Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי רכב מסוג סוזוקי בלנו שנת 96.

קניתי ושמתי בתדלוק האחרון תוסף "value safe 10"

"תוסף תחליף עופרת"

אחרי שהגעתי הביתה קראתי על הבקבוק שכתוב : אין להוסיף את התוסף לרכב משנת ייצור 1994 ומעלה..

או לרכב בו מותקן ממיר קטליטי. ממיר אני לא יודע אם יש באוטו, אבל השנת ייצור בטוח לא טוב..

מה עושים ?

פורסם
שלום לכולם.

 

יש לי רכב מסוג סוזוקי בלנו שנת 96.

קניתי ושמתי בתדלוק האחרון תוסף "value safe 10"

"תוסף תחליף עופרת"

אחרי שהגעתי הביתה קראתי על הבקבוק שכתוב : אין להוסיף את התוסף לרכב משנת ייצור 1994 ומעלה..

או לרכב בו מותקן ממיר קטליטי. ממיר אני לא יודע אם יש באוטו, אבל השנת ייצור בטוח לא טוב..

מה עושים ?

שלום רב, וברוך בואך לפורום !

לא ידוע לי על נזק שעלול להגרם מהתוסף הזה לממיר קטליטי, אך המתן לתגובות נוספות בנושא.

ברכבך יש אכן ממיר קטליטי.

רכבך אינו לזקוק לתוסף זה,ובוודאי לא לעופרת, ולכן הינך משתמש בדלק נטול עופרת, כלומר שמת תוסף הפוך מדרישות הרכב, שבו דלק עם עופרת אכן מזיק לו, אך אני בספק האם התוסף יכול להזיק, במלוי חד פעמי, ולכל תוסף דלק אחר, והשאלה הנשאלת, מדוע בכלל להוסיף תוספים, מה מערכת הדלק היא מרק ירקות הזקוק לתוספות?!

בברכת קיץ קריר ונעים(בבריכה הקרה והמוצלת).

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בכל ספרי ההוראות למכוניות שיצא לי לקרוא בשנים האחרונות מצוין במפורש שאם הרכב תודלק עם עופרת אפילו בכמות קטנה, אסור להניעו באיסור חמור ויש לבצע ריקון וניקוי של המיכל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד שלום רב !

מדובר בתוסף עופרת שמיועד כנראה לרכבים הזקוקים לעופרת, שאשלגן מבצע זאת היום.

לא מדובר בדלק המכיל עופרת, אפילו בכמות קטנה.

אני מסכים איתך, שעופרת מזיקה לממיר, ובוודאי לא מוסיפה לו בריאות, לדעתי הנזק , אם קיים כבר נעשה, אני מניח שהרכב כבר הותנע, והשאלה נשאלה, לאחר "שהסוסים כבר נמלטו מהאורווה"

ניסיתי לחפש בגוגל את מרכיבי התוסף שלא מוכר לי ולא שמעתי עליו מעולם, ללא הצלחה

בוא נמתין לתגובות מוסמכות נוספות.

אלעד הפעל את סמכותך, ודאג להעביר את השרשור לטכני.

בברכה

צביקה!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב, וברוך בואך לפורום !

מדוע בכלל להוסיף תוספים, מה מערכת הדלק היא מרק ירקות הזקוק לתוספות?!

בברכת קיץ קריר ונעים(בבריכה הקרה והמוצלת).

צביקה

 

צביקה ומה בדבר תוספים לניקוי המזרקים פיח ושאר ירקות?

אברה קדברה

פורסם

ראשית,

תודה לכל העוזרים.

אכן מדובר לאחר שהסוסים יצאו מהאורווה..

 

אני מצטט :

DOR-ALON VALUESAFE10

הינו תוסף לבנזין על בסיס אשלגן התוסף הינו תחליף לעופרת התוסף מיועד לסיכת התושבות הרכות של שסתומי הפליטה במנועי כלי רכב

המונעים בבנזין שומר על נקיון מערכת הדלק התוסף מיועד לשימוש ברכב שיש להפעילו בבנזין עם עופרת....

 

מצורפת תמונה.

