Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שישי שפלה 29.07.11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מזל שיום שישי מגיע כל פעם בדיוק בסוף השבוע.

 

הזדמנות לאוורר קצת את המכוניות, לפגוש חברים וגם להרים כוס לחיים.

 

השבוע ציינו את יום ההולדת של זה עם הפיאט הכתומה.

 

תודה לכל החברים שבירכו וקישטו, עוד ארוע מתוכנן בדיוק בעוד שנה...

 

attachment.php?attachmentid=250482&stc=1&d=1311961995

 

attachment.php?attachmentid=250484&stc=1&d=1311962023

IMG_5693.JPG

IMG_5694.JPG

IMG_5695.JPG

IMG_5696.JPG

IMG_5697.JPG

IMG_5698.JPG

IMG_5699.JPG

פורסם

לחיים!

 

נ.ב

אני חייב לציין שהמפגש בשישי הזה היה שקט למדי.

אני לא בטוח אם זה קשור לעובדה שבני ל. יצא לחופשה קטנה, לעומת זאת אני בטוח לגבי המחיר שאני אצטרך לשלם על המשפט הקודם...

 

סופשבוע טוב לכולנו.

 

attachment.php?attachmentid=250488&stc=1&d=1311962168

IMG_5700.JPG

IMG_5701.JPG

IMG_5702.JPG

IMG_5703.JPG

פורסם

זה האיש עם הפיאט הכתומה.

זה גם האיש שכותב לנו, מידי שבוע, מייל חינני ומעדכן אותנו בכל מה שקורה במועדון שלנו.

זה גם אותו האיש שהרים את המפגש לגובה, הרבה מעל המדרגות של בית הקפה.

אותו האיש מוציא אותנו, מידי פעם, למרעה, לטיול, תמיד עם ערך מוסף גבוה.

כל התכונות הללו באיש "צנום" אחד. צנוע, מבין עניין, בשלן. בעצם, לו רק היה בחורה, זה היה שווה דייט!

מזל טוב קובי, כבר אמרנו.

האמת, המזל הגדול נפל בחלקינו, להיות ב"עדר" שלך. למרות כמה עיזים רעשניות או מרדניות, בלי כלב רועים, ההצלחה שלך שלמה.

IMAG0283.jpg

IMAG0279.jpg

IMAG0280.jpg

IMAG0281.jpg

IMAG0282.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

מזל טוב!

תודה על השיתוף.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הבחירה של השפלה בקובי שינהיג את המפגש היתה והינה מוצלחת מעין כמוה.

תורם לאחדות המפגש, מבצע את המוטל עליו בצניעות וברוגע.

בשלן ידוע, אבא לתפארת, בעל למופת, אינו ירא לעסוק בכל מלאכה ועוזר ללא סייג לכל הדורש ובחפץ לב.

קובי



יום הולדת שמח

עד מאה כ- 20.

אנו חברי השפלה קישטנו את המכונית כאות הוקרה להשקעה שלך במפגש ומאחלים לך שנים רבות של בריאות והנאה.

מצא משה

פורסם
לחיים!

 

נ.ב

אני חייב לציין שהמפגש בשישי הזה היה שקט למדי.

אני לא בטוח אם זה קשור לעובדה שבני ל. יצא לחופשה קטנה, לעומת זאת אני בטוח לגבי המחיר שאני אצטרך לשלם על המשפט הקודם... אתה תשלם ועוד איך תשלם!!!

 

סופשבוע טוב לכולנו.

 

attachment.php?attachmentid=250488&stc=1&d=1311962168

 

 

שלום

שלא יהיו אי הבנות כבר ביום חמישי בבוקר עליזה עופר סגל, זהבה ואנוכי האדם השקט והצנוע הנחבא אל הכלים התקשרנו למיקרוב ששמו קובי וחצי ושרנו לא שירי יום הולדת בפלאפון!!!

שלא יעבוד עליכם!!!

קובי אתה אדם נדיר ומיוחד ואני חושב שהיתי הראשון להכיר אותך עוד בהיותך בניכר !

רווח נקי שלי הפסד שלך :shock:.

זהבה ואני רוצים לאחל לך מילה אחת שיהיה לך ולמישפחתך הכי טוב שיכול להיות!

 

אוהבים אותך זהבה ובני ל + הכלב "פונץ" והחתול "שמיל"

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מזל טוב קובי

הרבה בריאות ונחת מהמשפחה ומהתחביב

הרבה אושר וגם עושר אף פעם לא מזיק

תודה על ההתמדה בתמונות והשיתוף בהן מדי שבוע

כיף לראות אותכם שם בשפלה מדי שבוע (לפחות בפורום)

מאחלים

יונה

ושלי

×
×
  • תוכן חדש...