Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש לי חבר שיש לו רכב הונדה סיויק שנת 92 אוטומט האוטו במצב טוב +

רק שהבעיה העיקרית היא שהלך לו המנוע

וכשחבר שלי הגיע לפירוקיה רצו על הרכב 2000 שקל

והשאלה שלי היא :

האם כדאי לי לקנות את הרכב ב3000 שקל ולהשקיע כסף על מנוע חדש?

* כמה יעלה מנוע חדש

* צריך יהיה לשנות עוד משו 0עקב קניית מנוע חדש.

* המלצות למה כדאי לעשות שהרכב יהיה במצב טוב [מבחינה מכנית ]

 

וכמה כול ההמלצות שלכם יעלו .

תודה לעונים

פורסם

ת'שמע לא הייתי ממליץ לך להכנס לכל הבלאגן הזה, אני בטוח שהמנוע לא הבעייה היחידה באוטו כי האוטו כבר 19 שנה על הכביש ותצפה לעוד בעיות באוטו. אבל עם יש לך להשקיע עוד 10 אלף לישור קו באוטו זה ישמע הצעה מעניינת

מנוע חדש יעלה לך משהו כמו 4-5 אלף, עם אתה קצר בכסף הייתי ממליץ לך לעשות סיבוב טלפונים בין הפירקיות לשאול עם יש להם מנוע להונדה סיויק שנת 92 אוט'.. זה יצא לך יותר זול.

אבל עוד פעם אני אומר לך לא שווה להכנס לכל העסקה הזאת וזה גם חבר שלך ולא כדאי שתיהיה איתו אחרי זה בריב בגלל שמכר לך אוטו פגום או משהו כזה. אבל החלטה שלך שיהיה בהצלחה.....

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

אם בפירוקיה נתנו 2000, למה אתה צריך לתת 3000?

 

תן לבחור 2000 ש"ח שנתנו בפירוקיה וקח אותו אתה.

 

בלי קשר - מדובר בענתיקה בת 19 - אני הייתי מזמין מכונאי שיבדוק מה עוד יש לתקן שם.

 

קח בחשבון שבולמי הזעזועים גמורים, יש מצב טוב שצריך להחליף צמיגים, ייתכנו בעיות באלקטרוניקה פה ושם.

 

בקיצור - לא תצא כאן עם פחות מ-10 אלף ש"ח נזק על מנת להפוך את הרכב למוצלח.

 

שווה או לא שווה זה עניין שלך.

×
×
  • תוכן חדש...