ולשאלתי, חייב לעשות שטיפה ? נסעתי כעשרים קילומטר מאז..

 

שוב תודה וקיץ בריא.

ללא שם.jpg

פורסם

אורן שלום רב !

כל מקרה לגופו לפי הצורך, ולא באופן ספונטני.

תוסף לנקוי מזרקים במקרה קל של מזרק סתום, במקרה של בעייה רצינית , יש לטפל בסימפטום ולא לרסס דאודרנט על גוף מסריח, יש לפרק את המזרק/ים וטבול אותן באמבט יעודי עם מכשיר אולטרה סוניק, תוסף דלק מיותר, ולידיעתך כל הדלקים בארץ מתוספים כבר בבית הזקוק, והכנסת תוסף נוסף לא פותרת ולא מונעת בעיות, אם כי יכולה לשפר את הסכוי לעבור טסט במקרה של נתונים גבוליים.

פיח יש לבצע בצורה מבוקרת בעזרת מכשור יעודי, או בעזרת איפוזייה, האפקטיביות מורגשת מידית, ומחזירה את ההשקעה תוך זמן קצר.

התוספים למינהם סותמים מסנני דלק, וגורמים לסחיפת בוצה למסנן ולמזרקים, והמסת פיח בתא השריפה ובשסתומים וסחיפתו לשמן המנוע.

ירקות בסלט בלבד.

 

אלעד פנה לרזמל, יש לי מילה אצלו, ובקשו להעביר את השרשור לטכני, כאן בשפורים הוא סתם מתבזבז.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ראשית,

תודה לכל העוזרים.

אכן מדובר לאחר שהסוסים יצאו מהאורווה..

 

אני מצטט :

DOR-ALON VALUESAFE10

הינו תוסף לבנזין על בסיס אשלגן התוסף הינו תחליף לעופרת התוסף מיועד לסיכת התושבות הרכות של שסתומי הפליטה במנועי כלי רכב

המונעים בבנזין שומר על נקיון מערכת הדלק התוסף מיועד לשימוש ברכב שיש להפעילו בבנזין עם עופרת....

 

מצורפת תמונה.

ולשאלתי, חייב לעשות שטיפה ? נסעתי כעשרים קילומטר מאז..

 

שוב תודה וקיץ בריא.

יוני שלום רב !

התוסף הוא תחליף עופרת ומיועד למנועים ישנים משנות השמונים ומטה, בעלי תושבות שסתומים הזקוקים לעופרת כסיכוך, ברכב מוזרק כמו שלך הוא מיותר/ לא נחוץ/ ומזיק!

המנוע שלך מיועד לבנזין נטול עופרת, כלומר לכל הדלקים המשווקים בארץ היום 95 ו98 שניהם נטולי עופרת !!

לא השבת לי מדוע השתמשת בו, ומדוע קנית בו, או שכמו כל ישראלי טירון ברכב, משתכנע מחלקת הלשון של המתדלק בתחנה, שכבודו במקומו מונח, והוא נמצא שם לפרנסתו בלבד,ף ואחוזים ממכירת תוספים בתחנה מגדילה לו את המשכורת, וזה לגיטימי !

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יוני שלום רב !

התוסף הוא תחליף עופרת ומיועד למנועים ישנים משנות השמונים ומטה, בעלי תושבות שסתומים הזקוקים לעופרת כסיכוך, ברכב מוזרק כמו שלך הוא מיותר/ לא נחוץ/ ומזיק!

המנוע שלך מיועד לבנזין נטול עופרת, כלומר לכל הדלקים המשווקים בארץ היום 95 ו98 שניהם נטולי עופרת !!

לא השבת לי מדוע השתמשת בו, ומדוע קנית בו, או שכמו כל ישראלי טירון ברכב, משתכנע מחלקת הלשון של המתדלק בתחנה, שכבודו במקומו מונח, והוא נמצא שם לפרנסתו בלבד,ף ואחוזים ממכירת תוספים בתחנה מגדילה לו את המשכורת, וזה לגיטימי !

