Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאולי הלכה משאבת הדלק, כי אני נוסע הרבה על החץ האדום..

אבל בישביל להיות בטוח כי גם יכול להיות אינגקטורים או הצתה ביכלל, איך אני יכול ליבדוק ממה הבעיה נובעת?.

ויש סיכוי שפשוט המשאבת דקל ניסתמה??

פורסם

עשיתי את זה האוטו התניע, חשבתי שהכל טוב(לא נסעתי) כיביתי וניסיתי להתניע עוד פעם אבל לא הצליח.

אין לי מושג מזה אני מיואש לא רוצה סתם לקנות חלקים ואז להתבאס..

איך הכל התחיל?

המאוררים הפסיקו להסתובב כשהאוטו מיתחמם אז נסעתי אם מזגן ובערב פשוט חיברתי את המאוררים שיעבו תמיד, יום למוחרת האוטו התחיל לנסוע מוזר בקושי היה מתניע(אם לא הייתי מייצב את הטורים בהתנע אם הרגל על הגז אז הם פשוט היו נופלים והאוטו מיתכבה)

אם הוא היה מצליח לנסוע אז היה בקפיירים ועשן שחור...וביכלל לא הייתה סחיבה,

אני כבר מיואש, תעזרו ליי....

פורסם

ניחוש מושכל:

כל הבעיה שלך נובעת מחיישני טמפ' לא תקינים.

כשהמאווררים הפסיקו לעבוד, במקום לתקן חיישן, עקפת אותו.

עכשיו, אותו חיישן (מוזר, אבל אפשרי) הוא החישן חום של התערובת, ובגלל שהוא משדר כל הזמן "קר" אז התערובת עשירה מידי, המנוע נחנק, יוצא עשן שחור ובקפיירים.

הגיוני?

 

מה שלא מסתדר בתאוריה שלי הוא שלפחות בבוקר, ברכב שהוא באמת קר, היתה צריכה להיות לך התנעה קלה

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כן לא נראה לי שכל זה ביגלל חיישן, הזמנתי חשמלאי וגם הוא לא הצליח למצוא את הבעיה של המאוררים...

 

עוד תגובות??

×
×
  • תוכן חדש...