Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

המכונית היא מאזדה לנטיס 1.6 ליטר, למרות שלדעתי זה לא משנה...

 

לחרדתי גיליתי, שככל הנראה אני נוסע ללא פקק מילוי שמן מנוע, מזה כשבוע. כנראה אחרי שמילאתי שמן, שכחתי לסגור, והפקק םשוט נפל בנסיעה. גיליתי זאת הבוקר במסגרת בדיקת השמן השבועית...

 

מחר בבוקר אקנה פקק, אבל עד אז, האם מסוכן לנסוע כך? ראיתי מעט סימני בריחת שמן מסביב למנוע - בעיקר באזור המסגרת הקדמית, ליד הרדיאטור. בינתיים שמתי מעל הפתח חיתול בד שיהווה מעין מחסום ליציאת שמן, מקווה שזה בסדר, ושזה לא ישרף כשהמנוע חם. מה דעתכם?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מעבר לסכנה שקיימת באיבוד שמן, יש חשש לחדירת לכלוך (חול ואבק) לתוך המנוע (ואפשרות לנזק שייגרם).

לא הייתי נוסע שנייה אחת ברכב במצבו.

צריך להשיג לדעתי פקק כזה במיידי (לא אמורה להיות משימה קשה במיוחד).

alfa 156 2.5.

פורסם

כמו שכתבו מעליי, באופו ודאי נכנס לך למנוע אבק ולחות שגורמים לפגיעה בשמן.

 

תקנה פקק שמן ובנוסף, תחליף את השמן הקיים ואת מסנן השמן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
שלום!

 

המכונית היא מאזדה לנטיס 1.6 ליטר, למרות שלדעתי זה לא משנה...

 

לחרדתי גיליתי, שככל הנראה אני נוסע ללא פקק מילוי שמן מנוע, מזה כשבוע. כנראה אחרי שמילאתי שמן, שכחתי לסגור, והפקק םשוט נפל בנסיעה. גיליתי זאת הבוקר במסגרת בדיקת השמן השבועית...

 

מחר בבוקר אקנה פקק, אבל עד אז, האם מסוכן לנסוע כך? ראיתי מעט סימני בריחת שמן מסביב למנוע - בעיקר באזור המסגרת הקדמית, ליד הרדיאטור. בינתיים שמתי מעל הפתח חיתול בד שיהווה מעין מחסום ליציאת שמן, מקווה שזה בסדר, ושזה לא ישרף כשהמנוע חם. מה דעתכם?

ראיתי מקרים כאלו שנגרמו במנוע שחוק עקב חוסר שימון. כמה שמן אבדת?

פורסם
בינתיים שמתי מעל הפתח חיתול בד שיהווה מעין מחסום ליציאת שמן, מקווה שזה בסדר, ושזה לא ישרף כשהמנוע חם. מה דעתכם?

ראשית כל תבדוק כמה שמן איבדת.

בתקופה בה ניהלתי תחנות דלק, לא אחת נתקלתי בנהגים אשר איבדו המון שמן כאשר לא סגרו את פקק מילוי השמן, והשמן הותז על כל פנים המנוע (מתחת למכסה המנוע).

לא ממליצה לך לנהוג כאשר יטול בד נמצא על פתח הניקוז, חום אדים וד לא מומלצים יחד במנוע, הדבר עלול לגרום להצתה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

טוב שזה גרם רק ללכלוך ולא להתזה של שמן על הגלגל במהלך נסיעה, מה שהיה מסתיים בתאונה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ראשית כל תבדוק כמה שמן איבדת.

בתקופה בה ניהלתי תחנות דלק, לא אחת נתקלתי בנהגים אשר איבדו המון שמן כאשר לא סגרו את פקק מילוי השמן, והשמן הותז על כל פנים המנוע (מתחת למכסה המנוע).

לא ממליצה לך לנהוג כאשר יטול בד נמצא על פתח הניקוז, חום אדים וד לא מומלצים יחד במנוע, הדבר עלול לגרום להצתה.

 

 

 

ל'

לא תהיה שריפה בגלל אדי שמן או נזילה של שמן מה שכל יקרה זה שהשמן ירד למפלס מסוכן של הרעבת שמן למסיבים ונזק מאוד גדול למנוע
פורסם

אוי ואבוי תסיר מיד את החיתול הזה ששמת ברכבך הקאמשפט(גל הזיזים) נמצא כ2ס"מ מפתח מילוי השמן ורואים אותו מסתובב, אם החיתול יתפס בו אתה תהיה בנזק רציני!

 

הסל"ד סרק שלך יהיה גבוה מהרגיל משום שנכנס למנוע אוויר לא מבוקר, צריכת הדלק תעלה, וגם בנסיעה יהיו לך טיפות שמן על כל המנוע זה משפריץ משם שמן משום שהקאמשפט ממש ממש קרוב לפתח מילוי השמן.

 

לא רצוי שתסע כך בכלל במיוחד לא עם איזה בד/ניילון או כל יריעה שתקועה שם במקום פקק!! רכוש פקק חדש שמתאים ואל תשחק עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...