Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר שלי מכר פונטו ספייס 2001 ב9 וחצי אלף שקל.

שווה להריץ חיפוש ואולי ליפול על מציאה.

 

והאוטו היה בסדר?

מה הסיבה למכור ככה זול?

 

ועדיין מחכה ואשמח לתשובות לגבי ההתלבטות על הקליאו.

 

שוב תודה לכולם :)

פורסם
שלום שלום!

התקציב שלי בסביבות ה9000-10000, אני מחפש משהו קטן, חסכוני, כמה שיותר אמין.

שיקח אותי מפה לשם.

הפייבוריטיות שעלו לי לראש הן: פיאט פונטו, פיג'ו 106, קולט.

כולם כמובן פחות או יותר שנתון 95-99, ידניות, מנוע 1400.

וכן, אני אוהב את היופי וה''פוזה'' :p

 

עכשיו השאלה שלי, מה מתאים לתקציב מבחינת אמינות, חיסכון מכל הבחינות, הנאה וכל השאר?

בקיצור, רכב לילד בן 19.

 

אני ישמח לעצות גם מהדעות שלכם לגבי רכבים וכו'.

 

תודה מראש חבר'ה.

 

"פוזה ויופי ", אני מצטער לאכזב אותך לא תמצא ברכב שעלותו 10 שעל הכביש יש רכבים שעולים פי כמה וכמה מזה .

 

אם הקולט נכנסת לתקציב הייתי הולך עליה .

 

בנוסף תחשוב על הוצאות נוספות כגון : דלק , ביטוח וטיפולים ( שיעלו לך בין 1000 ל 3000 - תלוי כמה אתה נוסע )

 

הייתי חוסך במקומך עוד חודשיים שלושה ואז כמעט מכפיל את התקציב .. ( או שוקל דו"ג )

שימו לב : (המחיר יורד ! )

 

למכירה נעלי (ריצה ) מיזונו wave rider 14 !

פורסם

[quote=SPORT1;2883462

הייתי חוסך במקומך עוד חודשיים שלושה ואז כמעט מכפיל את התקציב .. ( או שוקל דו"ג )

 

חשבתי גם על לחסוך עוד...

אבל אמרתי לעצמי, אני צעיר, אני צריך כסף לדברים אחרים גם להנות והכל.

שורה תחתונה, פונטו או קליאו? או לחסוך לפיג'ו 206 ?

 

איך הקליאו ?

איך ה206 ?

 

שווה להוסיף את ה10 אלף האלה בשביל ה206 ?

פורסם

אם הבדלי השנתונים יהיו גדולים כמובן,

שנתון חדש יותר זה מבורך במכוניות תקציב...

אבל כמובן! אל תשכח שמי שטיפל באוטו זה מה שחשוב וכמה השקיעו בו.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
אם הבדלי השנתונים יהיו גדולים כמובן,

שנתון חדש יותר זה מבורך במכוניות תקציב...

אבל כמובן! אל תשכח שמי שטיפל באוטו זה מה שחשוב וכמה השקיעו בו.

 

נצא מנקודת הנחה כזו:

 

קליאו - שנת 98

פונטו - שנת 2000

פיג'ו 206 - שנת 1999 - 2000

 

כמה שווה יהיה לחסוך בשביל הפיג'ו עוד 7-10 אלף ?

פורסם
נצא מנקודת הנחה כזו:

 

קליאו - שנת 98

פונטו - שנת 2000

פיג'ו 206 - שנת 1999 - 2000

 

כמה שווה יהיה לחסוך בשביל הפיג'ו עוד 7-10 אלף ?

 

הקפצה

×
×
  • תוכן חדש...