Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יום עצוב לתחום שלנו - סאונדסטורם סוגר


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ענף הסטריאו תמיד היה תחום אפור ותחרותי. אני בטוח שיש כאלה שיאמרו שפעם המצב היה יותר טוב, אבל זה לפני עידן האינטרנט, הפורומים, הייבוא הפרללי ואי-ביי. כמו בתחומים רבים זה שחק את התעשייה והביא מכה קשה מאוד לרווח של היבואנים, המשווקים והמתקינים.

 

כדי להוסיף שמן למדורה כמעט ולא קיימים היום רכבים שלא מגיעים עם מערכת מובנית, ורובם מציעים פיצ'רים מתקדמים כמו כניסת AUX ו USB - בדיוק כמו שמקבלים ברדיו שעולה כמה מאות שקלים. הפחד להתעסק עם הפלסטיקה, לחבר מתאמים ומנחתים, לאבד את השליטה מההגה, את המראה המקורי ואת האחריות מביא אנשים רבים לוותר על התענוג של השקעה במערכת. אני יכול להעיד שאפילו אני משתייך לקבוצה הזו.

 

יותר מזה, תחום מערכות המולטימדיה המקוריות של היצרנים צועד קדימה בעוז ומסכי מגע וג'יפיאסים מובנים כבר לא נמצאים רק ברכבי יוקרה. מערכות מובנות לעיתים כוללות אפילו רמקול סנטר ויש רכבים שמגיעים גם עם מגבר מקורי ואפילו סאב-וופר (תמיד היה, אך הופך להיות יותר ויותר נפוץ וגם ברכבי מיין סטרים). אני בטוח שבעתיד הלא מאוד רחוק נתחיל לראות מגברי קלאס D משולבים במערכת המובנית מה שיבטל כמעט לחלוטין צורך במגבר חיצוני.

 

תקופת תור הזהב של האודיו לרכב הסתיימה לפני עשור וחצי. כבר לא נזכה לראות עוד מכשירים אגדיים, חברות הבוטיק נסגרות או הולכות ומצמצמות פעילות \ פונות לשווקים זולים יותר וכל התעשייה עובדת על מזעור - החל מסאבים שטוחים שדורשים תיבות קטנות ועד מגברי קלאס D בגודל בלטה.

 

מצטער, אני לא רואה עתיד לענף הזה. כנראה שצריך לקבל את מותו בהבנה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל בחור ממש אומן הייתי מבלה שמה הרבה

איזה התקנות חולניות הוא היה עושה ברמה עולמית

ולילה אחד הוא התקין על רנו קליאו סאב 18 עד הבוקר לתחרות שהייתה בעפולה

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

 

אדי לאנוס ידידי אני אשמח להסבר לגבי השורה הזו

אני מצוטט אותך :

"אני מבקש ממנהלי הפורום למחוק כל תגובה עויינת להודעה זו. "

 

כי אם נהיינו פורום דיקטטורי אז אני בהחלט רוצה לדעת בטח בתור ספונסר

 

לגבי שאר השרשור אז אני הייתי רוצה לומר מספר דברים

1. שמעון בהחלט יודע לבנות ולייצר דברים יפים בידיים שלו והוא אחד הטובים ביותר שהחליט בטפשותו לנצל את הידיים שלו במקום הלא נכון ובענף הלא נכון

2. לכל דבר יש מחיר ושמעון אף פעם ומעולם לא ידע לתמחר את עבודותיו ובטח ובטח שהוא לא ידע להעריך (אפילו בינו לבין עצמו) את זמן העבודה שהוא הולך להשקיע על כל פרוייקט

3. בסוף מי ששילם על ההערכות הנמוכות שלו ועל הניהול הכושל שלו היו הספקים שנתנו לו סחורה באמונה וקיבלו ז**ן בחזרה

ולסיום אני מרגיש שהשרשור הזה הופך לסוג של הספד (חס וחלילה) שאני לא מבין למה כי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לשמעון זה שהוא סוגר את החנות שלו

מעבר להידרדרות כלכלית יותר ממה שהוא הגיע, הוא כבר לא יוכל להגיע

מה שהוא יעשה בעתיד יכול רק להיות טוב יותר ממה שהוא עשה בעבר

בסוף הוא עשה לכלכם טוב כי הוא בסוף אדם טוב והוא ביצע את מה שהוא האמין בו ובמחירים מזוויעים וזולים בצורה מצמררת וכך הוא נותר ללא יכולת התמודדות עם התחייבויותיו וחסר כל כלכלית

וד"א לאיתמר ועם כל הכבוד אני לא מסכים אם הפוסט שלך בכלל ואני לא מעריך את ההיפוקרטיות שבפוסט הזה

שבת שלום

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור,



 

שאלת ואני אסביר

 

תתפלא אבל התגובה שלך בשרשיר הזה היא בכלל לא עוינת, אלא נכונה ומציאותית לצערי.

