Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בזיהוי Golf MK3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

יש לי בשכונה Golf MK3 ואני לא בטוח איזה דגם מדובר אבל אני די בטוח שמדובר בVR6, ויש לו מושבי רקרו.

 

261220101.jpg261220101.jpg

 

261220102.jpg

 

261220103.jpg

 

261220104.jpg

 

261220105.jpg

 

 

 

 

אני מעוניין לקנות את הרכב הנל בתור פרויקט, הרכב נמצא במקום שנה+ ללא תזוזה,

בעיות תקציב לא יהיו... אבל כמה מזומנים אני אצטרך כדי להחזיר אותה לכביש? ואם דבר כזה שווה.

תודה:wink:

פורסם
אכן ניראת כמו VR6, קח את המיספר שלה ותריץ במישרד הרישוי תקבל את כל הפרטים וכך גם תימצא את הנהג .

 

תודה על העזרה כולם.

יש להם באתר? או שצריך להתקשר?

פורסם
סתם ככה אני לא חושב שיתנו לך פרטים במשרד הרישוי.

אני מכיר מישהו שעשה אתזה אבל אני לא זוכר איך בדיוק באינטרנט או בטלפון.

ולגבי הספידומטר הסתכלתי וראיתי 220 :-((הסתכלתי דרך החלון המלוכלך עם מחזיק מפתחות עם אור מסכן כזה לא היה ממש ברור אבל אני ראיתי 22 בהתחלה)

אין סיכוי שזה המנוע 2.8 VR?

פורסם

סיכוי תמיד יש,כי זה כולה לוח שעונים שאולי הוחלף מתישהו, פשוט אני זוכר שבVR6 אמור להיות 260 או 240. וזה גם מה שאפשר למצוא אם מחפשים בגוגל.

כשהייתי בן 17-18 הייתה לי MK3 1.6 ושם היה 220.

V5

פורסם
קח את המיספר שלה ותריץ במישרד הרישוי תקבל את כל הפרטים וכך גם תימצא את הנהג .

 

 

אף אחד במשרד הרישוי לא יתן לך שום פרטים אם אתה לא בעל הרכב.

 

 

פורסם
מיכאל, לא רצית ג'אנטים כאלה?

נראה לי שאלו 17 בניגוד ל-15 שלי.

 

אלה 16, נראה לי יותר יתאימו לך

ואז תוכל למכור לי את שלך :lol:

 

נ.ב

לפותח השרשור: משום מה אין אופציה לשלוח לך ה.פ

כנראה משהו בהגדרות שלך. תשנה את זה אם לא אכפת לך, אני רוצה לשלוח לך ה.פ

V5

פורסם
אף אחד במשרד הרישוי לא יתן לך שום פרטים אם אתה לא בעל הרכב.

 

ככה רכשתי קטנוע נטוש לחלקים לקטנוע שהיה לי אז אל תדבר סתם .

פורסם

יכול להיות שזאת גולף cl שבעליה חלם על vr6 והוסיף לה תוספות שיתנו מראה של vr6 (בדיוק כמו אלה עם האימפרזה שנראית כמו sti רק שהיא 1600). בכל מקרה הרכב הימני בתמונה שווה יותר מכל השקעה שתעשה. ביד 2 יש המון v5 במצב מצוין שאפשר לעשות איתן פרויקטים.

פורסם
אלה 16, נראה לי יותר יתאימו לך

ואז תוכל למכור לי את שלך :lol:

 

נ.ב

לפותח השרשור: משום מה אין אופציה לשלוח לך ה.פ

כנראה משהו בהגדרות שלך. תשנה את זה אם לא אכפת לך, אני רוצה לשלוח לך ה.פ

 

לצערי אני אוהד 15' מושבע.

Bimmer

פורסם
ככה רכשתי קטנוע נטוש לחלקים לקטנוע שהיה לי אז אל תדבר סתם .

 

 

אתה יכול לפרט קצת יותר?

 

כלומר את כל התהליך מתחלה עד הסוף.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...