Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון בדרך לארץ (בעקבות הראיון שפורסם במגזין אוטו)


Filius_Dei
שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו באמת...:?

הכי קל שבעולם זה לייחס לי רשעות וחוסר סבלנות אבל זה פשוט לא נכון, הראיה שלי היא מציאותית לחלוטין!

 

מדובר ברכב נישה עם עיצוב..איך נקרא לזה בעדינות, עיצוב לא קונצנזואלי, תמחור לא קל (בעקבות מיצוב כפרמיום) ועם סמל על החרטום שלא הייתה לו נוכחות בארץ במשך שנים וגם כשהייתה לו נוכחות, אצל מרבית הציבור היה מדובר בסטיגמה קשה של אמינות, חלודה והתרסקות במחירון בשניה שהוא יוצא מהסוכנות אז תגיד לי אתה עכשיו, כמה יחידות של האפסילון הזאת אתה חושב שיימכרו פה?

 

בסיבוב הקודם הם מכרו כמדומני כמות שלוחם הנדסה קרבית מסוגל לספור על יד אחת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעט מדכדך לקרוא הודעות של חברים, כאלו שאני מניח מייחסים לעצמם תכונות כמו פתיחות, העדר דעה קדומה ומעל לכל אהבת מכוניות, מתייחסים בביטול ובזילזול מופגן למכונית שעוד טרם הגיעה לכאן, אין להם מושג איך היא נוסעת ומתנהגת ואף אחד, ודאי לא הם, יודע באיזה מחיר ובאיזו ספציפיקציה תמכר כאן, אם בכלל. וכל זה בשל מוצאה והסמל שעל חזיתה.

 

חבר, אני מכיר לא מעט חברים עם לנצייה בטה (מנוע 1600,1800 2000) בטה זגטו, תמה, דלתא, קפה ומדובר במכוניות איך נאמר את זה בעדינות? אלו הן מכוניות מעולות רק ברגע שהן יוצאות מהסוכנות. אחרי זה מתחילות הבעיות. והן מתחילות.

אז אנשים לא נולדו אתמול ולמרבה הצער הלנציות אלה הן מכוניות שנמכרות במחיר גבוה ומעבדות ערך בצורה רצינית.

 

לנצייה, קונצרן פיאט. המהנדסים שלהם לא עשו עבודה טובה ובושה וחרפה שהם שיחררו לשוק אותו שבנוי ככה. מי שמחזיק ומטפל בלנציות יודע על מה מדובר.

 

דרך אגב, בשנות ה 70 המאוחרות הייתה בעייה מאוד רצינית באנגליה עם הבטות. הן היו מחלידות בצורה בלתי נתפסת על הדעת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאנשים עדיין מודדים את לנצ'יה לפי איזה דגם לא קשור משנות ה70 :shock: :shock: :shock:

הלנצ'יה המדוברת כאן היא בדיוק כמו פיאט פנדה \ פיאט 500 \ פורד קא - מכוניות טובות ואמינות ואין ספק שגם הלנצ'יה תהיה מצויינת.

אם איכשהו יביאו אותה במחיר סביר בדגם בסיסי זה יכול להיות הצלחה. כבר ראינו שלאנשים אין בעיה לקנות "קיה" כשהם מביאים משהו איכותי יותר מכולם, ואין ספק שהלנצ'יה הזאת היא עוד כמה רמות טובות מעל הקיה פיקנטו..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך שבפורום רכב, זה לא לעניין ששופטים אותה עפ"י דגם מחליד מלפני 40 שנה אבל אם תצא מהפורום ותעשה משאל רחוב "האם היית קונה לנציה?" מרבית התשובות מהקהל הרחב יהיו פרצוף מבועט ותשובה חד משמעית "לנציה? אני לא אגע בהן!!! הן מחלידות ולא אמינות" וזה גם מה שגורם להן להמכר בכאלה מספרים עלובים (חרף העובדה שהדלתא היא היום אחת המכוניות המתומחרות בצורה מפתה ביותר בסגמנט שלה).

