Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון בדרך לארץ (בעקבות הראיון שפורסם במגזין אוטו)


Filius_Dei
שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שבגירה אומר, ובצדק, זה שהמוניטין של המותג שואף לאפס.

זה נובע בעיקר ממה שקרה בשנות ה80, מזה שהיא איטלקיה ובפרט בזה שהיא פיאט בתחפושת.

 

הדבר הראשון שמר ישראלי ישמע כשהוא ישאל אנשים מה דעתם על לנצ'יה, וזה במקרה הטוב מאוד, זה "אין לי מושג איך הם עכשיו אבל הקודמות היו פשוט הזבל שבזבל".

 

מחירים פה לא יספיקו, גם אם המחיר יהיה זהה לזה של הפיקנטו (שאין לי מושג איך הכנסתם לדיון הזה בדיוק) אנשים יעדיפו ללכת על הפיקנטו כדי לא להכניס את הראש למיטה חולה.

 

מה הפתרון? מיצוב המותג מחדש בארץ, קודם כל שידאגו בסמל"ת להעלות את הערך שלה להיות שווה בין שווים, לדאוג שאנשים יבינו שהמכוניות החדשות שונות לגמרי מהקודמות ושבאמת שאין שום סיבה שבעולם לפסול את המותג על הסף.

 

הפתרון שהוצג להעיל תקף גם ללנציה וגם לפיאט.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האפסילון, מדליקה ככל שתהיה, הופכת לקורבן של תמחור בעייתי מול פיאט 500. זה שורש הבעיה.

 

מחירה של פיאט 500 1.2 'פופ' מתחיל גבוה מדי, קל וחומר כשמכניסים לתמונה את נושא המיסוי הירוק ואת ההנחות לידידיו של בר72 מכפר מנדא.

 

כשפנדה נמכרת לכל דורש ב-68K שקלים, אין כל סיבה לגבות מחיר מופרך על ה-500, אשר תמחור ריאלי היה הופך אותה ללהיט אמיתי.

 

כמה? 80K שקלים. גג!

 

או אז אפשר היה להציע את האפסילון במחיר שפוי של 90-95 אלף ש"ח.

 

סמל"ת המחודשת הציגה בפני פיאט קבלות על עשייה. במצב כזה, היצרן רץ קדימה עם היבואן ונותן לו 'קארט בלאנש' לתוכניותיו.

 

דוגמאות לא חסרות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מופתע מכמות הדלתא שאני רואה על הכביש. מראש מדובר ברכב שפונה לפלח שוק מצומצם וככזה יש לא מעט ממנה. יש לך מספרים?[/quo

 

קצת מוזר שאתה מופתע מכמות הדלתאות על הכביש. להלן נתוני אמת :

 

בשנת 2010 נמכרו 33 לנצ'יה דלתא .

 

בשנת 2011 בחודשים ינואר - אפריל (כולל) נמכרו 46 (מתוך סה"כ 80263 רכבים , כלומר 0.057%)

 

יוצא שיש על הכבישים בארץ 79 לנצ'יות דלתא - לא בדיוק להיט (וחבל!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל התוהים לעצמם כמה האפסילון אמורה להימכר אז התג מחיר שנקבע לה הוא 110-115 אלף ש"ח מחיר תחרותי מחיר הוגן, שאם נסתכל ונראה מה יש במחיר הזה יש את הפולו 1.2TSI או את הסיאט איביזה ברמת גימור ספורט ככה שהאפסילון מציגה "רכב יוקרה", האפיסלון הוא רכב מיוחד בעל עיצוב יפה.

קישור לכתבה http://http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-26966-%D7%9C%D7%A0%D7%A6-%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-110-0.aspx

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל בדעה שגם הדלתא וגם האפסילון הן בכלל סוס טרויאני בכדי לתת לסמל"ת דריסת רגל ביבוא קרייזלרים בתחפושת.

 

אם הם יבואו ליצרן ויגידו "אנחנו היבואן הרשמי של לאנציה, הנה אנחנו מייבאים דלתא, מייבאים אפסילון" אז יש מצב שיתנו להם גם את הזכיון לייבא את שאר מכוניות לאנציה (הכוונה לרכבי קרייזלר).

