Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה מישהו ראה מכאן אוליאת התוכנית בערוץ 2 עם הבקבוקון הקטן שנמכר ברב רחבי הארץ שלוקחים אותו לפני בדיקת אלכוהול וזה מוריד כמות גבוהה של אלכוהול בבדיקה בלבד!

יש למישהו את הכתבה שעשו על זה? אני בטוח שזה יעזור לכמה מכאן לטוב ולרע.

Scan Speak

פורסם

כן, ראיתי-קוראים לזה מיסטר נייס גאי,לא? :wink:

או שבמקרה התכוונת ל K44? :-D

 

וברצינות-פעם ראשונה שאני שומע על חומר כזה.

פורסם

אני רציני איתכם לגמרי,ראיתי את זה איפשהו ואני לא זוכר איך הגעתי לזה,וראיתי את זה פועל על חי!

הוא נמכר ברב רחבי הפיצוציות (אולי ייצא למישהו לשאול על זה מתישהו) בקבוק צהוב קטן.

Scan Speak

פורסם

כתבה של בחורה צעירה בשם ספיר ניסאני.

גילתה דרך מכרים (ידידים) שנמכר מוצר בשם ''מיץ הפלא''

 

בגדול זה פשוט תרכיז חזק מאוד שגורם לריח אחר על מנת לטשטש את האדי אלכוהול.

זה לא מוריד את השפעת האלכוהול רק נותן ריח חזק מאוד.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זה ידוע וניסינו את זה אני וחברים על ינשופים פרטיים (כולנו מחזיקים אחד תמיד) בשביל הצחוקים, תפס 8 ל10 אם אני זוכר נכון.

 

*אני לא מעודד לשתות ולנהוג שלא תחשבו אפילו לרגע ! זאת סכנת חיים לעצמכם ולסובבים !*

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

רק זה מה שחסר לנו עכשיו מאות נהגים שיכורים על הכבישים סומכים על "מיץ פלא" שיציל אותם מהמשטרה :twisted:

 

לא יוצא יותר מהבית

פורסם
זה ידוע וניסינו את זה אני וחברים על ינשופים פרטיים (כולנו מחזיקים אחד תמיד) בשביל הצחוקים, תפס 8 ל10 אם אני זוכר נכון.

 

*אני לא מעודד לשתות ולנהוג שלא תחשבו אפילו לרגע ! זאת סכנת חיים לעצמכם ולסובבים !*

אני בספק שלמישהו ממכם יש ינשוף פרטי. מקסימום נשיפון.

 

 

 

הדרך הכי טובה שלי יצא להתקל בה זה לשתות בקבוק אלכוהול לעיני השוטר אחרי שהוא עוצר אותך.

נראה אותו מוכיח שהיית שיכור לפני ;)

פורסם

אכן דרך גאונית. :roll:

רק שהגאונים שעושים את זה כנראה לא לוקחים בחשבון את הסיכוי הממש סביר שיואשמו בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו, שזה סעיף שהעונש המינימלי עליו הוא שבועיים מאסר. (והמקסימלי הוא 3 שנים)

V5

פורסם

עדיף לא לשתות ולא להתחיל להפריע לשוטרים בכלל.

בכללי הבאתי את זה בשביל שתדעו שיש דבר כזה,או שתיזהרו מזה או שתקנו כמה כאלה שיהיו..

 

 

הינה בבבקשה חברה::

 

Scan Speak

פורסם

אני הייתי מבצע רפורמה רבתי בכל הקשור בנושא נהיגה בשיכרות:

 

  1. השוואת כמות האלכוהול המותרת לזו הנהוגה בשאר המדינות המתקדמות בעולם.
  2. ענישה חמורה יותר לזה העובר את הרף החדש הנקבע.
  3. עונש מאסר בפועל עם תקופת מינמום לזה הגורם מוות תחת נהיגה בשיכרות.
  4. חינוך מוקדם ונרחב יותר למניעת נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

* אני הייתי מכניס את זה שמוכר משקה שכזה לכלא. רק זה חסר לנו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...