Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מקרטע לאחר ניקוי מצערת - קורדובה SX שנת 98


omrishalev
שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום שישי עשו לי ניקוי מצערת כולל ניקוי סעפת יניקה, מאותו יום האוטו מקרטע ולא סוחב ונכבה בכל עצירה, הרמתי טיפה את הטורים אבל ברגע שמפעילים מזגן כל האוטו רועד והטורים ממש יורדים מתחת ל 400.

 

יש למישהו מושג מה תוכל להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הניקוי התקלה לא הייתה, נסעתי משהו כמו 400 קילומטר מאותו יום.

לפי מה שקראתי באינטרנט יש חיישן טמפרטורת אוויר שרגיש טיפה לספרי קרבורטורים.

 

אין לי מושג מה לעשות כבר, הרמתי טיפה את הטורים דרך הכבל גז אבל ברגע שמפעילים מזגן הטורים ישר יורדים ל 300-400 או שהאוטו מתכבה.

החלפתי את כל צינורות הואקום האפשריים, מרים טורים מכני (ברגע שמפעילים מזגן) אין ברכב הזה, זה משהו עם הואקומים או שזה אחד החיישנים נדפק.

יש למישהו מושג מה הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי הייתה אותה תופעה, החל]תי ביתץ מצערת ומד כמות אוויר, אבל אני חושב שאפשר לפתור את זה מבלי להחליף

גם אצלי יש SX 98

ד"א יש איזה שהם תקלות במחשב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה התחיל מאז שנגעו במצערת יש סיכוי שנגעו לא לצורך בחיישן מצב מצערת או בחיישן מנוע צעדים או אפילו לכיוון חיישן MAP המיתחבר גם כן לסעפת היניקה בישיר או בעקיף וכעת אינם מתפקדים כמו שצריך. חזור למוסך שביצע את העבודה ודרוש שיסדרו את הבעיה.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהסתכלתי, ואני דיי מבין ברכב הזה, יש 2 חיישנים על כל העסק שקשור במצערת, אחד שיושב ליד הסעפת יניקה, ואת החיישן כמות אוויר שמתחבר לפילטר, אין עוד חיישנים.

 

מהסעפת יניקה יוצא צינור ואקום לתוך הווסת לחץ דלק, יכול להיות שמהניקוי נכנס לכלוך לתוך הווסת ובגלל זה הרכב מקרטע גם בנסיעה?

עכשיו חזרתי מנסיעה, הנעתי את האוטו ומשום מה האוטו לא מוכן לעבור את ה 4000 סל"ד שהוא קר, שהאוטו מגיע לטמפרטורת עבודה הכל תקין והאוטו נוסע כמעט כמו שצריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...