 

דרך אגב, מזל שליורש קוראים אוונג'ר כי אחרת עוד היינו זוכים לראות רחמנה ליצלן איזה תפלצת אמריקאית משווקת באירופה כלאנציה סטראטוס! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hands down, המיני (השניה; מקום ראשון שמור לקופר) הכי יפה שיש בקטגוריה כרגע:

 

RHMfMst83aI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור נראה סביר, תלוי האבזור והמנוע שיגיעו, כמובן.

השאלה היא אם הלקוחות יאהבו את הגיר הרובוטי (למה לא להביא ידנית ולהוזיל בעוד 10K?), וכמה היא באמת "יוקרתית" מבפנים, כי הדלתא ממש לא. על כל פנים, אני מניח שהמתחרה הישירה שלה היא ה- A1, ומולה היא מתומחרת כיאות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור נראה סביר, תלוי האבזור והמנוע שיגיעו, כמובן.

השאלה היא אם הלקוחות יאהבו את הגיר הרובוטי (למה לא להביא ידנית ולהוזיל בעוד 10K?), וכמה היא באמת "יוקרתית" מבפנים, כי הדלתא ממש לא. על כל פנים, אני מניח שהמתחרה הישירה שלה היא ה- A1, ומולה היא מתומחרת כיאות.

 

התמחור אינו סביר, מהטעם הפשוט שהמכונית אינה ברת השוואה ל-A1. בעוד זו האחרונה מציעה ביצועים טובים מאד, ביצועיה של אפסילון נופלים מפיאט 500, בגרסאות מנוע זהות(הפרש משקל של 80 ק"ג לרעתה). אם כבר, A1 ברת השוואה למיטו ול-DS3.

 

מבחינת הגודל, אפסילון קטנה בחצי מידה מ-A1, עם הבדל של 15 ס"מ באורך. אם תביא בחשבון שהפנדה החדשה, שתוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה(ספטמבר) הולכת לצמוח מעט, הרי שקיבלת מכונית אחות לאפסילון.

 

כמה היית מוכן לשלם על פנדה משודרגת ומאובזרת?

 

זאת ועוד. ישנן כיום לא מעט סופרמיני, חזקות משמעותית מהאפסילון, מאובזרות ומעוצבות למדי, במחיר סביב או נמוך מ-100K. למותר לציין כי מכוניות אלו שייכות לקטגוריה גבוהה יותר(אפסילון היא מיני).

 

עם כל הסימפטיה(ויש לי הרבה) ללנצ'יה ולאפסילון החדשה, אשאל אותך שוב; כמה היית מוכן לשלם על פנדה משודרגת ומאובזרת?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דוגמא. אני לא התחברתי לדלתא ואני לא קהל היעד של הלנצ'יה הקטנה.

אבל ביחס למה שרוצים לעשות ממנה (סוג של תכשיט) אני חושב שהתמחור סביר (והוא כמובן יהיה נתון למו"מ). האם הרכב יצליח בישראל? לא נראה לי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב באתרים באנגלית שראיתי רושמים עליה שהיא סופר-מיני ולא מיני. היא ארוכה ב-20 ס"ם ממיני הכי גדולה (לפי הבדיקה שלי) - ספארק וקצרה ב-10 ס"ם מסופר-מיני שהן בין הקטנות - C3 ו-I20. אני גם לא חושב שפנדה תוסיף 26 ס"ם אורך, שזה ההפרש ביניהן כרגע, מקסימום כמה ס"ם.

 

לפי התמונה נראה שהיא די מרווחת, לא?

 

900max_Lancia-Ypsilon-2012--34-.jpg

 

 

ומתמונת פנים הזאת לא ניתן להבין יותר מדי, רק שלא תהיה בה מערכת מולטימדיה מובנית עם מסך מגע וניווט :-)

 

900max_Lancia-Ypsilon-2012--33-.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מופתע מכמות הדלתא שאני רואה על הכביש. מראש מדובר ברכב שפונה לפלח שוק מצומצם וככזה יש לא מעט ממנה. יש לך מספרים?[/quo

 

קצת מוזר שאתה מופתע מכמות הדלתאות על הכביש. להלן נתוני אמת :

 

בשנת 2010 נמכרו 33 לנצ'יה דלתא .

