Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב עד 35.

אני עובד עצות ומתחיל להתייאש

ה106 גמורות עם שאסח האסטרה GSI מפורקות או מחירים הזויים

אלפות אין, פיאט לא קונה, הונדות הצ'בק ESI יד 10 מפורקות במחירים מופרחים.

VTR ירדתי ממנה כי הבנתי שהיא חלשה יחסית

שקלתי אפילו ללכת לכיוון קצת הזוי להוסיף כסף ולקחת פרלוד VTI.

אם מישהו שומע על רכב כלשהו או שיש לו רעיון יצירתי אחר אשמח לשמוע.

או שאולי אני פשוט צריך לעלות בתקציב וזהו?

פורסם

גיא .ב, "פיאט לא קונה"

 

DJ-SQUID, מבדיקה קצרה כל הפרלודים ביד2 אנוסים קשות ובידי ילדים. יש אפילו אחד שפירסם תיאור "185 סוס משאיר את כל החמורים מאחורה"... יד5/6/7 עם 200K+. נשמע לי כמו מיטה חולה ביותר

קליאו ספורט, אגב, אחלה רעיון. אטמוספרי עם המון כח ויחסית זול

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קליאו ספורט אחת עם כל מיני בעיות ב30

2 שצריכים להחזיר את הסרט ב50.

ת'כלס אחת שמורה תהייה מעל התקציב שלי כרגע :(

פורסם
קליאו ספורט אחת עם כל מיני בעיות ב30

2 שצריכים להחזיר את הסרט ב50.

 

עובדה שהשניים ב-50 לא צריכים להחזיר את הסרט, כי האלטרנטיבה זה לראות סרט גרוע או לקרוא ספר...

הצע וביקוש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחת הסיבות שאני עומל כבר מספר חודשים ולא מבזבז אגורה כמו פרסי טוב זה לצורך עליה בתקציב לדור2

יש ממש מעט היצע ויש ביקוש, במחיר טוב הקליאו דור ראשון נחטפת תוך מספר ימים

 

DJ-SQUID

אין מתנות בחינם לכל מחיר עומד מאחוריו הסיבה שהוא נמכר במחיר הזה, ושוב הפולו GTI יושבת לך בול בתקציב

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

206 GTI משנתונים מוקדמים תיכנס בתקציב אם היא רלוונטית מבחינתך.

ZX וולקן ו306 יכולות להתאים גם כן.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
POLO GTI

 

יהיה לא קל למצוא פולו טובה במחיר כזה,

מרוב שהרכב הזה אדיר הוא שווה כ"כ הרבה,

אם אתה כצעה אני מציע לך ללכת הרכבים הנ"ל ולעשות עליהם חיפוש כי יש המון חומר בפורום:

 

רנו מגאן קופה 2000-רכב חזק מאוד,מנוע אמין מאוד 140 כ"ס צריכת דלק דיי מדהימה לנפח שכזה..

חיסון:בלעים קומדים שהתעללו ברכב או בחשמל.

 

פיאט פונטו HGT-רכב יפה,מהיר,קל לתיחזוק יחסית,מלא פוזה

חיסון-על רכב שמור תשלם מעל המחירון

 

206 GTI-מבין המנועים היותר אמינים של פיג'ו צריכת דלק טובה

חיסרון-צרפתיה חלקים יקרים,עירעור באמינות.

 

106 GTI-בעלת 122 כ"ס,התנהגות ממש טובה וכייף אדיר לאוהבי נהיגה,

חיסרון-למצוא אחת שמורה דורש עבודה.

 

306 GTI -אם תמצא אתה אדם מאושר.(שמורה כמובן).גיר ידני בעל 6 הילוכים,

נהגתי מספר פעמים על אחת.חוויה שלא תמצא בכל רכב!!

חיסרון-דיי נדירה ודיי קשה להשגה.

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם

מה כל כך אדיר בפולו ?

