Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת דומה מאוד (I05) גם עם תפריטים בעברית וכו'..

מערכת מצויינת,איכות צליל מעולה,ניווט קל ומהיר (גם בתפריטים),כשרכשתי את המוצר ופתחתי אותו,באריזה ישנו ספר הדרכה עם ציור שונה לחלוטין ממה שיש באמת במערכת,בציור ישנן שתי כניסות SD,אחת של כרטיס הניווט ואחת לSD רגיל למוזיקה וכו'..

בפועל זה לא ככה,כשהפאנל גולש למטה,יש כרטיס MICRO SD שזה תוכנת הניווט IGO10,וכניסת USB שניתן להכניס DOK ואז להזיז את זה ימינה למקום מיוחד שמיועד לDOK.

סה"כ,מערכת מצויינת

פורסם

תודה על העזרה-

 

הושאלה שלי עם הוא קל לתפעול ומי יודע איך אני מוריד קליפים מהמחשב ומפעיל אותם על הדי וי די לשמוע תשירים-הפנל ניראה בציור ב2 מצבים אחד רגיל ואחד למעלה העם זה ככה גם במציאות ? תודה לעוזרים שוב ממש עזרתם לי

פורסם

חח כן גם במציאות הוא מתפצל לשני מסכים

יש לו יציאה לחיבור משחק מחשב / מסך נוסף קל לתפעול

ובקשר לקליפים תוריד מהאינט' תצרוב על דיסק דיוידי ותכניס.. או דרך USB או AUX מה שנוח לך

פורסם

מכשיר סופר איכותי ו בעל ממשק בעיברית מלאה לא רק אייקונים . כלומר קורא את שמות השירים בעיברית . ספר טלפונים בעיברית ולדעתי סאונד די איכותי !

פורסם

גם לי יש מכשיר דומה לזה כבר שנה וחצי ואני די מבסוט.

אני פשוט קניתי כרטיס זיכרון של 16 ג'יגה. הורדתי את התוכנה של יו טיוב למחשב, ודרכה אני מוריד כל קליפ שאני רוצה.

רק שים לב שאחרי שאתה מוריד את הקליפ, אתה צריך לשנות את קובץ הקליפ מMP4 לMPG. המערכת לא קוראת MP4!

אגב,אם יש לך אייפון, אז הבלוטות במערכת לא מסתנכרן טוב עם האייפון! אתה לא תוכל לשמוע את הצד שני.

×
×
  • תוכן חדש...