Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנו משפחה שזקוקה לרכב משפחתי מרווח מאחורה (לפחות כיסא אחד + בוסטר ומבוגר או לחלופין, 2 כיסאות תינוק+מבוגר). התלבטנו רבות בנוגע למשפחתית מרווחת. כאשר כל האופציות של הצרפתיות ירדו מהפרק (בעלי מתנגד בתוקף!).

חשוב לי החיסכון בדלק, האמינות וכמובן מושב אחורי מרווח.

גם התקציב הוא נקודה נוספת: עד 60 אלף- גג.

לשתי המכוניות הללו קיבלנו הצעה שתואמת את המחיר.

מנסיון שלכם. איזה מכונית תעמוד בקריטריונים הנ"ל והאם יש לכם אלטרנטיבות טובות יותר??

 

(האם הטרג'ט דיזל יכול לבוא בחשבון?? או הקיה קארנס דיזל)

 

אתם פורום נהדר, מנסיון. מודה כבר מראש למגיבים.

יעל

פורסם
אנו משפחה שזקוקה לרכב משפחתי מרווח מאחורה (לפחות כיסא אחד + בוסטר ומבוגר או לחלופין, 2 כיסאות תינוק+מבוגר). התלבטנו רבות בנוגע למשפחתית מרווחת. כאשר כל האופציות של הצרפתיות ירדו מהפרק (בעלי מתנגד בתוקף!).

חשוב לי החיסכון בדלק, האמינות וכמובן מושב אחורי מרווח.

גם התקציב הוא נקודה נוספת: עד 60 אלף- גג.

לשתי המכוניות הללו קיבלנו הצעה שתואמת את המחיר.

מנסיון שלכם. איזה מכונית תעמוד בקריטריונים הנ"ל והאם יש לכם אלטרנטיבות טובות יותר??

 

(האם הטרג'ט דיזל יכול לבוא בחשבון?? או הקיה קארנס דיזל)

שלום

על תלכו על טראג'ט מכיוון שהאחזקה תהיה יקרה הרבה יותר וכרגע (לפי ההודעה) אתם לא זקוקים לעוד 2 מקומות.

יש לי נסיון רב עם הפוקוס (משתי הדורות 02/09) וגם עם המטריקס,

מבחינת מרווח ספסל האחורי הפוקוס הכי רחבה (במשפחתיות) אבל המטריקס מרגישה גם מרווחת מאוד (הילדים שלי יותר אהבו אותה מבחינת מרווח) והפוקוס יותר בטוחה (וגם כאן במטריקס למיטב זכרוני יש ESP בפוקוס רק מ 09)

אבל הפוקוס יותר נוחה לנסיעה מרגישה יותר "מוצקה" ויותר חסכונית (מעט).

לסיכום אני הייתי הולך על הפוקוס - אלא עם הנתונים של היונדאי (ק"מ, טיפולים וכו') הרבה יותר וטובים אז יש מצב לשקול את היונדאי.

תהנו

פורסם

בוקר טוב,

 

המטריקס אמנם די מרווחת וגבוהה אבל מכל שאר הבחינות היא פחות טובה מהפוקוס. היא פחות נוחה, פחות בטיחותית, פחות חסכונית וגם פחות איכותית בפנים. הפוקוס היא מכונית די מרווחת ויכולה להתאים למשפחה עם שני ילדים קטנים, אבל אם בכל זאת אתם מחפשים מכונית גבוהה בסגנון מיניוואן קטן עדיף שתבדקו את הרוסמטר 2006-2007.

שתי הקאיות שציינתם הם מכוניות משפחתיות טובות אבל הם יקרות יותר לאחזקה מהפוקוס והמטריקס, אז אני מניחה שזה לא מתאים לכם.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

×
×
  • תוכן חדש...