 

אם סמל"ת רוצים למכור פה לאנציה במספרים מכובדים, לדעתי תמחור בלבד לא יעזור, הם חייבים לחזק את תדמית המותג.

 

אין לי ממש עצות איך לבצע את זה כי להציע קניה חוזרת במחיר מחירון לא יעזור כשלוי יצחק חותך את המחירון ב 70% תוך שנתיים.

אחריות כוללת ל 5 שנים או משהוא בסגנון יכול להועיל ואולי גם טיפולים בחינם ל 3 שנים (יש כזאת תוכנית בפיאט, לא?).

 

הייתי מנסה אולי גם נוכחות של רכבים בקניונים ומרכזי קניות (חשיפה), חסויות לארועי ספורט, חסות לארועים סטייל "רד-בול" ועוד דרכים שמחזקות חשיפה ותדמית מעבר למודעות מכירה סתמיות בעיתונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא מצליח להבין איך הגיעו מרכב בסיסי וזול (פיקנטו) לרכב נישה יקר(אפסילון )? בסיבוב הקודם כשפיאט חשבו להביא אותה לארץ הם דיברו על מחיר בסיסי של 120K :shock: זה רכב שמשווק כמו המיני ככה שאין בכלל קשר בין השתיים!

גם אם היא תעלה 100K (שאין מצב כי ככה עולה ה-500 ) היא לא תהיה קשורה לכל סגמנט המיני.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2953913,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין בדעתי,שרכב שנמכר סביב 9K אירו באירופה,ביחד עם הטבת המיסוי לרכב ירוק,ולפחות במנוע 900 סמ"ק היא תהנה מכל ההטבה,בשילוב עם גיר ידני ורמת איבזור הבסיסית,וביחד עם רווח נמוך יותר של היבואן שרוצה להחדיר את הדגם לשוק ביחד עם החזרת המותג לנצ'יה לישראל,צריך לתת מחיר כניסה תחרותי,ולפי דעתי כל סכום בעל 5 ספרות עם הספרה הראשונה 8 הוא כזה.

כולם אומרים שזה לא המצב ואין סיכוי שזה יקרה,אבל לפי מחיר של 6 ספרות,באמת שעדיף שהרכב יישאר על האוניה.

נחכה ונראה,אני עדיין חושב שתהיה כאן הפתעה לטובה,בטח בכיוון שהרוחות נושבות בשוק הרכב שלנו כרגע.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לתת מחיר כניסה תחרותי,ולפי דעתי כל סכום בעל 5 ספרות עם הספרה הראשונה 8 הוא כזה.

 

כמו שהייתה אומרת סטלה :"תישן, תישן... אתה חולמת"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת...:?

הכי קל שבעולם זה לייחס לי רשעות וחוסר סבלנות אבל זה פשוט לא נכון, הראיה שלי היא מציאותית לחלוטין!

 

מדובר ברכב נישה עם עיצוב..איך נקרא לזה בעדינות, עיצוב לא קונצנזואלי, תמחור לא קל (בעקבות מיצוב כפרמיום) ועם סמל על החרטום שלא הייתה לו נוכחות בארץ במשך שנים וגם כשהייתה לו נוכחות, אצל מרבית הציבור היה מדובר בסטיגמה קשה של אמינות, חלודה והתרסקות במחירון בשניה שהוא יוצא מהסוכנות אז תגיד לי אתה עכשיו, כמה יחידות של האפסילון הזאת אתה חושב שיימכרו פה?

 

בסיבוב הקודם הם מכרו כמדומני כמות שלוחם הנדסה קרבית מסוגל לספור על יד אחת.

