Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכם חברי הפורום.

רציתי לשאול שאלה בקשר לתיבה של סאבוופר.

אני קונה בימים הקרובים סאבוופר ועדיין לא מצאתי תשובה מדוייקת לגבי התיבה עצמה של הסאב.

אני מכוון לSPL, ולכן אני רוצה תיבה פתוחה. אבל איך בדיוק המידות משפעיות על הסאב, גם שהמידות גדולות ולא רק קטנות יותר?

זאת אומרת שלכל סאבוופר שאפשר לקרוא לו סאבוופר יש מידות לבניית התיבה מפי היצרן. לפי מה ש/הבנתי אם המידות קטנות יותר אז הסאב יוציא פחות כוח. זה נכון בכלל? ואם המידות של התיבה גדולות, מה יכול לקרות אז?

ומה הכי טוב לעשות בתכלס? ללכת לפי מיטדות היצרן? או לכוון לתיבה גדולה כמה שיותר?

אני מדבר על סאבוופר יחיד ולא כפול, ושוב אני אומר, SPL

פורסם

אמרת הכל אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** חוץ מהעיקר ( דגם .חברה . הספק ):-P

פורסם

אני היום זה שהתקשרתי אלייך בקשר לCVR.

ניתן אותו כדוגמא. הוא מוצהר כ400 RMS ואת מידות היצרן אני לא יודע בדיוק אבל אפשר למצוא אותם.

אז השאלה שלי היא אםאני אבנה תיבה גדולה יותר ממידות היצרן, אני אקבל תוצאה טובה יותר?

בשאלה שלי אני לא דיברתי על משהו ספציפיםת (כמו הCVR), אה בכלליות.

פורסם

הבנתי.

אבל יש בכלליות ידע על תיבה גדולה יותר וקטנה יותר?

זאת אומרת שאפ למשל אני שם תיבה גדולה יותר אני ייקבל יותר כוח ותיבה קטנה יותר אני אקבל באס פחות מרוח ויותר מדוייק?

פורסם

כמובן שאופי הסאונד ישתנה במעבר בין תיבה פתוחה לסגורה

כמובן שגם יהיה שינוי בין מעבר מתיבה בנפח מסויים לתיבה גדולה או קטנה יותר.

השאלה היא איזה סוג באס אתה אוהב לשמוע.

אני הייתי הולך על תיבה של 50 ליטר עם פורט.

פורסם

אני אוהב לשמוע שהסאב שלי עושה רעש, הרבה רעש. אבל מצד שני ממש קשה לי שהוא לא מכוון זה די מגעיל אותי. אני אוהב אותו חזק מאוד, אבל לא יותר מידי מרוח.

×
×
  • תוכן חדש...