 

תגובה עוינת מבחינתי היתה תגובה שבה חוץ מאשר להביע שמחה על כך שהעסק שלו נסגר - לא היה בה כל תוכן נוסף אחר שקשור למציאות - בין היתר, תגובה כזו מן הסתם היתה ילדותית. התגובה שלך מנוסחת ומובאת מתוך הבנה מלאה ועמוקה של התחום שלנו וגם מתוך היכרות אישית עם בעל המקצוע.

 

חיים אישיים כיישות בנפרד.

תרומה לתחום בנפרד.

חשיבות הסדנא לתחום בנפרד.

ניהול הסדנא גם כן בנפרד.

 

הסיבות שהובילו לסגירת העסק - בהן אתה צודק.

 

חוסר תמחור - לא בטוח דרור - העבודות שלו שוות את המחירים שהוא ביקש עבורן.

 

הבעיה כאן היתה שקהל היעד העיקרי שלו לעולם לא יסכים לשלם כזה מחיר עבור כזו עבודה.

להגיע לקהל היעד שכן יסכים לשלם - כאן כנראה הוא לא הצליח.

 

בנוסף לכך טעות נוספת שלו היתה שבעד תמורה למחיר נמוך הוא גם נתן תוצאה בהתאם למחיר ובעצם פגע בדבר שללקוח הישראלי, אין יותר חשוב מזה - איכות ואמינות.

 

פה היתה ההתנגשות הכי חמורה בין המנטליות שלו לבין המנטליות הנפוצה בתחום הזה בארץ.

 

טעות נוספת היתה שהוא חיפש בכוח את ההתקנות האקסקלוסיביות שהן בקושי עשירית מכמות העבודה של מתקין שכזה במקום לחפש את העבודות התדירות יותר שחוזרות על עצמן אחת אחרי השניה.

 

זה כן הספד דרור כי לאבד אומן בסדר גודל שכזה, זו פשוט אבידה ענקית לתחום הזה.

 

כן - אולי הסגירה של הסדנא מבחינה אישית עבור שמעון זה רק מסמל טובות - די בטוח בעצם.

 

אבל איך שלא תביט על זה יש כאן דעיכה נוראית וזו מבחינתי מבין הגרועות שאני יכול לחשוב עליהן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו עוד הרבה אנשים טובים סיומה היה חי,אוכל,יושן ובועט סטריאו.... רק שתמורה לעבודה שלו לא כל אחד היה מוכן לשלם,וכמו ברוב המקצועות היום קשה להתפרנס...אני מאמין שנזכור אותו לטובה..ונשמח עם הוא יפתיע חזרה :-)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנוס תודה על המודעה! טוב לדעת דברים ושבחים על שמעון ועל תרומתו לתחום.

 

מצד שני מאכזב סגירת הסדנה ואי היכולת שלהם להסתגל בשנים האחרונות למיתון ולירידה בשוק האודיו לרכב.

 

שיהיה להם בהצלחה בהמשך הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשכח גם את השליטה המוחלטת של רכבי הליסינג שבעקבותיהם אף אחד לא משקיע במערכות שמא יגידו לו משהו על זה.

 

ובואו נזכור שגם המחאה החברתית הרותחת בימינו והעובדה שאנו בקושי מצליחים לכלכל את עצמנו שלא נדבר על לבנות מכוניות אודיו מגניבות. הכל פה לא פשוט ולא בסדר. נוסיף לזה שוק יד שנייה קטן מאוד ונראה שכולנו תקועים.

 

עשיתי שתי התקנות אצל שמעון. בשניהם הוא שיגע אותי עד טירוף, אבל תמיד עם חיוך. ושמחת בנייה גדולה אין ספק. חבל, וזה עוד סיממן לחברה שלא מצליחה להתרומם מעבר לבסיסי. חבל, ממש חבל.

