Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://www.themarker.com/cars/1.1522843

 

 

בכבוד המפוקפק של המכונית האמינה פחות זוכה רנו מגאן (2.54 תקלות בשנה). נתוני חברת הליסינג מצביעים על תקלות בכמה מכלולים, בהם מערכת החשמל, תיבות ההילוכים והמנועים, שעלות תיקונם יכולה אף להגיע לעשרות אלפי שקלים. יאיר קריספין ממוסך שילר בקבוצת שילר (גן שלמה) מחזק את הדברים: "רנו היא מכונית נוחה מאוד לקונים הראשונים - לאחר מכן יש יותר בעיות. יש תקלות חשמל, בעיות מגעים, חלקים יקרים, מיסבי גלגלים. זה רכב זול ונעים לנהיגה, אבל התחזוקה עולה כסף".

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואלה, 13 עמודי תגובה על רכב שלמרבית המגיבים לא היה ברשותם, אבל באורח פלא יודעים הכל עליו, מדהים.

 

ולגבי הסקר בדה מרקר , עד שלא יהיה זיהוי ונתונים גלוים לא ניתן להתייחס לנתונים ברצינות, חלק מהחברות מוחזקות על ידי יבואנים עם אנטרסים ברורים לניגוח , כך שסקר בעילום שם אינו שווה כקליפת השום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאוריה שלך - במציאות טויוטה והונדה מגרדות את הקרקעית והם משחדים את העיתונות כדי שיכפישו את רנו.

 

בדיוק השותף שלי לחדר בעבודה אשפז את הפלואנס שלו אחרי עוד תקלה מרגיזה.באו אלדן לקחו את הגרוטאה על גרר. כנראה שמשלמים לו להכפיש את קרסו.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאוריה שלך - במציאות טויוטה והונדה מגרדות את הקרקעית והם משחדים את העיתונות כדי שיכפישו את רנו.

 

בדיוק השותף שלי לחדר בעבודה אשפז את הפלואנס שלו אחרי עוד תקלה מרגיזה.באו אלדן לקחו את הגרוטאה על גרר. כנראה שמשלמים לו להכפיש את קרסו.

 

אני לא טוען דבר , אתה פיתחת את תאורית הקונספרציה שלך לבד.

וסיפורים על חברים... , לא נמאס הא ? , מה עם איזה צילום של מאגאן על גרר ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעו,



 

יום שישי הלכתי לקרסו לברר מקרוב על העסקה הזו - אני לא אפרט את המחירים שהציעו לי כי זה פשוט לא לעניין לפרסם נתונים של הצעת מחיר בעיניי - זה יכול לעשות נזק ואני נמנע מכך.

 

הגעתי אליהם בלי הקורולה 96 - ביררנו מחירון לצורך מחיר עקרוני ולשמחתי הרבה הקורולה שלי שומרת על ערך בצורה פרפקטית והערך שלה עומד על 20,000 בול.

 

הם נתנו לי את המחירון של הרכב מבלי בכלל להתווכח - אמרו, תביא את הרכב שנראה שאין לו פגיעת שלדה וזה הכל.

 

מה שהתבקשתי זה להוסיף את הפער בין המחירון של הרנו לבין הקורולה ובעצם את הסכום הזה אפשר לקחת במימון מלא דרך מימון ישיר או דרך הלוואה מהבנק (במקרה שלי יש לי תנאים טובים מאוד לקחת הלוואות וכנראה שלא ישתלם לי בכלל ללכת דרך אופציית המימון אם אבחר לעשות את העסקה).

 

עכשיו - מה בעצם אני מרוויח כאן?

 

1. רכב שנת 2008 שנראה חדש לחלוטין גם מבחוץ וגם מבפנים - גם עשיתי נסיעת מבחן על אחת כדי לראות מה התחושה.

2. שלוש שנות אחריות (או 60K קילומטר אבל רכב שני אצלנו, הוא לא יעבור את המרחק הזה בשלוש שנים).

3. ביטוח חובה + מקיף חינם לשנה הראשונה (עד 4K שקלים).