 

בברכה

צביקה

 

אז לשאלתך : אכן מרב טמטומי ובלחץ הזמן, קניתי את התוסף הזול יותר..

ובכלל רציתי תוסף כי כך אמר לי הבעלים הקודם של הרכב (שנראה לי מאד כמבין ואמין) שכל ארבעה חמישה תדלוקים הוא שם תוסף.

 

הבנתי, לא אקנה יותר תוספים.

 

ובחזרה לשאלתי ,

אבל האם כרגע אפשר לנסוע עם הרכב או לגרור למוסך לעשות שטיפה ??

פורסם

שלום רב !

בעל הרכב הקודם הוא לא מבין , ולא אידי אמין(נשיא אוגנדה לשעבר), נוא טעה והטעה אותך.

בגלל חוסר ידע מינימלי, ובגלל חוק העדר, השתכנע המוכר האמין שרכבו ישו והוא זקוק לתוסף עופרת/ אשלגן על מנת לשמור על רכבו, והוסיף אותו מדי 5 תדלוקים לפי הוראות יצרן התוסף(עד פה הוא פעל כשורה), אלא מאי, התוסף לא מיועד לרכבים בעלי ממיר קטליטי, שבהם עופרת ואולי גם אשלגן, גורמים נזק לממיר.

מכאן ניתן להסיק, ואני חוזר בשנית, שאתה מנסה לטרוק את השער לאחר שהסוסים כבר נמלטו מהאוורווה.

אין צורך ואין תועלת בשטיפת טנק דלק, מה שיש לעשות זה להמנע מלהשתמש בתוסף אשלגן או עופרת ברכבך.

אין כלל קשר לתוסף זול או יקר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אורן שלום רב !

כל מקרה לגופו לפי הצורך, ולא באופן ספונטני.

תוסף לנקוי מזרקים במקרה קל של מזרק סתום, במקרה של בעייה רצינית , יש לטפל בסימפטום ולא לרסס דאודרנט על גוף מסריח, יש לפרק את המזרק/ים וטבול אותן באמבט יעודי עם מכשיר אולטרה סוניק, תוסף דלק מיותר, ולידיעתך כל הדלקים בארץ מתוספים כבר בבית הזקוק, והכנסת תוסף נוסף לא פותרת ולא מונעת בעיות, אם כי יכולה לשפר את הסכוי לעבור טסט במקרה של נתונים גבוליים.

פיח יש לבצע בצורה מבוקרת בעזרת מכשור יעודי, או בעזרת איפוזייה, האפקטיביות מורגשת מידית, ומחזירה את ההשקעה תוך זמן קצר.

התוספים למינהם סותמים מסנני דלק, וגורמים לסחיפת בוצה למסנן ולמזרקים, והמסת פיח בתא השריפה ובשסתומים וסחיפתו לשמן המנוע.

ירקות בסלט בלבד.

 

אלעד פנה לרזמל, יש לי מילה אצלו, ובקשו להעביר את השרשור לטכני, כאן בשפורים הוא סתם מתבזבז.

בברכה

צביקה

 

צביקה תודה, כמובן שלא דיברתי על תוסף דלק אלא רק למזרקים למשל וגם זה לתחזוקה ושוטפת ולא כפתרון לבעיה.

אברה קדברה

פורסם

יש הרבה שמועות שתוספים למיניהם עוזרים למעברי טסט, כמובן שלאחר שבדקתי זאת-זה שטויות.

לפני שנתיים עברתי טסט ללא שום בעיה, השנה שמתי תוסף דלק (גולד לייבל) לפני הטסט ופעלתי לפי ההוראות שעל המיכל.

כשהגעתי לטסט, הבוחן נאלץ לבצע את בדיקת זיהום האויר 3 פעמים וכמעט התעלפתי עד שלבסוף עברתי בקושי בקושי בערכים גבוליים.

אז ראינו שהתוסף הזה הוא לא פתרון קסם לשום דבר מה גם שלא שיפר לי את צריכת הדלק הטובה יחסית ממילא.

פה נשאלת השאלה הגיאונית, אם הכל בסדר, למה להכניס חומרים לדלק?, "כי מישהו אמר"?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...