 

עירא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מצער שאומן ברמתו כשל בניהול, אבל זה משהו שכמעט תמיד קורה, כל אמן צריך מישהו שינהל אותו, ולכן תמיד יש אנשים שטובים באמנות ואנשים שטובים בניהול. וחבל שעסק ברמה כזאת נסגר.

אני מאחל לו רק טוב ושלידיים כאלה לא יהיו מנוחה בין עם זה בסטריאו או כל תחום אחר שיוכל למצות את הכשרון שלו.

 

לגבי תחום הסטריאו בכללי אין ספק שיש ירידה משמעותית בעשור האחרון בתחום הבניות והאופציות שכל הרכבים החדשים כמעט מגיעים עם מערכת מובנית שנשמעת לא רע בכלל אם אתה לא אודיופיל. ולכן המון מעדיפים להשאיר מקורי.

אני גם רואה את זה בעסק של דוד שלי שהוא אחד המתקינים הגדולים באזור כפר סבא, היום רוב העבודות זה דלקנים קודניות הזעקות ועבודות מנהלתיות, היום שאני קופץ אליו לסדנא אני רואה הרבה פחות עבודות פיבר ממה שראיתי בשנים קודמות.

 

אני כבר מזמן עברתי לאופנועים, את המערכת שלי אני משאיר כמו שהיא כבר קרוב ל5 שנים אני לא בנוי להתפתחות של השוק החדש

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להיות זה שאומר את האמת בפנים, אבל למזלו של שמעון זה לא הספד פה, וזה סך הכל עסק שנסגר

לשמעון היה ידיים של אומן (יש שיגידו) לא פעם ראינו גם מחדלי עבודה מזעזעים שלו (חצי פורום מכיר את הטרופר עם הבידוד על החוטים ועל החלקים השונים בצורה מזעזעת)

 

בשורה התחתונה, עם תודעת שירות נמוכה כלכך, זמן עבודה ארוך באופן בלת אפשרי (רכבים ששכבו אצלו חודשים על חודשים!),

יחס מזלזל בלקוח (כמו לשלוח את רועי להביא את הפועלים עם הרכב שלו), ועוד ועוד סיפורים ומהללים

 

בישראל 2011, מדינה שהתודעה לשירות רק מחלחלת לה יותר ויותר (ומי שחושב שפה השירות חרא, ובעולם טוב יותר טועה טעות חמורה, השירות בישראל במגזר הפרטי היום ברמה גבוה מאוד !)

 

אין מקום לעסק שמתנהל בצורה כזאת, והדבר הנכון בשבילו זה להסגר.

האם כואב לי ? לא! את הכסף שלי ושל עוד אנשים שכן עדיין רוצים להתקין מערכות יש לא מעט אנשים שיקבלו

 

כולם רואים פה בפורום את העבודות של ישראל ויוסי ואולי גם אחרים,

עם מחירים נוחים ביחס לכמות ההשקעה, ירידה לפרטים, רמת גימור וביצוע לא מתפשר וכל זאת תוך זמן סביר לחלוטין עם יחס נעים ללקוח - כמו שצריכה להתנהל סדנא שמכבדת את הלקוחות שלה, וחשוב מכך מכבדת את עצמה !

 

מצטער מאוד, אם אני נחשב "עויין" אני מתנצל מראש, אבל זאת האמת ולא אהיה חלק מעדר צבוע רק בגלל שבן אדם סוגר סדנא אז פתאום הוא נהיה טהור,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גורל,



 

אתה ממש לא עויין - זה בסדר.

 

התגובה שלך לגיטימית - אני לא רוצה לראות תגובות כמו - יש, מגיע לו - וזהו, בלי נימוק.

 

אתה צודק לחלוטין! בכל מה שכתבת ואני אפילו לא חולק עליך לגבי הסיבות שהסדנא נסגרה.

 

אבל - איך שלא תביט על זה - נכון לעכשיו - איבדנו עוד אומן אמיתי בתחום.

 

אני מקווה שנראה חזרה שלו מתישהו לתחום הזה אבל הפעם שישאיר את הניהול למישהו שיעשה את זה בשבילו.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...