 

לא ראיתי שמישהו ייחס לך רשעות או חוסר סבלנות. מה שכן יוחס ולא רק לך, היא בדיוק הסיבה בשלה מכוניות, גם טובות, שדבקה בהן סטיגמה כזו שאתה מתאר, פשוט אינן יכולות לקבל כאן סיכוי אמיתי ובדיוק בשל אותה סטיגמה, שדרכה כדרך סטיגמות להנציח ולהעצים את עצמה בלא כל קשר לעובדות. למה שלא תנסה להתייחס למכונית על פי תכונותיה, אלו שבמקרה הזה אינך מכיר כלל, ולא על פי ההיסטוריה של יצרנה. מסתבר שאם רוצים להבין את המנטליות של הנהג הישראלי שקונה את האוטו שיגרום לו להפסד ממון נחזה נמוך ככל האפשר, אין צורך אלא להביט במראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא תנסה להתייחס למכונית על פי תכונותיה, אלו שבמקרה הזה אינך מכיר כלל, ולא על פי ההיסטוריה של יצרנה.

 

בהחלט התייחסתי, תבדוק את ההודעות שלי אבל אם אתה רוצה את האמת הערומה ישר בפרצוף אז הנה היא:

 

אף אחד לא יקנה פיאט פנדה "מפוארת" מיצרן עם מוניטין מפוקפק ויותר גרוע מפיאט (מה לעשות, זה חלק מהעיסקה ובילתי ניתן להתעלם מזה בדיוק כמו שאם הבת שלך תביא הבייתה את החתן העתידי, אח של ריקו שיראקי לא ניתן להתעלם מי זה אח שלו) ב 120K ש"ח!

 

אף אחד!

גם לא ב 100K, בטח לא במיצוב הנוכחי של המותג ובכלל לא משנה מה התכונות של הרכב המדובר!

 

 

תראה את המכירות של הדלתא ותבין בדיוק על מה אני מדבר.

 

סמל"ת צריכים לעשות PR מטורף למותג בשביל בכלל להתחיל להזיז אותו.

 

אם בכל תוכנית טלויזיה תראה לאנציה, אם אלון גל יתחיל לנסוע בתוכנית בלנציה, אם דיירי האח הגדול יגיעו לבית בדלתא, אם כל תכנית בישול/טיולים/כתבות בטלויזיה וכו' המנחה/ כתב יסע בלאנציה, אולי יהיה אפשר להתחיל למכור פה לאנציות.

 

 

להביא מותג כ"כ מת, לזרוק אותו באולמות התצוגה ולקוות לטוב זה כ"כ סמל"ת ה"ישנים" שאני מתפלא על זה שתחת הנהלה חדשה הם עדיין עושים את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר לפנדה בכלל? יש להן פלטפורמה משותפת (באפסילון היא מוארכת) וזהו.

מספיק לראות את ההבדל בין ה 500 לפנדה בשביל לראות שהאפסילון היא כנראה לא פנדה בדיוק כמו שאודי A3 היא לא אוקטביה.

במחיר טוב אנשים יקנו.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, מעבר לפלטפורמה אין קשר הדוק לפנדה אבל בכוונה הקצנתי את העניין בעיקר בגלל שזה מה שהקונים הפוטנציאלים ישמעו באולמות המכירה של המתחרים.

 

 

במחיר הנכון? אז למה למרות שהמחיר של הדלתא מאוד נכון, המכירות זניחות?

 

 

כמו שכבר אמרתי, לדעתי האישית ומנסיוני בשיווק ומכירות אין פה שאלה של רמת המחיר אלא של שיקום המותג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט התייחסתי, תבדוק את ההודעות שלי אבל אם אתה רוצה את האמת הערומה ישר בפרצוף אז הנה היא:

 

אף אחד לא יקנה פיאט פנדה "מפוארת" מיצרן עם מוניטין מפוקפק ויותר גרוע מפיאט (מה לעשות, זה חלק מהעיסקה ובילתי ניתן להתעלם מזה בדיוק כמו שאם הבת שלך תביא הבייתה את החתן העתידי, אח של ריקו שיראקי לא ניתן להתעלם מי זה אח שלו) ב 120K ש"ח!