4. הרכב עובר טיפול מלא ליישור קו על חשבונם וזה כולל רצועת טיימינג במידה ועוד לא עשו + צמיגים.

5. וואוצ'ר הנחה לשלושה טיפולים.

6. מבצע בהצדעה - היות ויש לי תעודת חייל מילואים פעיל "בהצדעה" אני מקבל שדרוג לדברים הבאים:

 

רדיו דיסק מולטימדיה + GPS IGO8 + חיישני רוורס + מצלמת רוורס + משענות ראש עם מסכים + חישוקי סגסוגת (מגנזיום)

 

7. אני לא צריך להתעסק עם מכירה של רכב שנת 96 - זו הברכה האמיתית בעיני, שונא למכור רכב פשוט שונא את כל החייזרים שמגיעים וחושבים שאני מוכר מינימום רכב מירוץ וגם כל אחד פתאום נהיה לי מוסכניק - איכסה!

8. מימון מלא לתקופה של עד 5 שנים על הרכב.

 

תשמעו - תנו לי דיל מתחרה יותר טוב, איך שלא תביטו על זה קרסו באמת עושים כאן צעד יפה מאוד ואני מקווה שנתחיל לראות את זה יותר ויותר כי סה"כ רכבי ליסינג מתחילים להציף את השוק.

 

אני בהחלט - שוקל לסגור עסקה.

 

אוקיי בואו נאמר שהרכב יהיה לא אמין - כמה לא אמין? - במהלך שלושת השנים הראשונות יש אחריות - כן אני יודע, תמיד ינסו להתנער מאחריות - אני לא נולדתי אתמול אבל בסופו של דבר אחריות שכתובה שחור על גבי לבן היא דבר מחייב.

 

 

נסיעת מבחן -

 

אין ספק הרכב הזה קצת כבד בהילוך ראשון ועדיף לתת שם גז בכדי להעביר אותו לשני כמה שיותר מהר - אבל זה ממש לא משהו רציני וסה"כ הרכב נוסע יפה וחלק והוא מאוד מאוד נוח - מאוד.

 

בטיחותי מרווח, חסכוני - תחזוקה? בתקווה שאלו יהיו רק טיפולים שנתיים - לא צריך להיות משהו נוראי.

 

האופציה השניה שלי היא או לקנות קופסאת מוות ב60K ידנית חדשה או לקנות רכב יד 2 בלי אחריות, בלי ביטוח, בלי חבילת שדרוג של צה"ל

 

איך שלא תביטו על זה - זה דיל טוב.

 

אני בהחלט מתלבט כרגע אבל כמו שזה נראה - אני הולך לסגור.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.themarker.com/cars/1.1522843

ציטוט:

בכבוד המפוקפק של המכונית האמינה פחות זוכה רנו מגאן (2.54 תקלות בשנה). נתוני חברת הליסינג מצביעים על תקלות בכמה מכלולים, בהם מערכת החשמל, תיבות ההילוכים והמנועים, שעלות תיקונם יכולה אף להגיע לעשרות אלפי שקלים. יאיר קריספין ממוסך שילר בקבוצת שילר (גן שלמה) מחזק את הדברים: "רנו היא מכונית נוחה מאוד לקונים הראשונים - לאחר מכן יש יותר בעיות. יש תקלות חשמל, בעיות מגעים, חלקים יקרים, מיסבי גלגלים. זה רכב זול ונעים לנהיגה, אבל התחזוקה עולה כסף".

הסקר לא מדווח כמו שצריך. לרכב בן 3 יש יותר תקלות מאשר רכב בשנתו הראשונה ולכן יש להשוות רכבים בני אותו גיל. יתכן שהעיתונאי עשה בלגן מתוצאות הסקר כי סביר שרוב הרנו מגאן שבסקר היו ישנים (בני 3 שנים?) לעומת הקליאו שהיו בני פחות משנה וחצי (לפי היבואן). נראה לי שגם רכבי היונדאי גטס היו די ישנים מכיון שבשנתונים החדשים הI20 החליפה את הגטס.

