Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שמתי לב כי החלק הפנימי העוטף את הגלגל מלא בשמן. ככל הנראה ישנה נזילה של שמן מהבולם ובזמן הנסיעה השמן משפריץ על הדפנות שמעל הגלגל.

האם בבולם ישנה גומיה מסויימת שנקרעה ובגלל זה יש נזילה?

האם ניתן להוסיף שמן אל הבולם?

או שבמקרה כזה צריך להחליף את כל הבולם?

הבולמים הקדמיים חדשים יחסית בני שנה ולכן זה מאוד מפתיע ומאכזב. ההוצעה הכספית על בולמים בפיג'ו לא קטנה בכלל.

האם מישהו נתקל במשהו דומה ויכול לתת טיפ?

פורסם

אין להוסיף שמן לבולם.

יכול להיות שאיכות החומרים של הבולם ששמת הינו נמוך מאוד ובגלל זה

אני ממליץ להחליף לבולם אחר.. יש להחליף זוג בולמים ולא בולם אחד.

ממליץ בחום על בולמים של מונרו הם חזקים וטובים.

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם
היום שמתי לב כי החלק הפנימי העוטף את הגלגל מלא בשמן. ככל הנראה ישנה נזילה של שמן מהבולם ובזמן הנסיעה השמן משפריץ על הדפנות שמעל הגלגל.

האם בבולם ישנה גומיה מסויימת שנקרעה ובגלל זה יש נזילה?

האם ניתן להוסיף שמן אל הבולם?

או שבמקרה כזה צריך להחליף את כל הבולם?

הבולמים הקדמיים חדשים יחסית בני שנה ולכן זה מאוד מפתיע ומאכזב. ההוצעה הכספית על בולמים בפיג'ו לא קטנה בכלל.

האם מישהו נתקל במשהו דומה ויכול לתת טיפ?

בתוך בולם הזעזועים אכן יש נוזל, אך כאשר הוא נוזל הוא לא משפריץ לתוך הבית גלגל או על הגלגל ולכן לדעתי מודבר בנזילה ממקור אחר ברכב.

  • ספונסר פורום
פורסם

דניאל צודק,אם חלקו הפנימי של הגלגל מלא בשמן כנראה מדובר בקליפר נוזל,או גומיה לציריה קרועה.

 

אורן בן סימון

פורסם

מצורפת תמונה של בולם הזעזועים.

 

האם ההזעה שיש על הגומיה תקינה או שאולי הבולם נוזל?

 

אשמח לקבל חוות דעת של בעלי פיג'ו ומבינים בתחום..

_1_~2.jpg

פורסם

לפי דעתי הזעה קלה על הבולם לא פוגמת ביעילותו נגב עם סמרטוט

ובדוק לאחר חודש אך קשה מהתמונה שצירפת להבחין עד כמה חמורה הנזילה

ולתת את הדעת גם בתור מומחה

בברכה ניצן לוי

http://www.shaft.co.il

×
×
  • תוכן חדש...