 

בשנת 2011 בחודשים ינואר - אפריל (כולל) נמכרו 46 (מתוך סה"כ 80263 רכבים , כלומר 0.057%)

 

יוצא שיש על הכבישים בארץ 79 לנצ'יות דלתא - לא בדיוק להיט (וחבל!).

 

אני עומד מהאחורי מה שאמרתי. זה המון יחסית.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה עניין יחסי, השאלה היא האם מוצדק להקים מערך יבוא ושיווק עבור דגם שנמכר ב 79 יחידות בשנתיים.

 

אם היה מדובר ברכב של חצי מליון ש"ח, סביר מאוד להניח שהתשובה היא כן, ברכב של 180K ש"ח, בכלל לא בטוח, במיוחד לאור העובדה שחלק מה 79 האלה לא באמת נמכרו אלא "נמכרו" במעיין מכירה פנימית למגרשי רכב של קולגות.

 

בכל מקרה, חשוב לי להדגיש שוב, אין לי כלום נגד האפסילון או לאנציה, ההפך המוחלט, מדובר ביצרן ותיק עם עבר מפואר שאני מאחל לו את כל הטוב שבעולם אבל בהתייחסות למצב המותג בארץ תוך התחשבות במי היבואן ומה דרכי השיווק והתמחור שלו, אני לא רואה עתיד ורוד לאפסילון.

 

הלוואי ואתבדה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מדובר ברכב של חצי מליון ש"ח, סביר מאוד להניח שהתשובה היא כן, ברכב של 180K ש"ח, בכלל לא בטוח, במיוחד לאור העובדה שחלק מה 79 האלה לא באמת נמכרו אלא "נמכרו" במעיין מכירה פנימית למגרשי רכב של קולגות.

 

ובנוסף, לא תמיד ב- 180, וחלקן גם הלכו לציי הרכב של עסקיו האחרים של היבואן. עדיין, גם אני אשמח לנוכחות של המותג בארץ, אף שרכביו העדכניים לא מדברים אלי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב שני ברודוס (הייתי לפני שבוע) זה הלנצ'ה הזו.

חמודה מאוד, מאוד דומה לפיאט 500 (דאא!).

שם היא עולה גרושים, פה בטח ידפקו לה מחיר שערוריתי ולא קשור למה שמקבלים בתמורה, ראה ערך: מיני, פיאט 500, סמארט ועוד.

אגב, גם ה500 והמיני שם נפוצות כמו מזדה 3 מליסינג.

 

נ.ב

הגבתי לפני שקראתי את התגובות, עכשיו אחרי אחרי הקריאה אני רוצה להוסיף.

שאפו ליבואנים, רובכם חיים בסרט, השיווק האגרסיבי והמיצוב החזק ממש גרמו לכם לחשוב שזה סביר לשלם יותר 80 אלף ש"ח על הסופר מיני הזאת שנמכרת בשאר העולם בתור אחד הרכבים הכי זולים שאפשר לקנות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה נהיגת התרשמות ראשונה מהשקת המכונית(בשווייץ :lol:).

 

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Lancia-Ypsilon-0.9-Twin-Air/257175/

 

במשפט אחד; מכונית חביבה, לא מבריקה, לא מוכוונת נהג - ומאידך לא מממשת את ההבטחה ה"יוקרתית".

 

זה בדיוק הזמן של סמל"ת לרדת מהעץ ולתמחר מחדש את ה-500 ואת האפסילון, מאחר ורוב הרכבים בארסנל שלהם דווקא מתומחרים היטב.

 

ב-80,000 שקל, פיאט 500 הבסיסית תהפוך ללהיט, בדיוק כפי שהיא להיט בכל אירופה. ללא כפר מנדא, כפר יסיף וכפר אוטודיל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...