כשאיגוד הצרכנים האמריקאי עושה סקר כזה הוא משווה רכבים בני אותו שנתון, וכך צריך להיות.

 

לדעתי חשוב יותר מה אומר המוסכניק על הרנו מאשר סקר שאולי לא בוצע כהלכה .

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד רלוונטי ואפילו מייפה את המציאות , הרי אין היום בשוק מגאן 2 בגילאים של פחות מ3.

לדעתי התוצאה הזו היא התוצאה הכי טובה שהמגאן תגיע אליה כי זה ב3 השנים הראשונות של הרכב,

אחר כך חברות הליסינג מפזרות את הרכבים הללו למחפש המציאות המצוי וכמובן הרכבים מתחילים להתיישן, להתקלקל וכו'.

 

 

לאנוס, הפער בין המחירונים של הקורולה למגאן הוא לא רלוונטי כי הרנו נמכרות חזק מאוד מתחת למחירון.

עדיף לך לקנות במחיר השוק של המגאן ולמכור את הקורולה הזו . אני בטוח שאתה תמכור אותו בשניה לכל חובבי המקררים היפניים למיניהם, מה עוד שזה רכב בן 15 שמטופל בחברה (?!)

אתה מתפתה פה לשטויות כמו רדיו דיסק, בעוד אתה הולך לקנות רכב עם שוק רע, במחיר מחירון שאין לזה אח ורע.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

lanosforce, אתה רציני? באמת הביאו לך מחירון מלא על קורולה 96???:shock:

 

וואו! הם באמת עד כדי כך נואשים למכור את הרכבים האלה, זה לא יאומן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון שהם מצאו פראייר שישלם מחירון על מגאן אז זרמו עם מחירון על הקורולה :)

חכה, הם יקחו אותה לבדיקה יביאו ריג'קטים וינסו לחתוך אותו לחצי מחירון. לעומת זאת על המגאן יש להם מחירון.

WIN WIN SITUATION.

 

תמיד יש כוכביות בהסכם שהמחירון הוא הבסיס למחיר הסופי שהטרייד אין יתן בכפוף למליון דברים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מגרשי הרכב שבדקתי בהם את ערכה של הקורולה - נותנים לך את המחירון אבל אז גם עושים את הדיל בדיוק כמו שאייל אמר - לפי המחירון של הרכב שאתה רוצה לקנות.



 

אחרת - אתה היית מתמקח איתם ושובר להם את התחת על המחיר של הרכב שאתה הולך לרכוש מהם ומוכר את הרכב שלך בשוק הפרטי ובתכלס יוצא יותר מרווח.

 

אין לי ספק שלמכור את הקורולה בשוק הפרטי למרות שקיבלתי עליה "מחירון" בקרסו היה הרבה יותר רווחי בשבילי - אבל אני פשוט לא מעוניין אפילו לנסות למכור את הרכב, לא רוצה, אין לי זמן לזה אין לי כוח לזה.

 

גם עכשיו שאני כותב את ההודעה הזו אני עובד וגם אם באחת בלילה אני אגיב כאן - אני עובד.

 

אני מחפש מראש פתרונות נוחים יותר מאשר כלכליים ואני מודע לכך - פראייר? כל אחד וההשקפה שלו לגבי כך.

 

וכן אני מטפל בטויוטות שלי רק בחברה - טיפול רגיל לקורולה נע במחירים שבין 300 ל800 שקלים לא יותר

 

חוץ מתושבות מנוע ומשאבת מים לא השקעתי ברכב הזה כלום בעצם חוץ מטיפולים רגילים אז לאמר לך שהרגשתי נטל כלשהוא בלטפל ברכב במוסכי חברה? ממש לא.

 

מעבר לכך אני מתעקש לשים בטויוטה את השמן הייעודי לה ושהשמן הזה יהיה איכותי - כבר אכלתי לא מעט כאפות במוסכים לא מורשים עם רכבים קודמים על שמנים שאני בטוח שרימו אותי בהם - לא עושה את זה שוב.

