Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

בסוף ירדתי מעניין ה15' וה18', הבנתי שזה לא יתאים לאוטו קטן מימדים..

הלכתי על סאב שהוא יותר בגדר של עוצמה מאשר גודל, סאב 2000RMS.

האם מישהו שמע על הסאב אוריון H2?

האם מגבר כמו הסטג K02|02 יכול להרים אותו ?

או שעדיף sundown 1000D?

 

האם יש צורך בשדרוג כלשהו במערכת החשמל באוטו כדי להגביר בין 600/800RMS מהסאב?

 

שאלה אחרת בפיסיקה/אלקטרוניקה(תכוונו אותי בבקשה..)

אם סאב מוצהר שהוא 4OHM, האם הוא יוכל לקבל ממגבר שנותן יותר ב2OHM?או שרק הוא זה שיצליח להוריד אותו ל2OHM או ל1OHM?

פורסם

אמנם זה לא קשור לנושא שלך, אבל אני חייב לתת פה תגובה.

2000 RMS זו עוצמה מ-ט-ו-ר-פ-ת .

עלולה להיווצר פגיעה בשמיעה, שיכולה להוביל לנזקים חמורים.

אני לא ממליץ בעליל על עוצמות כאלה!! :D

עוצמות כאלה תמצא רק במועדונים.

*הכל כאן בדעתי האישית בלבד*

פורסם

שום מערכת ברכב לא תוציא לך 2000 RMS... עזוב אותך ממה שרושמים אתה בכלל מבין מזה אם סאב ידפוק לך ברכב בעוצמה של 2000RMS ? אם זה יקרה בוא נגיד שתצטרך להפעיל את חברת הביטוח של הרכב ועל הדרך ביטוח החיים שלך אם יש לך:).

והמגבר מושפע מהתנגדות של הרמקול ולא הפוך אם יש לך סאב שחיברת אותו בצורה של 4 אום אז המגבר יראה 4 אום שאר הדברים תלוים כמה המגבר שלך מספק בכל התנגדות ובכמה התנגדויות הוא יכול לעבוד או במילים אחרות עד כמה הוא יכול לרדת להתנגדות הכי נמוכה.

פורסם
אמנם זה לא קשור לנושא שלך, אבל אני חייב לתת פה תגובה.

2000 RMS זו עוצמה מ-ט-ו-ר-פ-ת .

עלולה להיווצר פגיעה בשמיעה, שיכולה להוביל לנזקים חמורים.

אני לא ממליץ בעליל על עוצמות כאלה!! :D

עוצמות כאלה תמצא רק במועדונים.

*הכל כאן בדעתי האישית בלבד*

 

2000RMS לא אוכל להגביר :( , קשה מאוד.

אבל אני אשתדל :)

כמה כבר הבדל יש בין 200RMS של רוקפורד ל2000RMS של אוריון ? :-D

פורסם
אז פשוט תקנה 200 RMS של רוקפורד, גם איכות, וגם בריאות :D

 

יש, משתדרגים..

אשמח אם נחזור לנושא.. :)

פורסם

יש לי שאלה, למה אתה צריך סאב שרשום שהוא מפסק 2K RMS ואתה רוצה להגביר רק חצי ממנו?

לא עדיף לך כבר לקנות סאב שמוציא 500-1000 RMS? ותאמין לי ששמעתי סאבים קטנים שמספקים 300 RMS ברכב כמו שלך וזה מרעיד את האוטו.

האוטו שלך קטן אתה לא צריך כ"כ עוצמה לפי דעתי אם אתה מתכוון להגביר רק חצי מהעוצמה של האוריון עדיף לך לוותר עליו וללכת על סאב יותר קטן.

פורסם
יש לי שאלה, למה אתה צריך סאב שרשום שהוא מפסק 2K RMS ואתה רוצה להגביר רק חצי ממנו?

לא עדיף לך כבר לקנות סאב שמוציא 500-1000 RMS? ותאמין לי ששמעתי סאבים קטנים שמספקים 300 RMS ברכב כמו שלך וזה מרעיד את האוטו.

האוטו שלך קטן אתה לא צריך כ"כ עוצמה לפי דעתי אם אתה מתכוון להגביר רק חצי מהעוצמה של האוריון עדיף לך לוותר עליו וללכת על סאב יותר קטן.

 

כי לא קל להגביר 2K RMS, נראה לי לא ?!

פורסם

חבוב..

 

מה שאתה צריך זה איזה AA HAVOC 12 בתיבה פתוחה עם מגבר נציל ש"כביכול" ייתן לו 1000RMS ב 1 OHM. בכל מקרה לא תוכל להפיק 1000W RMS אמיתיים ממערכת החשמל הנוכחית/מקורית אבל לדעתי השילוב הזה הוא בעצם המקסימום הריאלי שאתה מסוגל להפיק ברכב שלך מבלי לדרג את מערכת החשמל שלך באופן קיצוני.

 

זה יהיה חזק מאוד !! ואיכותי יותר בהשוואה ל KICKER / ROCKFORD וכיוב'.

 

אגב, אל תצפה לשילוב טוב של סט קומפוננט כי הסאב החזק פשוט יבלע את כל הסאונד ברכב.

...CASKA for life

פורסם
כי לא קל להגביר 2K RMS, נראה לי לא ?!

 

נכון, אז למה לא לקנות סאב יותר חלש?

למה סתם לקנות סאב של 2000 RMS ולנצל חצי ממנו ולא לקנות סאב של 1000RMS ולנצל את כולו?

פורסם
תקשיב חבר.

אתה מוציא עוד הודעה כזאת ואני מצרף אותך לשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=295472

 

אם אתה רוצה עזרה אמיתית תשתדל להיות ענייני.

 

מה שבסה"כ בקשתי זה חוות דעת לגבי הorion H2, בכמה OHM הוא עובד וכמה סלילים?

ואיזה מגבר יחזיק אותו הכי טוב, הSTEG או הsundown ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...