Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ECP,טורבו וכאב ראש אחד גדול(POLO 1.2TSI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-מדובר על VW POLO 1.2 TSI שעלתה לכביש ב09/10, עם 18אלף ק"מ-

 

ביום רביעי בלילה,כמה דק' לאחר ההתנעה ותחילת הנסיעה נדלקה נורת EPC-ההרגשה שהייתה מלווה בזה היא הרגשה של חוסר סחיבה קיצוני,ולכן עצרתי בצד וכיביתי את המנוע. מבט מהיר בספר רכב הראה שיש תקלה בבקרת מנוע אלקטרונית ושיש לגשת למוסך. חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי שהגורמים האפשריים להופעה של הנורה הזאת הם יוניט ברקס/מצערת שיצאה מכיול/חיישן maf תקול.

היום בבוקר נסעתי לאחד המוסכים של צ'מפיון באזור המרכז(הנסיעה היתה מלווה גם בחוסר סחיבה,כאילו אני נוסע על 1.2 אטמוספרי ולא 1.2 מוגדש אבל הנורה לא דלקה,והמנוע נמנע מלטפס מעל ל3K סל"ד)-בהתחלה אמרו לי "זה רק עדכון תוכנה קטן,תופעה ידועה והכל בסדר",אבל אחרי חצי שעה אמרו לי שהטורבו הלך ושצריך להחליף. עכשיו השאלה שלי האם זה הגיוני שאחרי שנה+- הטורבו הולך? העובדה שהמנוע היה אוכל שמן בחודשים הראשונים שלו קשורה איכשהו?

 

חיפשתי עוד טיפה באינטרנט ומצאתי כמה אנשים שכתבו שגם אצלם מיהרו להודיע שהטורבו הלך,בזמן שהתקלה היתה נעוצה בקלאץ'.מה אפשר לעשות כדי לאבחן את התקלה בצורה מדוייקת(ובלי המשחקים האלה של להחליף 1001 חלקים ולא לפתור את הבעיה)

 

תודה מראש,וחג שמח

פורסם

לנו היתה אוקטביה 2010 עם אותו מנוע בדיוק ולאחר כ-10 חודשים איתה, משהו בסביבות ה-17K ק"מ אם אני לא טועה, אותו דבר קרה. ראיתי את הנורה בזמן חנייה ולא ויתרתי - מבחינתי נורות נידלקות לא בישביל להאיר לי את פנים הרכב, יש סיבה.

גם אני הלכתי לצ'מפיון (בצפון) וגם לי עדכנו תוכנה ואמרו שהם לא רואים כלום ושאם זה יחזור שאדבר איתם. כמובן שזה חזר והפעם באמת הרכב לא סחב (בדיוק אותה תחושה כפי שתיארת). לבסוף השארתי את הרכב ליום שלם במוסך בזמן (שלטענתם) הם יצרו קשר עם הייצרן ולבסוף הוחלט להחליף טורבו. לאחר החלפת הטורבו (משהו כמו שבועיים שלושה) החלטתי למכור משיקולים כאלו ואחרים כך שאני לא יכול לדווח אם זה עזר והתופעה לא חזרה.

פורסם
לנו היתה אוקטביה 2010 עם אותו מנוע בדיוק ולאחר כ-10 חודשים איתה, משהו בסביבות ה-17K ק"מ אם אני לא טועה, אותו דבר קרה. ראיתי את הנורה בזמן חנייה ולא ויתרתי - מבחינתי נורות נידלקות לא בישביל להאיר לי את פנים הרכב, יש סיבה.

גם אני הלכתי לצ'מפיון (בצפון) וגם לי עדכנו תוכנה ואמרו שהם לא רואים כלום ושאם זה יחזור שאדבר איתם. כמובן שזה חזר והפעם באמת הרכב לא סחב (בדיוק אותה תחושה כפי שתיארת). לבסוף השארתי את הרכב ליום שלם במוסך בזמן (שלטענתם) הם יצרו קשר עם הייצרן ולבסוף הוחלט להחליף טורבו. לאחר החלפת הטורבו (משהו כמו שבועיים שלושה) החלטתי למכור משיקולים כאלו ואחרים כך שאני לא יכול לדווח אם זה עזר והתופעה לא חזרה.

לאחר החלפת הטורבו(בתקופה שהרכב היה ברשותך עד המכירה) המנוע חזר לתפקד כמו שהיה לפני שהנורה נדלקה,או שההחלפה היתה רק פתרון חלקי לבעיה?

פורסם

זה ידוע שמנועי ה TSI אוכלים שמן בחודשים הראשונים.

בעיות בטורבו... זה כבר עניין אחר.

האם יש עוד מישהו שחווה בעיה בטורבו?

 

מה אופי הנהיגה שלכם?

