא צריך להראות לך את המהירות ואת המרחק .

אם המצב הוא כמו שתיארת תלך למשפט ותזמן את השוטר.

אני מקווה בשבילך שבדיברי הנהג שאלת למה הוא מחק את הלזירה ומכפיש את נהגי החברה בה אתה עובד.

במשפט זה עוזר, אם לא מילה שלך מול שלו ולא מאמין שהוא יגיד שמחק את הלזירה.

בהצלחה.

פורסם

שוטר מנוסה מראה את המהירות ומראה את המרחק.

 

שוטר מנוסה יותר , גם אם לא הראה את המרחק רושם אותו בדו"ח.

 

יראה הבחור בדו"ח אם לא רשום המרחק.

 

לא רשום המרחק בדו"ח ילך למשפט ויצא זכאי, אלא אם רשם השוטר את המרחק יותר מאוחר , ואז יהיה קצת יותר קשה לך לצאת זכאי, אבל עדיין אם סיכוי משופר לזיכוי .

 

כמו שכתב העו"ד המלומד יש עוד לא מעט פרמטרים שאותם צריך לבדוק , אבל ללא דו"ח קצת קשה לדון בהם.

 

חלקם דרך אגב לא מופיעים בדו"ח לנהג אלא בחלק האחורי של הדו"ח שנשאר בידי השוטר אותו אפשר לקבל כאשר מצלמים את התיק + מה שרשם העו"ד המלומד לגבי המכשיר שמדד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למיטב ידיעתי, בהעתק הדוח שמקבל הנהג, לא נרשם טווח גילוי (אלא אם כן, אולי בנסיבות המקרה).

בדוח המקורי, שנשאר אצל השוטר - מאחורה קיימים פרטים וסעיפים רלוונטיים בהפעלת הממל"ז,

אותם הוא מסמן ורושם. ביניהם כמובן המרחק שנמדד.

פורסם

elili

 

טעות בידך

 

בדו"ח מקדימה רשומה גם המהירות וגם המרחק בשתי רובריקות נפרדות

 

המרחק נרשם כך 245.8 מ' המהירות נרשמת פעמיים לפני ההפחתה ואחרי ההפחתה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אכן, לא שמתי לב.

- מהירות לאחר (הפחתה) ומהירות מותרת.

- ובנסיבות: מהירות והמרחק שהוצגו במכשיר.

 

גם אם לא נרשם בהעתק, השוטר בכל מקרה מחויב לרשום זאת בדוח המקורי, מאחורה.

×
×
  • תוכן חדש...