Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מגבר ותופעה מוזרה ברמקולים


m-o-t
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ותודה מראש לאלה שעוזרים

 

אז ככה :

מיד בס של מורל אלייט יושב לו בכיף בתיבה מפיבר של 7 ליטר והוגבר הוגבר ע"י בוסטון GT28

 

עד עכשיו הכל טוב שומעים מועלה יחסית לזה שלא (והאני מדגיש לא נגעתי בכיוונים עדיין כי אולי זה יהיה קשור לפתרון אבל אני לא סגור על זה).

 

שודרג המגבר לZAPCO 4.1000 במקום הבוסטון ככה שזה נגעתי בשום דבר ולא כיוונים ולא כלום.

ופתאום המידבס מחרחר בווליום דיי גבוהה אבל לא היה לפני לכן והחירחור הוא רק יש בשירים בס אמום (בשירים עם בס פאנצי זה לא קורה).

 

ההשערה שלי היא שאולי בגלל שהזזפקו שולט ברמקול יותר טוב והתגובה שלו יותר מהירה אז הנפח של התיבה שהוא דיי גבולי יוצר אוויר מוחזר גדול מידי ומפריע למידבס לעבוד כמו שצריך. זה מה שנראה לי עכשיו נשאר רק לשמוע דעות אחרות לפני שאני בונה תיבה לעלת נפח יותר גדול בשביל הניסוי.

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תשחק בגיינים ,חיתוכים, סלופים, אני מתפלא עליך מוטי.:-D

אתה זה שצריך לפתור כאן בעיות כאלה לאנשים.

 

רגע איך אתה חותך דרך המגבר או דרך הרדיו?

יכול להיות אם חתכת דרך המגבר גם פעם קודמת אז הסלוף בקרוס של ה-GT היה שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל קשור, גם התיבות שלך קטנות מידי, תשם את המיד באס בדלת ותעשה כבר איטום.:twisted: כולה 400 ש"ח היריעות אצל היבואן NEXT.

ותתחיל לשמוע דיסקים באיכות.

 

 

ליאור! עכשיו אחי הקטן בא לקחת אותי מהרכבת אחרי ששבוע לא יצא לי לשמוע את המערכת ברכב, וואו איזה צלילל יפה הפיוניר הזה נותן לפוקאל זה לא להאמין בחיי, פשוט בא לי לישון ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל שזה יהיה טוב כמו בתיבה אני צריך לעשות הרבה יותר מאשר סתם איטום ב400 ואפילו ב800 שקל

טוב נראה אולי הגיעה הזמן לבנות משהוא חדש

 

אוווו :idea: לעשות בתיבה שלי חור (פייר) ולשים בחור ספוג ובזה כאילו להקנות לה נפח גדול יותר לפחות בינתיים לשם השוואה

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי עשיתי איטום "לרפי גולן" לא יודע אם אתה מכיר הוא גם גולש) בפיג'ו XS 1.6 קופה, יש לו סט Hertz MLK, הוא קנה מהיבאן יריעות ב-250 ש"ח וזה הספיק לו, אני התקנתי לו אותם ויש לו באסים כמעט כמו בתיבות שלי לא צוחק.

 

אצלך זה דלתות קטנות ב-400 ש"ח אתה עושה בידוד כפול.

 

בו ניסע ליבואן נביא יריעות בשבילך אם אתה רוצה, לא יצא לך יותר מ-400 ש"ח איטום טוב לשני הדלתות עלי.

 

תאמין לי אני עשיתי טעות שהלכתי לליאור למרות שהוא נתן לי מחיר בדיחה, אבל הייתי מביא ביותר זול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אמור להיות בדיוק הפוך, כמה שהתיבה קטנה יותר כך קשה יותר לאלמנט להגיע לגבולות מכניים.

 

אבל יש לזה צד הפוך VOICE COIL עדיין מנסה להזיז את האלמנט כביכול וכל הרמקול עצמו נמצא בלחץ.

 

אולי מה שאתה שומע זה התופעה שהממברנה מנסה לזוז והלחץ אוויר מאחור עוצר אותה.

 

קודם כול תקטין גיין, אחר כך אולי תנסה לאוורר טיפה את התיבה, אפילו לפתוח את הרמקול באמצע הצהרים כשהאוויר חם ודליל כך אולי תראה הבדל (קצת מונפץ אבל אולי תרגיש).

 

או שתנסה לא לסגור את הרמקול חזק מידי ולאפשר ממש טיפונת אוויר להכנס ולצאת ותראה איך זה.

 

בקיצור תנסה ותראה, אגב הZAPCO הזה בהמה לא קטנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...