 

כשאתה כותב ש206 סובלת מבעיות אמינות וחלקים יקרים אתה כותב את זה בהתבסס על מה בדיוק? היו בבעלותי 2 רכבים מהסוג הזה שלא סבלו מבעיות חריגות באמינות והחלקים לא היו יקרים בכלל .

 

הבעיה הכי גדולה באמינות של רכבים בארץ הקודש זה סטיגמות שמתחילות מתגובות של אנשים שבמקרה הטוב נסעו כמה ק"מ במושב הנוסע .

Peugeot 208GTI

פורסם

206 זה לא רכב שלא הייתי קונה. הוא פשוט אנמי מידי לא אוהב את הצורה שלו ואין לו ייחוד בכלל

לטעמי הפלסטיקה שלו גרועה ואם כבר יש לי אפשרות לבחור אני מעדיף להימנע מפיזו וסיטרואן

וגם מרנו לצורך העניין הקליאו ספורט זה רכב יוצא מן הכלל. לא יודע למה

אבל אני פשוט לא אוהב את הפלסטיקה של הצרפתיות.

הפולו כבר ממזמן הייתה בכוונת הבעיה שצ'מפיון שוחטים בטיפולים

והחלפים מאוד מאוד יקרים מנסיון עם פאסאט טורבו.

לצורך העניין אני מעדיף את הרכבים החזקים בקו ישר

שנותנים את היחס כוח מול משקל הטוב ביותר.

פורסם
206 זה לא רכב שלא הייתי קונה. הוא פשוט אנמי מידי לא אוהב את הצורה שלו ואין לו ייחוד בכלל

לטעמי הפלסטיקה שלו גרועה ואם כבר יש לי אפשרות לבחור אני מעדיף להימנע מפיזו וסיטרואן

וגם מרנו לצורך העניין הקליאו ספורט זה רכב יוצא מן הכלל. לא יודע למה

אבל אני פשוט לא אוהב את הפלסטיקה של הצרפתיות.

הפולו כבר ממזמן הייתה בכוונת הבעיה שצ'מפיון שוחטים בטיפולים

והחלפים מאוד מאוד יקרים מנסיון עם פאסאט טורבו.

לצורך העניין אני מעדיף את הרכבים החזקים בקו ישר

שנותנים את היחס כוח מול משקל הטוב ביותר.

 

טורבו דורש טיפול רציף,זה לא להביא רכב וזהו

הפלסטיק של הצרפתיות דווקא מעולה!ובאיכות גבוהה

ה206 GTI/XS וכל מה שציינתי אלה רכבים

שהמנועים שלהם ייצרו אמינות טובה מהרגיל,

לכן השוק שלהם טוב כ"כ רק ליידע כללי.

סטיגמות מטופשות לא יעזרו לך בכלום

אני בעל רנו מגאן קופה 1600 אני שומר עליה והיא מחזירה אהבה.

רק ליידע הכללי.גם אם תקנה אאודי TT ותתיחס אלייה לזבל ,זבל אתה תקבל.

רוב האמינות באה מבעל הרכב.

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם
206 זה לא רכב שלא הייתי קונה. הוא פשוט אנמי מידי לא אוהב את הצורה שלו ואין לו ייחוד בכלל

לטעמי הפלסטיקה שלו גרועה ואם כבר יש לי אפשרות לבחור אני מעדיף להימנע מפיזו וסיטרואן

וגם מרנו לצורך העניין הקליאו ספורט זה רכב יוצא מן הכלל. לא יודע למה

אבל אני פשוט לא אוהב את הפלסטיקה של הצרפתיות.

הפולו כבר ממזמן הייתה בכוונת הבעיה שצ'מפיון שוחטים בטיפולים

והחלפים מאוד מאוד יקרים מנסיון עם פאסאט טורבו.

לצורך העניין אני מעדיף את הרכבים החזקים בקו ישר

שנותנים את היחס כוח מול משקל הטוב ביותר.

 

כמו שאבא שלי אומר, בוחרים בין מה שיש, לא בין מה שאין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...