Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר החלפה לקויה של רדיו, דלתות לא ננעלות[מיצובישי לנסר]


neorus
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הוצאתי רדיו ישן וכשחיברתי את הקבל לרדיו החדש, יצא מהרדיו החדש סוג של עשן, עכשיו גם הרדיו החדש והישן לא עובד וגם הנעילה המרכזית דרך המפתח לא עובדת, נבדקו כל הפיוזים וכולם תקינים, לא ברור מה קרה

עזרה לפני שאני פונה למוסך?

(מיצובישי לנסר שנת 2005)

עריכה: הדלתות האחוריות לא נסגרות בלבד, הקדמיות נסגרות(סגירה באמצאות מפתח)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לדעתי עדיין מדובר בפיוז. אולי אתה לא יודע איפה הוא נמצא.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לדעתי עדיין מדובר בפויז, תעבור פיוז פיוז ,תעבור על כולם ותוודא שהם תקינים,יש גם פיוזים שיושבים בתא מנוע אבל קשה לי להאמין שמשהו שם נשרף.

יש לך אזעקה? היא עובדת כרגיל?

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את הפיוז לפי הרשימה ברכב... הצלבתי אותו עם פיוז אחר זהה ועדיין זה לא עוזר... בדקתי את כולם ויזואלית והם תקינים... אין לי אזעקה... אני פשוט לא מבין איך קצר במחבר של הרדיו גורם לדפיקה של מנגנון הנעילה המרכזית?

 

יש עוד 3 קופסאות קטנות כאלה מעל הפיוזים (על אותו לוח פיוזים) שלא הצלחתי להוציא (הייתי בלי מברג)... אולי זה אחד מהם???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יתכן שהקצר פגע במוח הנעילה.

בדוק האם יש עוד נזקים- נורות בלו"ש וכד'.

בדוק מתח עם פלוק ,בפתיחה ונעילה ,על הלוקרים מאחור (פרק דיפון הדלת בזהירות).

 

מוח נעילה דומה מפירוק לא יהיה יקר במיוחד, במידה וזו אכן התקלה.

מאחר ודלת אחת כן ננעלת אני מניח שהבעיה אינה פיוז.

אולי התנתקו/נשרפו חוטים בזמן ההתעסקות עם הרדיו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הדלתות הקדמיות הוא נועל כנראה עם המפתח, זאת כאשר הוא ניגש לכל דלת בנפרד ונועל אותה. אם הבנתי נכון. כלומר, הנעילה לא פעילה לחלוטין.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם, כמה שאני זוכר , ברכב הזה מוח הנעילה נמצא קצת מעל הקיק-פנל בצד הנהג (מגיעים אליו עם היד) ואין חוטים השייכים אליו שעוברים באזור הרדיו.

 

גם אם אכן טעיתי בהבנת תיאור התקלה, כדאי בכ"ז לבדוק מתחים בכניסה וביציאות מהמוח לפני שמפרקים את "כל האוטו".

ואולי זה באמת נתיך בכלל?

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי בלנסר 2001 מקרה דומה .. אחרי החלפת רדיו הנעילה המרכזית לא עבדה והאזעקה (שלא מי יודע מה עבדה קודם) השתגע

 

לקחתי את האוטו לחשמלאי רכב שניתק את המוח של האזעקה לגמרי ועבר על החיווט כדי לבדוק אם הוא תקין והתקלה נפתרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...