 

אף אחד!

גם לא ב 100K, בטח לא במיצוב הנוכחי של המותג ובכלל לא משנה מה התכונות של הרכב המדובר!

 

 

תראה את המכירות של הדלתא ותבין בדיוק על מה אני מדבר.

 

סמל"ת צריכים לעשות PR מטורף למותג בשביל בכלל להתחיל להזיז אותו.

 

אם בכל תוכנית טלויזיה תראה לאנציה, אם אלון גל יתחיל לנסוע בתוכנית בלנציה, אם דיירי האח הגדול יגיעו לבית בדלתא, אם כל תכנית בישול/טיולים/כתבות בטלויזיה וכו' המנחה/ כתב יסע בלאנציה, אולי יהיה אפשר להתחיל למכור פה לאנציות.

 

 

להביא מותג כ"כ מת, לזרוק אותו באולמות התצוגה ולקוות לטוב זה כ"כ סמל"ת ה"ישנים" שאני מתפלא על זה שתחת הנהלה חדשה הם עדיין עושים את זה.

אתה ממשיך וטוען את אותה טענה ובכך מחטיא לחלוטין את הענין שכן מה שעומד בבסיסה היא הסיבה בשלה נכנסתי לכאן ולא תכנה. ואולי צריך דוגמה לשם המחשה, אז ברשותך אביא אחת : קח לדוגמה את הפיקנטו, שעושה כאן "באז" מאוד רציני, כנראה בשל מכלול תכונות, איבזור, עיצוב ומחיר שקוסם להרבה חברים כאן. קאיה להבנתי אינה נתפסת כמותג טוב יותר מסוזוקי או אף מיונדאי ולמרות זאת האוטו הקטן שלה עולה ופורח. לאפסילון אין בכלל סיכוי לבחינה הוגנת ורצינית ולא בגללך אישית, אלא בגלל התפיסה שעמדתך מייצגת, היא התפיסה הסטריאוטיפית הקלאסית ולפיה אנחנו יכולים לדבר על מכוניות קצת שונות אולי אפילו לחלום עליהן, אבל כשאנחנו צריכים לחתום על הצ'יק, אז בבקשה מזדה או טויוטה ( דוגמה בלבד ). אתה גם "מגייס" כתמיכה מחיר שלא נברא ואין לו שום משמעות למעט הדחייה הכמעט אינסטיקטיבית שאתה מבקש לקשור עם האוטו הזה. לכן אם תבקש לדעת למה לנצ'יה לא מוכרת כאן מכוניות ( בהנחה שזה נכון, פשוט אין לי מושג ), הסיבה היא קרוב לודאי סטיגמות שמקורן בדעות קדומות שאתה מייצג ושמאוד מצער לראות שגם כאן בפורום של אוהבי מכוניות, יש להן מקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כלל לא קשור לאהבה או לשנאה אלא לראייה מציאותית של התמונה.

לא קל להחזיר מותג שנעדר מהארץ מעל עשור שנים, ועל אחת כמה וכמה עם היצע לא ממש אטרקטיבי, לפחות לא בגזרת התמחור.

מסתבר שגם באירופה לא ממש עומדים בתור לקנות פיאטים מחופשות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, מעבר לפלטפורמה אין קשר הדוק לפנדה אבל בכוונה הקצנתי את העניין בעיקר בגלל שזה מה שהקונים הפוטנציאלים ישמעו באולמות המכירה של המתחרים.

 

 

במחיר הנכון? אז למה למרות שהמחיר של הדלתא מאוד נכון, המכירות זניחות?

 

 

כמו שכבר אמרתי, לדעתי האישית ומנסיוני בשיווק ומכירות אין פה שאלה של רמת המחיר אלא של שיקום המותג.

 

אני דווקא מופתע מכמות הדלתא שאני רואה על הכביש. מראש מדובר ברכב שפונה לפלח שוק מצומצם וככזה יש לא מעט ממנה. יש לך מספרים?

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...