Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעקבות הכתבה: "מה יבואני הרכב לא מספרים לכם" (ידיעות אחרונות)


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חשבתי שמדובר על יבואן. בכל אופן, אני לא יודע אם הבעייה בסוכנות הספציפית, אבל התיחסו בצורה מאוד לא יפה לנכה - ניצלו את התמימות והמוגבלות שלו.

 

מעבר לזה, חשוב לציין שהרכב היה מצויין וכולי תקווה שעם השנים השירות שלהם השתפר.

 

לא ברור לי מה הקשר בין הכתבה על מה שיבואנים מסתירים לבין חוויית שירות לא טובה שמשפחתך עברה בסוכנות משנה. כל מה שתואר כאן רלבנטי להתנהלות של הסוכנות ולא נראה לי שכל יבואן יודע בכלל מה סוכנות משנה עושה מהרגע שהרכב מגיע אליה. בעבר אכן היה מקובל להעביר רכבים למסירה ללקוח בנהיגה, היום זה כבר לא קורה אצל רוב היבואנים.

 

בכלל, בשרשור הזה יש נוצרו הרבה תלונות על מוסכים, זה בכלל לא קשור לכתבה או לנושא השרשור.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Casper, בעיקרון אתה צודק. אבל את הסיפור הבאתי כדוגמא לכך שיבואן/סוכנות לפעמים עלולות לפעול בצורה לא יפה, לא רק הסתרת פרטים, אלא מסירת מידע לא מדוייק ללקוח. זה כן קשור לאותה כתבה שהייתה בעיתון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדינה זו רק אנחנו חייבים. היבואן לא חייב כלום.

אני ממליץ לך לקרוא "דרישות חובה ליבוא רכב לשיווק מקומי", סעיפים 4.2.1 ו-4.3 (מסירת מידע לבקשת הלקוח ונזקים החייבים בדיווח).

אם בן אדם לא מנצל את זכויותיו לא צריך להאשים את המדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורמלית אתה כמובן צודק (לטובת הגולשים אני מצרף הנה את המסמך) אך הלכה למעשה קשה מאוד להסיג את התיעוד הנ"ל. כך למשל אני דרשתי אותו בשנת 2008 במעמד קבלת הרכב ונאמר לי בעל פה שלא תועדו ברכב כל נזקים וכך זה. אם מישהו הסיג מידע מסוג זה על רכבו - אשמח לדעת.

יבוא רכב[1].pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בהחלט.

בדצמבר 2008 קניתי הונדה סיוויק. קיבלתי אותה בינואר 2009. מכיוון שגם מכירה וגם מסירה לא הלכו חלק (בלשון מעטה), האימון שלי ב"מאיר" היה שווה ל-0. לכן בזמן המסירה ביקשתי את האישור.

תשובה - אין שום בעיה, נשלח לך תוך כמה ימים.

אני - טוב, אז אני אחזור כאשר תכינו את המסמך.

בפחות מ-10 דקות נייר היה אצלי ביד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...