Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בשעה טובה רכשתי רכב פיזו 407 שנת 2005 אוטומטי עם 2000 סמ"ק.

 

ואני רוצה לטפח אותה ומחפש סוג שמן, תוספים וכל מה שנכנס בצורה נוזלים למנוע.

יש המלצות לשמות מוצרים הנ"ל ?

אם יש מתאימים לגודל סמ"ק או לרכב של פיזו באופן ספיצפי ?

 

תודה

עידו

פורסם
שלום,

 

בשעה טובה רכשתי רכב פיזו 407 שנת 2005 אוטומטי עם 2000 סמ"ק.

 

ואני רוצה לטפח אותה ומחפש סוג שמן, תוספים וכל מה שנכנס בצורה נוזלים למנוע.

יש המלצות לשמות מוצרים הנ"ל ?

אם יש מתאימים לגודל סמ"ק או לרכב של פיזו באופן ספיצפי ?

 

תודה

עידו

תתחדש

הרכב שלך רוצה שמן 5W40 בדרגת איכות SM מחברה טובה כמו TOTAL או דומה, המנוע יעריך אותך ויאריך ימים.

השתמש בנוזל קרור שטמפרטורת הרתיחה שלו גבוהה מ100 מעלות סלציוס מאיכות גבוהה או מקורי.

לגיר האוטומטי יש להשתמש אך ורק בשמן סינטטי מקורי, אפשר רק במוסך לטפל להחליף או לבדוק.

גם הגה הכח שלך רוצה שמן היד. מיוחד שרצוי לקנות מקורי. הוא יקר, אפשר למצוא לו תחליף זול יותר מחברת IADA .

אם תשתמש בחומרים אלה ותטפל בזמן , קרוב לודאי שלא יהיה צורך בתוספים. אצלינו מתמשים בהם ומסנני השמן הם מקוריים,

ומנסיוני הרכבים המטופלים אצלינו מאריכים ימים ללא תקלות ומגיעים אלינו לטיפולים רק אחת לשנה.

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...