Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רכב ממגרש רק בתשלום אחד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, ביקשו ממני (מגרש טרייד אין) שאביא להם צ'ק בנקאי כך שאם אני רוצה לשלם בתשלומים אז זה יהיה מול הבנק.

אמרו לי שלא עושים העברת בעלות עד שכל הסכום אצלם..

 

 

ככה זה באמת נהוג? (רכב ראשון שלי)..

פורסם

אין דבר כזה "נהוג". כל מקום והחוקים שלו.

אם אתה רוצה מימון אתה יכול לקחת אותו דרך הבנק או דרך סוחרים שנותנים אפשרות למימון דרכם.

גם דרך הסוחרים זה בסופו של דבר מול בנק כלשהוא רק שהם משיגים תנאים טובים מצד אחד אבל גוזרים קופון מצד שני.

בקיצור, בדוק מול הבנק שלך ותשווה תנאים של עסקה ספציפית.

בהצלחה.

פורסם

מה זה "מימון"? יש לי את כל הכסף ואני לא צריך הלוואה.

אני פשוט לא נוהג לשלם בתשלום אחד על עסקאות כאלה גדולות..

אם אני לא מרוצה מהמוצר (מוצר פגום) אז אני רוצה לעצור את התשלום הבא.

האם מגרשים לא מעבירים בעלות עד שכל הסכום אצלם? או שיש מגרשים שמוכרים בתשלומים?

פורסם

לא הבנתי מה בעצם אתה מנסה לעשות.

ברוב הסוכנות יש אפשרות לקנות רכב ולשלם בתשלומים. זה לא אומר שיש לך זכות לעצור את התשלומים הבאים גם אם לדעתך הרכב פגום. סוכנות מסודרת תדאג להעברת בעלות לרכב ביום הקנייה מסיבה אחת פשוטה - כל עוד לא בוצעה העברת בעלות הרכב עדיין רשום על תו סוחר ובאופן עקרוני השימוש בו אסור עפ"י חוק.

 

בקיצור, אתה לא בכיוון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דייב, זה לא מחשב , או עכבר או מיקרופון מאיזו חנות שניתן לעצור את התשלומים רק כי הוא פגום או כי הוא לא מנגן (בצחוק כמו MP3...)

 

זהו רכב, על אחריותך לבדוק אותו קודם לכן, לעשות את כל הבדיקות, ביום הקנייה והעברת הבעלות, הרכב שלך ואך ורק שלך, זה הכל.

 

זה לא מוצר שניתן להחזיר תוך 14 ע"פ החוק כן... אתה באמת שלא בכיוון.

×
×
  • תוכן חדש...