פורסם

יש בעיה ידוע בטורבו של ה 1200 הציר שפותח את הווסט גיט נתפס .

והטורבו שירכב ברכב הוא כבר מדגם משופר .

יצא לי להחליף 5 טורבים כאלה בחודש האחרון (אני עובד במורשה של סקודה )

ויש גם בעיה בחוטי הצטה של צילנדר 2 הוא מבריח ניצוץ על הצינור דלק .

מה שגם גורם לקרטועים לפעמים .

פורסם
יש בעיה ידוע בטורבו של ה 1200 הציר שפותח את הווסט גיט נתפס .

והטורבו שירכב ברכב הוא כבר מדגם משופר .

יצא לי להחליף 5 טורבים כאלה בחודש האחרון (אני עובד במורשה של סקודה )

ויש גם בעיה בחוטי הצטה של צילנדר 2 הוא מבריח ניצוץ על הצינור דלק .

מה שגם גורם לקרטועים לפעמים .

 

זאת הסיבה שעשו מעבר "חד" ומהיר לטורבו של KKK - במקום טורבו מבית IHI (השייכת ל-KKK)...

 

בכל מקרה, זה ממש לא מעודד. אני אישית עוד לא נתקלתי באף מהבעיות שציינתי (21,000 ק"מ) - וטוב שכך. מקווה גם לא להתקל בהן...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש בעיה ידוע בטורבו של ה 1200 הציר שפותח את הווסט גיט נתפס .

והטורבו שירכב ברכב הוא כבר מדגם משופר .

יצא לי להחליף 5 טורבים כאלה בחודש האחרון (אני עובד במורשה של סקודה )

ויש גם בעיה בחוטי הצטה של צילנדר 2 הוא מבריח ניצוץ על הצינור דלק .

מה שגם גורם לקרטועים לפעמים .

 

כבר שמעתי על הרכבים האלו הרבה תקלות גיר טורבו חשמל מה לא ,אבל מה שאתה אומר כאן לגבי ניצוץ על צינור הדלק

זאת סכנת נפשות ,הרכב יכול להידלק בשנייה זאת כבר לא תקלה שהרכב נתקע וגוררים למוסך .

דרך אגב ככה בדיוק נדלקת חיפושית חוט ההצתה הראשי שמחובר לכוהל קרוב מידיי לצינור הדלק.

פורסם

הרכב לא יכול להידלק תרגע .

הצינור הוא מתכת של הלחץ הגבוה .

פשוט החוט קרוב מידי לצינור והבידוד שלו מדי פעם מעביר ניצוץ

מחליפים את חוט הצתה ומוסיפים מבודד והבעיה נפתרת

אם תרצו תמונות אני יצלם מחר בעבודה

פורסם
זאת הסיבה שעשו מעבר "חד" ומהיר לטורבו של KKK - במקום טורבו מבית IHI (השייכת ל-KKK)...

 

בכל מקרה, זה ממש לא מעודד. אני אישית עוד לא נתקלתי באף מהבעיות שציינתי (21,000 ק"מ) - וטוב שכך. מקווה גם לא להתקל בהן...

יש דרך לזהות שהטורבו שיתקינו הוא באמת הטורבו של KKK ולא של IHI?

פורסם

תסתכל על הWG אם רשום שם IHI 1634 אז יש לך את הטורבו של IHI.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
תסתכל על הWG אם רשום שם IHI 1634 אז יש לך את הטורבו של IHI.

וזה אכן מה שרשום על הWG.

דיברתי עם הבחור שהחליף את החלק והוא אמר "אין לי מושג..זה מה שהביאו לי,וזה מה שהרכבתי. הכל בסדר".שדיברתי עם מנהל המוסך הוא טען שהוא לא יכול לתת "אחריות מוארכת" למרות שהחלק הוחלף בטרם עת,ושקיבלנו את החלק המשופר. הוא אמר שאם דבר כזה יקרה בעתיד ולא במסגרת האחריות(ז"א,עוד שנה לדוגמא) הם לא לוקחים אחריות והדבר היחיד שהם יכולים לעשות זה לפנות לצ'מפיון/VW בגרמניה בבקשה ל"גוד וויל" בתקווה שהם יסכימו.

 

למי לפנות עם זה עכשיו?

פורסם

יבואן הרכב לא חייב לתת לך שום אחריות מוארכת מעבר לתקופת האחריות הרגילה.

הוא חייב לתקן את הרכב בתקופת האחריות ואת זה הוא ביצע.

אם יהיו תקלות בחודשים שלאחר סיום האחריות, והרכב עבר טיפולים סדירים במוסכים מורשים-תוכל לבקש השתתפות (חלקית או מלאה,לרוב חלקית) בעלות התיקון.

אולי יסכימו להשתתף ואולי לא.

אבל ברור שאף אחד לא יתחייב לך על זה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...