Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך Ynet:

 

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה הצעת חוק של ח"כ חמד עמאר, הקובעת רף שכרות מחמיר במיוחד לנהגים צעירים ומקצועיים. הצעת החוק תועבר כעת לאישורה כחוק במליאת הכנסת, כנראה כבר בימים הקרובים. הרף החדש נמוך בעשרות אחוזים מהמותר כיום: 10 מיליגרם אלכוהול ב-100 מ"ל דם, לעומת 50 מיליגרם כיום

 

לכתבה.

 

אז מה דעתכם על ההצעת חוק הזאת?

 

לדעתי, הצעה מעולה.

פורסם

זה כמו לטפל בפטריה עם אקמול.

מה הקשר?!

 

אז עכשיו במקום לתפוס נהגים ששתו פי 4 מהמותר, זה יהפוך לפי 8.

העונשים עדין ישארו אותם עונשים.

האכיפה עדין תהיה אותה אכיפה.

והתאונות עדין יהיו אותן תאונות.

 

נהג שחונך לא לשתות, לא ישתה ולא משנה מה יהיה הרף.

נהג ששתה עד עכשיו מעל הכמות המותרת, ימשיך בזה גם עם החוק החדש

פורסם

לפי דעתי צריך להפוך את זה לשאלה של כן\לא.

כלומר שתה \לא שתה, לא להשאיר אפשרות בכלל.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

הצעה טובה, תחסוך בהרבה חיי אדם, רק הבעיה שלי שתמיד הממשלה קובעת איסורים אבל אף פעם לא מביאה אלטרנטיבות.

 

לא פשוט יותר לעשות תחבורה ציבורית בשבתות ולחסוך את כול הבולשיט הזה ?

פורסם
מתוך Ynet:

 

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה הצעת חוק של ח"כ חמד עמאר, הקובעת רף שכרות מחמיר במיוחד לנהגים צעירים ומקצועיים. הצעת החוק תועבר כעת לאישורה כחוק במליאת הכנסת, כנראה כבר בימים הקרובים. הרף החדש נמוך בעשרות אחוזים מהמותר כיום: 10 מיליגרם אלכוהול ב-100 מ"ל דם, לעומת 50 מיליגרם כיום

 

לכתבה.

 

אז מה דעתכם על ההצעת חוק הזאת?

 

לדעתי, הצעה מעולה.

 

אני שואל אחרת , מי גרם למצב הזה ?

 

דעתנו בודאי נוטה לכך שאנו צודקים, אבל מי הביא את הדבר הזה עלינו ?

 

התשובה ברורה.

פורסם
הצעה טובה, תחסוך בהרבה חיי אדם, רק הבעיה שלי שתמיד הממשלה קובעת איסורים אבל אף פעם לא מביאה אלטרנטיבות.

 

לא פשוט יותר לעשות תחבורה ציבורית בשבתות ולחסוך את כול הבולשיט הזה ?

 

לא צריך אלטרנטיבות.

 

צריך צעירים שקולים.

 

המוח שלהם הוא האלטרנטיבה.

 

רק חריש עמוק בחינוך הממשלתי וחינוך הבית וההורים יביא למזור בקטל הנורא.

פורסם
לפי דעתי צריך להפוך את זה לשאלה של כן\לא.

כלומר שתה \לא שתה, לא להשאיר אפשרות בכלל.

 

לפי דעתך אסור לי לשתות כוס יין עם האוכל בארוחת שישי?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם אתה נהג חדש אז כן,ואם כוס יין משכרת אותך אז בטח שכן.

בכל מקרה ההעצה שלי היא כדי למנוע פרצות בחוק.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אתה מכיר מישהו שמשתכר מכוסית יין?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

×
×
  • תוכן חדש...