 

ידעתי שאם אני אכתוב את התגובה הזו אני אותקף במקום שמישהו בכלל יגיד לי תתחדש - תהנה.

 

זה הטבע של הישראלי - כל אחד כאן בטוח בצדקת דרכו עד כדי רמיסה וחוסר כבוד כלפי מי שעושה דבר אחר.

 

מצטער - לא יכול למצוא דיל טוב יותר, בטח שלא במסגרת התקציב שיש לי בטח שלא ברצון שלי לשמור על הנוחות של התהליך מנגד לכדאיות שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



מה שהתבקשתי זה להוסיף את הפער בין המחירון של הרנו לבין הקורולה

 

 

 

מעבר לכך שאני מצטרף לדעתך על כך שהעיסקה ראויה, משהו לא ברור במה שכתבת.

 

לצורך העניין נניח שהמחירון של רנו 65K.

מחיר השוק שלה הוא 40K.

קרסו היום ללא מיקוח מוכרים אותה ב50K.

 

מחיר השוק של הקורולה לקונה הראשון בלי להתמקח הוא נניח 12K.

 

מוטב לך למכור אותו לראשון שבא, בלי התעסקויות, או לסוחר הקרוב, לקבל 12K ולשלם לקרסו עוד 38K, מאשר ללקבל מקרסו 20K ולשלם להם עוד 45K.

 

או כמובן, להתמקח טוב יותר עם קרסו. שלא יתנו לך מחירון על הקורולה, אבל שיתנו מחיר קרוב למחיר השוק של רנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאוריה שלך - במציאות טויוטה והונדה מגרדות את הקרקעית והם משחדים את העיתונות כדי שיכפישו את רנו.

 

בדיוק השותף שלי לחדר בעבודה אשפז את הפלואנס שלו אחרי עוד תקלה מרגיזה.באו אלדן לקחו את הגרוטאה על גרר. כנראה שמשלמים לו להכפיש את קרסו.

 

אייל, לא קראת את השרשור?

 

הכתבה הזו כבר עלתה לפני מס' עמודים, ו(תגובה 90 בערך) לא תוכל להתעלם מתגובת קרסו לפיה הרכבים שנבדקו הם מלפני "מהפיכת האמינות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך שאני מצטרף לדעתך על כך שהעיסקה ראויה, משהו לא ברור במה שכתבת.

 

לצורך העניין נניח שהמחירון של רנו 65K.

מחיר השוק שלה הוא 40K.

קרסו היום ללא מיקוח מוכרים אותה ב50K.

 

מחיר השוק של הקורולה לקונה הראשון בלי להתמקח הוא נניח 12K.

 

מוטב לך למכור אותו לראשון שבא, בלי התעסקויות, או לסוחר הקרוב, לקבל 12K ולשלם לקרסו עוד 38K, מאשר ללקבל מקרסו 20K ולשלם להם עוד 45K.

 

או כמובן, להתמקח טוב יותר עם קרסו. שלא יתנו לך מחירון על הקורולה, אבל שיתנו מחיר קרוב למחיר השוק של רנו.

 

צביקי,

 

הבנת נכון! וזה גם בדיוק מה שאייל מנסה לאמר ובגלל זה גם קרא לי פראייר.

 

אין לי ספק בזה שאני יכול להרוויח הרבה יותר על מכירת הרכב שלי באופן פרטי מאשר לסגור עסקה - מצד שני בוא נראה לאן הגישה של "רק שלא יגידו עליי שאני פראייר" תוביל אותי ולאן הגישה של "אני רוצה לעשות את מה שנכון עבורי" תוביל אותי.

 

"אנחנו בטח לא פראיירים"

 

- 1. להעמיד את הרכב למכירה.

2. להתעסק עם קונים פוטנציאלים שכבר כאלו ראיתי עשרות ואולי מאות ורובם המוחץ פשוט מעוררי רחמים - בא לי להקיא רק מלחשוב על זה.

3. לתת לכל הדיוט לנסוע לי על הרכב - רובם נותנים קיק דאון וגם קופצים על במפים רק בשביל לראות עם הבלמים בסדר.

4. רכבים ישנים היום - אני רואה גם כאלו שעומדים חצי שנה יותר - חברים אני רוצה לתת לאשה רכב בטוח יותר כאן ועכשיו - לא רוצה לחכות ועל זה, אני מוכן לשלם!

5. זכיון דברים, העברת בעלות, בדיקת קנייה - רוצחים לרכב את הצורה תוך כדי

 

בסופו של דבר בחלק מהמקרים עשו לי כאלה נזקים לרכבים שמכרתי וכמובן - אתם חושבים שלקחו אחריות? לא, אני נשארתי עם רכב שדורש תיקון רק בכדי לנסות להמשיך למכור אותו.

 

אני לא מתבייש לאמר את זה שעת עבודה שלי לא זולה, לא זולה בכלל - כל פעם לקבוע עם מישהו, כל פעם לגשת לעשות בדיקה - מצטער, זה גם עולה כסף!

 

הגישה של "אני אעשה מה שטוב לי ומה שנתפס בעיניי כנכון"

 

מוביל אותי לעסקה בהחלט יקרה יותר אבל

 

1. אני לא מתעסק עם מכירת הרכב.

2. העברת הבעלות נעשית במקום.

3. אני מקבל מעבר לרכב חדש ב12 שנים קדימה מהרכב שלי גם רכב שכלולות בו כל ההטבות שציינתי מעלה - כאן ועכשיו.

 

חברים - אני יודע בדיוק כמה העסקה הזאת עולה לי - זה עניין שלי ושלי בלבד.

 

בין לאמר לי שאני טועה ולבין לקרוא לי פראייר יש מרחק עצום.

 

אני בטוח שיש יותר מאדם אחד כאן שמסכים לגישה של נוחות אם יש יכולות לעומת החברה שאומרים כל ההחלטות בחיים צריכות להיות החלטות כלכליות נטו.

 

לאמר לכם משהו בשיא הכנות -

 

רוב האנשים שאני רואה בחיים שלי שעושים רק החלטות כלכליות בחיים שלהם וגם שרק לא יתפסו כפראיירים - לא זוכים ממש להנות מהחיים כמו אנשים שמחליטים לפעמים לעשות החלטות לא כלכליות אבל כן להרשות לעצמם כשאפשר לשלם קצת יותר אבל להתעצבן הרבה פחות.

 

שכל אחד יקח את מה שרשמתי לעצמו ויחשוב על זה קצת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע,

 

כל שכתבת מקובל עלי לחלוטין, אבל בפורום ייעוץ - משתדלים לתת את העצה הטובה ביותר גם מבחינה כלכלית.

הרי אם כסף לא היה משחק אצלך שום תפקיד, היית קונה רכב חדש לחלוטין.

 

ושוב אני שואל. לגשת למגרש רכב, ולצאת עם סכום כסף במזומן, כל סכום - עדיין ישאיר אצלך כמה אלפי שקלים, ובנוסף תקבל את כל היתרונות שציינת קודם. מדוע לא לעשות זאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי במגרש רכב המקסימום שאתה מקבל זה רכב שהתחייבו לך בו על שאסי ותאונות.



 

כי אתה לא מקבל אחריות לשלוש שנים אולי לחצי שנה וגם אז מה כבר מגרש רכב יכול לכסות? לך תתבע אותם. יבואן אתה בהחלט יכול לתבוע וגם רואים הרבה מקרים בהם התובע בהחלט זוכה.

 

כי אתה לא מקבל ביטוח מתנה.

 

כי אתה לא מקבל אבזור כל כך עשיר ובאמת - וואו.

 

ויש עוד כמה סיבות אבל אני לא חושב שיש לי סיבה להמשיך עם זה לא?

 

ולגבי זה שבגדול מנסים בסופו של דבר לעזור כאן - כן ברור לי, אבל יש אפשרות לעשות את זה עם טקט ויש אפשרות לעשות את זה בחוסר טקט מושלם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...